Jag köpte min för drygt ett Är sedan, dÄ listade de pÄ 44700.Vad listar de Àldre superocean-modellerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte min för drygt ett Är sedan, dÄ listade de pÄ 44700.Vad listar de Àldre superocean-modellerna?
Vilka har eget verk (inhouse) i nuvarande kollektion?
Ok!Uteslutande kronograferna (b01)? I övrigt Àr det vÀl ETA/Sellita och Kenissi som gÀller. Tror alla kronografer med Valjoux Àr discade nu. Kern minns jag har hintat om inhouse three hander lansering under 2024.
Uteslutande kronograferna (b01)? I övrigt Àr det vÀl ETA/Sellita och Kenissi som gÀller. Tror alla kronografer med Valjoux Àr discade nu. Kern minns jag har hintat om inhouse three hander lansering under 2024.
Classic Avi 42 har en ETA-baserad kronograf, men jag tror (dock lÄngtifrÄn 100) att det Àr den enda, tyvÀrr. Jag hade gÀrna sett fler varianter med ETA. Bra urverk, lÀgre pris och smidigare lÀngre fram nÀr den behöver service eller om man köper beg.
Det Ă€r sant, Classic AVI har fortfarande kvar Valjoux! Men det Ă€r nog bara en tidsfrĂ„ga till de fĂ„r b01 ocksĂ„. Lite synd dĂ„ det förĂ€ndrar prislĂ€get rejĂ€lt. Gillar Breitling som ett âprisvĂ€rtâ alternativ.
Jag hoppades att Classic Avi 42 nÀr den kom för ung ett pr sedan, skulle bli början pÄ ett nytt spÄr och att den skulle fÄ motsvarigheter Àven bland deras andra "collections". Dvs en lite mindre, betydligt billigare variant och med Eta. Tex, en lite mindre Chronomat m Eta hade varit vÀldigt intressant. TyvÀrr har det inte blivit sÄ (Àn). vi fÄr se hur det gÄr.
För mig har Breitling aldrig varit ett mÀrke man köper pga urverket (jfr t.ex. JLC) Ä jag tycker inte att inhouse Àr vÀrt nÀstan dubbelt sÄ mkt.
![]()
Grymt Avis! Riktigt snyggt kombinerat med gummi ocksÄ.Min senaste Bratte.
Efter lÄng tid pÄ önskelistan Àr finns nu en Emergency hemma.
Denna en Emergency Orbiter 3.
![]()
Grymt snyggt.Grymt Avis! Riktigt snyggt kombinerat med gummi ocksÄ.
Gissa vad som Àr pÄ min hjÀrna nu
![]()
![]()
Grymt Avis! Riktigt snyggt kombinerat med gummi ocksÄ.
Gissa vad som Àr pÄ min hjÀrna nu
![]()
![]()
Tyckte dock din combo av blÄtt gummi och orange keeper var vÀldigt smakfull
Den blÄ kombon Àr bra. Lite mer diskret Àn denna.Tyckte dock din combo av blÄtt gummi och orange keeper var vÀldigt smakfull![]()
Saknar min guling nÀr jag ser den dÀr!![]()
God jul alla brattevÀnner![]()
Har blivit dags att lĂ€mna in för service. FĂ„tt prisförslag pĂ„ 4700kr frĂ„n urmakare. Ăr det ok?
GÀller en Breitling E13360 med ETA 7750 verk. 12 mÄnaders garanti pÄ arbete.
Tycker spontant det lĂ„ter som ett bra pris, vilken urmakare? Antar att det Ă€r nĂ„gon mindre sjĂ€lvstĂ€ndig urmakare?Har blivit dags att lĂ€mna in för service. FĂ„tt prisförslag pĂ„ 4700kr frĂ„n urmakare. Ăr det ok?
GÀller en Breitling E13360 med ETA 7750 verk. 12 mÄnaders garanti pÄ arbete.
Urbrev.seTycker spontant det lÄter som ett bra pris, vilken urmakare? Antar att det Àr nÄgon mindre sjÀlvstÀndig urmakare?
Jag hade min breitling inne hos urbrev.... inte för just service utan annat!Urbrev.se
NÄgon som har erfarenhet utav dem? De har fÄtt bra recentioner pÄ nÀtet.
Posta gÀrna hÀr ocksÄFYI - 20% pÄ dessa hos Breitling i Gbg
![]()
Riktigt snygg!!HÀmtat ut avengern frÄn moderskeppet i TÀby. Ny bezel, glas, visare mm. Som att köpa ny klocka, resultatet blev fantastiskt imho.
(Julpyssel, mĂ„nga gĂ„nger syns ordet Breitling i bildenâŠ)
![]()
Cool modell den dÀr, bÀrs stort?Man ser ju ut som en fullkomlig idiot men vad gör man inte för ett perfekt wristshot
![]()
![]()
![]()
Cool modell den dÀr, bÀrs stort?