Ny release 1 november.
Vad tror vi?
![]()
PÄ filmen ser den lite "titan" ut och verkar sitta pÄ ett gummi.
Kan ocksÄ vara Breitlight.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ny release 1 november.
Vad tror vi?
![]()
Ser ut som Avenger Night MissionNy release 1 november.
Vad tror vi?
![]()
Jag vill ha en gul Avenger 43a! Helt vanlig trehandare! Kommer vÀl aldrig att hÀnda men drömma gÄr juGÄr snack om att det Àr nya avenger serien.
Min favorit ocksÄLaxtavlan Àr grymt fin med day/date och mÄnfas![]()
Kollar man koden pĂ„ hemsidan heter bilden "avenger-webcast-desktop-ok-v2.jpg" sĂ„ vi kan nog vĂ€ldigt lugnt sĂ€ga att det Ă€r AvengerKern skriver om ânew collectionâ pĂ„ sin instagram. Det tyder vĂ€l varken pĂ„ Avenger eller Endurance.
Var Àr skrattemojin nÀr den behövs... klassikern att döpa filen till det som det gÀllerKollar man koden pÄ hemsidan heter bilden "avenger-webcast-desktop-ok-v2.jpg" sÄ vi kan nog vÀldigt lugnt sÀga att det Àr AvengerGeorge menar nog bara att hela Avengerkollektionen blir ny.
Ser inte ut att vara vingar pÄ nya avengern heller. Trist pÄ den modellen![]()
Finns det nÄgon aktuell modell som har vingarna kvar?HÀr Àr en bild frÄn Erikssons urhandel och den har ett B, vilket (vÀl?) antyder att vingarna rök. Boetten ser ocksÄ ganska tunn ut och det ser ur som om den Àr svart medan knappar och krona har en annan nyans. Kan det vara en lite mindre aggressiv variant av Avenger? Deras tuffare toolwatches har ju vingar och Àr överlag lite kraftigare.
Originalbilden.
![]()
Om man Àndrar ljus och skÀrpa lite sÄ ser det ut sÄ hÀr.
![]()
Finns det nÄgon aktuell modell som har vingarna kvar?
Finns det nÄgon aktuell modell som har vingarna kvar?
Emergency och Aerospace Evo verkar ha kvar vingarna Àn sÄ lÀnge.Ja. Endurance har vingar och Avenger (tror jag) har haft vingar Ànda fram tills nyligen nÀr man tog bort dem frÄn hemsidan. Det var ju lite rörigt med vingarna precis efter Kerns tilltrÀde men sedan blev det sÄ att deras tool watches fick vingar och de lite lugnare fick B:et.
Den gröna var ju riktigt kass, och loggan skÀr sig ordentligt mot den övriga estetiken tycker jag. Men den svarta var ju verkligen riktigt cool mÄste medges.
Precis den svarta Ă€r toppen alla andra lite bleka âŠ. Kanske man mĂ„ste se de live för att göra bedömningDessa Ă€r Ă€ndĂ„ ok tycker jag.
![]()
![]()
Det kom ju en ny gul ganska ful med mer trÄkigt anonymt typsnitt Àn gamla:Tycker de nya Avengers ser extremtrÄkiga ut. Vad hÀnde med den gula som funnits i alla Är?
Tycker de nya Avengers ser extremtrÄkiga ut. Vad hÀnde med den gula som funnits i alla Är?
Den dÀr otroligt smarrig ut!Jag har inte hunnit titta nÀrmare, men dessa bilder har dykt upp i diverse flöden.
![]()
![]()
![]()