• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

En garanti sÀger vÀl ingenting om jobbet?
Breitling i TÀby gör riktigt bra jobb, hade inte tvekat att lÀmna in dÀr. VÀrt den extra tiden och pengen om man vill ha det ordentligt gjort.
Som sagt, jag har ingen erfarenhet av varken TĂ€by eller Urbrev, men hade nog chansat pĂ„ Urbrev i första hand om det var halva priset och dubbelt sĂ„ snabbt. Är man missnöjd fĂ„r man köra pĂ„ Breitling och se om det blir bĂ€ttre dĂ€r.
 
Framför allt kort vÀntetid. Drar mig rejÀlt för att lÀmna in pÄ service om det tar ett halvÄr som man hör ibland. Jag förutsÀtter att de (Urbrev) har garanti pÄ servicen. Jag har lÀst mÄnga gÄnger om urusel service frÄn Breitling, sÄ det garanterar inte nÄgot.
Vet inte var du har hört ett halvÄr, lÄter som ett sjukt undantag snarare Àn regeln. Sen fÄr du ju sjÀlv avgöra hur arbetet kan tÀnkas bli gjort nÀr du lÀmnar in klockan hos nÄgon som inte har tillgÄng till reservdelar istÀllet för nÄgon som Àr auktoriserad pÄ mÀrket.
 
Fortfarande helt jÀkla magisk! Japansk MOP Àr svÄrslaget!
20231112_125532.jpg
 
Breitlingbutiken (pĂ„ biblioteksgatan) har gummiband i ”rouleaux”. Blev grymt bra!

Fick Àven lite bubbel. Tackar.
IMG_3440.jpeg
IMG_3441.jpeg
Var faktiskt inne för ett par veckor sedan och klÀmde pÄ ett till min superocean men tyvÀrr hade jag inte den med mig dÄ.

Skulle du sĂ€ga att de passar bra till andra luggar Ă€n chronomaten? Kommer det se bra ut pĂ„ förra generationens SO? đŸ€”
 
Hej allihopa
Hur Àr de med breitling i kylan som kommer nu ?

Mvh ny medlem
Inte för att jag tror Breitlings skulle vara sÀmre Àn nÄgot annat mÀrke, men hade kanske undvikit att ha den pÄ mig ute om jag skulle ut i fjÀllen en hel dag nÀr det Àr 35 minusgrader eller Äka skidor. Dyker inte heller med mina klockor, speciellt inte nÀr man inte vet hur packningar ser ut, Àven om de teoretiskt klarar av att vara under vatten. Jag kör min Garmin klocka nÀr jag Àr ute pÄ Àventyr.
 
Den hÀr klockan ligger ute pÄ Blocket till ett bra pris, men tycker urtavlan ser suspekt ut. Har haft ett gÀng Crosswinds, men aldrig sett sub dials som Àr av guld.
Vad sÀger ni?
1000011152.jpg
 
Tillbaka
Topp