Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Den här är svinbra tycker jag. Superocean 44 ref M17393.
![]()
Håller med, men behåll vingarnaGillar denna skarpt, tufft när man kollar bak på sina äldre klockor när man designar nya.
Borde de göra med bilar också![]()
Grattis. Den där är skitsnygg!Nytt in! Inte direkt en klocka jag hade på radarn men blev ett fint spontanköp. Blir en toppenbra sommarklocka 2024. Vitt, blått, gummi, vattentätt. Trevligt med vingarna på tavlan också.
![]()
.![]()
Grattis. Den där är skitsnygg!
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.Eller hur! Gillar verkligen den matta vridringen. Känns också prisvärd sett till Breitlings priser nu för tiden.
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.
![]()
![]()
Lite sugen på den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart.
![]()
Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vågat av Breitling måste jag säga.
![]()
Edit: den orangea klockan på ett mörkgrått gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom länk då.
Verkligen, gäller att passa på. En somrig bild på min:Breitling-butiken i Göteborg. Verkar inte finnas många nya kvar att få tag i längre precis som du säger. Gillar det lekfulla uttrycket på både den vita och orange!
Verkligen, gäller att passa på. En somrig bild på min:
![]()
Nytt in! Inte direkt en klocka jag hade på radarn men blev ett fint spontanköp. Blir en toppenbra sommarklocka 2024. Vitt, blått, gummi, vattentätt. Trevligt med vingarna på tavlan också.
![]()
.![]()
Vad listar de äldre superocean-modellerna?Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sällsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar från blå till antracit beroende på ljus. Jag provade den orangefärgade i butiken på biblioteksgatan för någon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade självklart inte den). Orange är kul, vitt och blå det mer användbara.
![]()
![]()
Lite sugen på den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
![]()
Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vågat av Breitling måste jag säga.
![]()
Edit: den orangea klockan på ett mörkgrått gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom länk då.
Vit/blå/svart tror jag låg på 42 (gummi) till 45 (länk). Orangea är snäppet dyrare, lite oklart varför. Inte limiterad. Samt potentiell rabatt på det, när de säljer ut lagret.Vad listar de äldre superocean-modellerna?
Vill minnas att 44mm på länk låg runt 43'. Reades ut av ett par handlare med skyltad 25% rabatt.Vad listar de äldre superocean-modellerna?
Vad listar de äldre superocean-modellerna?
Helt klart! Bra läge att nypa nytt när dom fasar ut eller gör om en produktlinjeDen jag köpte listade 41700 och Breitling-butiken i Gbg sålde den för 33k. Dvs ca 20% rabatt. Prisvärt för det man får imo.
Väldigt lik en Chronomat från 40 talet. Ref 769 typ.Svärfar visade mig den här som han fick av sin far för 30 år sedan. Någon som vet vilken modell det är?