• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DrDre

Patek
Julklockan har kommit fram.
B8912793-DAB0-4696-A094-6E9265E49D79.jpeg
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Eller hur! Gillar verkligen den matta vridringen. Känns också prisvärd sett till Breitlings priser nu för tiden.
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg


Lite sugen på den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
IMG_0211.jpeg


Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vågat av Breitling måste jag säga.
IMG_0207.jpeg



Edit: den orangea klockan på ett mörkgrått gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom länk då.
 
Senast ändrad:

pnt

Rolex
2-Faktor
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg


Lite sugen på den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart.
IMG_0211.jpeg


Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vågat av Breitling måste jag säga.
IMG_0207.jpeg



Edit: den orangea klockan på ett mörkgrått gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom länk då.

Breitling-butiken i Göteborg. Verkar inte finnas många nya kvar att få tag i längre precis som du säger. Gillar det lekfulla uttrycket på både den vita och orange!
 

Karlsson

Panerai
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg


Lite sugen på den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
IMG_0211.jpeg


Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vågat av Breitling måste jag säga.
IMG_0207.jpeg



Edit: den orangea klockan på ett mörkgrått gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom länk då.
Vad listar de äldre superocean-modellerna?
 
Topp