Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra!Den hÀr Àr svinbra tycker jag. Superocean 44 ref M17393.
![]()
HÄller med, men behÄll vingarnaGillar denna skarpt, tufft nÀr man kollar bak pÄ sina Àldre klockor nÀr man designar nya.
Borde de göra med bilar ocksÄ![]()
Grattis. Den dÀr Àr skitsnygg!Nytt in! Inte direkt en klocka jag hade pÄ radarn men blev ett fint spontanköp. Blir en toppenbra sommarklocka 2024. Vitt, blÄtt, gummi, vattentÀtt. Trevligt med vingarna pÄ tavlan ocksÄ.
![]()
.![]()
Grattis. Den dÀr Àr skitsnygg!
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sÀllsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar frÄn blÄ till antracit beroende pÄ ljus. Jag provade den orangefÀrgade i butiken pÄ biblioteksgatan för nÄgon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade sjÀlvklart inte den). Orange Àr kul, vitt och blÄ det mer anvÀndbara.Eller hur! Gillar verkligen den matta vridringen. KÀnns ocksÄ prisvÀrd sett till Breitlings priser nu för tiden.
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sÀllsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar frÄn blÄ till antracit beroende pÄ ljus. Jag provade den orangefÀrgade i butiken pÄ biblioteksgatan för nÄgon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade sjÀlvklart inte den). Orange Àr kul, vitt och blÄ det mer anvÀndbara.
![]()
![]()
Lite sugen pÄ den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart.
![]()
Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vÄgat av Breitling mÄste jag sÀga.
![]()
Edit: den orangea klockan pÄ ett mörkgrÄtt gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom lÀnk dÄ.
Verkligen, gÀller att passa pÄ. En somrig bild pÄ min:Breitling-butiken i Göteborg. Verkar inte finnas mÄnga nya kvar att fÄ tag i lÀngre precis som du sÀger. Gillar det lekfulla uttrycket pÄ bÄde den vita och orange!
Verkligen, gÀller att passa pÄ. En somrig bild pÄ min:
![]()
Nytt in! Inte direkt en klocka jag hade pÄ radarn men blev ett fint spontanköp. Blir en toppenbra sommarklocka 2024. Vitt, blÄtt, gummi, vattentÀtt. Trevligt med vingarna pÄ tavlan ocksÄ.
![]()
.![]()
Vad listar de Àldre superocean-modellerna?Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sÀllsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar frÄn blÄ till antracit beroende pÄ ljus. Jag provade den orangefÀrgade i butiken pÄ biblioteksgatan för nÄgon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade sjÀlvklart inte den). Orange Àr kul, vitt och blÄ det mer anvÀndbara.
![]()
![]()
Lite sugen pÄ den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
![]()
Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vÄgat av Breitling mÄste jag sÀga.
![]()
Edit: den orangea klockan pÄ ett mörkgrÄtt gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom lÀnk dÄ.
Vit/blÄ/svart tror jag lÄg pÄ 42 (gummi) till 45 (lÀnk). Orangea Àr snÀppet dyrare, lite oklart varför. Inte limiterad. Samt potentiell rabatt pÄ det, nÀr de sÀljer ut lagret.Vad listar de Àldre superocean-modellerna?
Vill minnas att 44mm pÄ lÀnk lÄg runt 43'. Reades ut av ett par handlare med skyltad 25% rabatt.Vad listar de Àldre superocean-modellerna?
Vad listar de Àldre superocean-modellerna?
Helt klart! Bra lÀge att nypa nytt nÀr dom fasar ut eller gör om en produktlinjeDen jag köpte listade 41700 och Breitling-butiken i Gbg sÄlde den för 33k. Dvs ca 20% rabatt. PrisvÀrt för det man fÄr imo.
VÀldigt lik en Chronomat frÄn 40 talet. Ref 769 typ.SvÀrfar visade mig den hÀr som han fick av sin far för 30 Är sedan. NÄgon som vet vilken modell det Àr?
Jag köpte min för drygt ett Är sedan, dÄ listade de pÄ 44700.Vad listar de Àldre superocean-modellerna?