• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_2245.jpeg

IMG_1264.jpeg

Behöver hjälp!
Haft länken sedan i fredags och idag lossnade ett stift och klockan åkte i golvet… Den är köpt på Tradera med beskrivningen ”nyskick”, har skickat till säljaren om detta givetvis.
Klockan går men jag tycker den hörs konstigt när jag ”vickar” på den😕.
Vad ska jag göra😞

IMG_1264.jpeg

Behöver hjälp!
Haft länken sedan i fredags och idag lossnade ett stift och klockan åkte i golvet… Den är köpt på Tradera med beskrivningen ”nyskick”, har skickat till säljaren om detta givetvis.
Klockan går men jag tycker den hörs konstigt när jag ”vickar” på den😕.
Vad ska jag göra😞
Ser inte vilket verk din klocka har, men jag antar att den är automatisk. Det är långt ifrån ovanligt att klockor skadas när de faller i golvet. Det behöver naturligtvis inte vara illa, men det kan absolut vara det.
Jag ser två vägar; 1) om du vågar ha is i magen, avvakta och se hur den går.
2) Känner du dig nervös, lämna in klockan för en översyn. Det kan vara så att din hemförsäkring kommer att täcka delar av kostnaden. Har den blivit stötskadad lär det kosta en slant att få den i fin form igen.

Avseende länken är det klokt att besikta den innan du tar den i bruk oavsett vad säljaren sagt. Alla har inte koll på läget.

Fint besök på Breitling i Täby idag . Gick där bara för att få bandstift till armbandet som jag tappade 😅och slutade med turen runt hela komplexet med gratis keps 🧢
Man skulle önska ha alltid sånt bemötande
IMG_7062.jpeg
IMG_7068.jpeg
IMG_7069.jpeg
Breitling har mycket bra kundbemötande, bäst i branschen av alla större märken. Sjöö Sandström på söder är också bra.

Tänkte fråga er som lämnat in era Breitling hos Breitling i Täby på service. Hur lång tid brukar det ta?
Det beror på vad det är för klocka, vissa modeller måste hem till Schweiz. Har de inte för många klockor på kö, så är det någon vecka. Ring och hör så får du ett exakt svar.

BREITLING SCANDINAVIA AB​

Gribbylundsvägen 11
187 62 TABY
SE
phone
+46 8-544 907 70

Jag kanske är tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste åren får för lite uppmärksamhet. Såg den först gången på ett Breitling event i Täby och föll pladask som en meteor från rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig ägare till denna klocka som absolut är en pärla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.

1704997995482.jpeg

Jag kanske är tjatig men jag tycker att Breitlings absolut snygaste modell senaste åren får för lite uppmärksamhet. Såg den först gången på ett Breitling event i Täby och föll pladask som en meteor från rymden. Tack vare @ERIKSON URHANDEL blev jag en fattig ägare till denna klocka som absolut är en pärla som för evigt kommer att finnas kvar i samlingen.

1704997995482.jpeg
Riktigt vacker! Var inne i mallofscandinavia idag och sneglade lite 😉

1704997995482.jpeg
Den e sanslöst snygg!

Senast ändrad:
Det e sanslöst snygg!
Håller med dig en ovanligt lyckad färgkombination. Senaste åren har mång tillverkare kommit med urtavlor som får mig att accociera med urvalet i glasskiosker. För många färgvarienter kan vara knepigt men just denna tycker jag är väldigt bra.. OBS det är min personliga åsikt och jag respekterar att andra kanske inte tycker som jag:)

Tillbaka
Topp