• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag fÄr hypa upp modellen (som jag tycker Àr den bÀsta med sandad boett) och dra pÄ den ett hadley roma Ä upp pÄ köp och sÀlj. Eller i vÀrsta (bÀsta?) fall ha den pÄ lager tills den blir het. :)

SÄ hÀr bÀrs en Ufo F500...upp och ner och pÄ högern:
IMG_3762.jpg

IMG_3765.jpg
Den du har Àr underbar ;)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
MÄste nog hÄlla med om att det Àr ett fyllebud.....Jag sÀger bara: ALBANIEN!!!
Och var fÄr han "tvÄ-ton" ifrÄn? DÄligt med bilder ocksÄ, inget pÄ baksidan....
Jo det Àr riktigt bra bilder pÄ allt faktiskt. Fyrsiffrigt serienummer sÄ ingen F500 men vÀl en tidig rackare. Aermacchi MB-339A-caseback. OmÀrkt verk. Orörd. Allt helt korrekt tidsenligt.
 
Senast Àndrad:

JensBP

Brattlife
2-Faktor
MÄste nog hÄlla med om att det Àr ett fyllebud.....Jag sÀger bara: ALBANIEN!!!
Och var fÄr han "tvÄ-ton" ifrÄn? DÄligt med bilder ocksÄ, inget pÄ baksidan....
FrÄn auktionen:
s-l1600.jpg
s-l1600-1.jpg
s-l1600-2.jpg
s-l1600-3.jpg

TÀnk om denna alban visste att jag promota hans auktion hÀr i sverige. Haha. Jag tror han skulle tycka det var lite kul. :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
FrÄn auktionen:
s-l1600.jpg
s-l1600-1.jpg
s-l1600-2.jpg
s-l1600-3.jpg

TÀnk om denna alban visste att jag promota hans auktion hÀr i sverige. Haha. Jag tror han skulle tycka det var lite kul. :)
OK, fel av mig missade pilen för fler foton. Den verkar ju riktigt bra, för den som vÄgar skicka sina pengar till Albanien.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
OK, fel av mig missade pilen för fler foton. Den verkar ju riktigt bra, för den som vÄgar skicka sina pengar till Albanien.
No guts no glory :cigar:
SkÀmt Äsido, den Àr under ebays money back garanti och han har 100% bra omdömen pÄ 49 affÀrer. Massor av klockförsÀljningar. Det i kombination med bra bilder pÄ en 100% korrekt klocka kÀnns rÀtt safe. Mer orolig för albanska posten isÄfall. Jag antar att postgubbarna kör gamla mercor som alla andra i albanien. :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
No guts no glory :cigar:
SkÀmt Äsido, den Àr under ebays money back garanti och han har 100% bra omdömen pÄ 49 affÀrer. Massor av klockförsÀljningar. Det i kombination med bra bilder pÄ en 100% korrekt klocka kÀnns rÀtt safe. Mer orolig för albanska posten isÄfall. Jag antar att postgubbarna kör gamla mercor som alla andra i albanien. :)
I och för sig....och bÄde ebay's garanti samt paypal brukar ju skydda köparen framför sÀljaren.
 

Notoriousmma

Breitling
Börjar fÄ ett vÀxande intresse för breitlings nu nÀr jag ska sÀlja min klocka. Troligen blir det en av deras billigare modeller:) NÄgon som har ett tips? Enda kraven Àr att den ska kosta 20-30k begagnad, ha stÄllÀnk och automatisk rörelse:)
 

JoakimH

Omega
Börjar fÄ ett vÀxande intresse för breitlings nu nÀr jag ska sÀlja min klocka. Troligen blir det en av deras billigare modeller:) NÄgon som har ett tips? Enda kraven Àr att den ska kosta 20-30k begagnad, ha stÄllÀnk och automatisk rörelse:)

Finns hur mkt som helst i den prisklassen, bÄde gammalt och nÀstan nytt. Vilken stil vill du ha?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Börjar fÄ ett vÀxande intresse för breitlings nu nÀr jag ska sÀlja min klocka. Troligen blir det en av deras billigare modeller:) NÄgon som har ett tips? Enda kraven Àr att den ska kosta 20-30k begagnad, ha stÄllÀnk och automatisk rörelse:)
Som tidigare sagt. Du hittar mÀngder i den prisklassen och behöver absolut inte hÄlla dig till deras "billigare modeller". En bra start-bratte Àr faktiskt Steelfish, en av deras mest lyckade modeller pÄ senare Är. Finns en fin rackare pÄ köp och sÀlj just nu.
 

Stormgaard

Breitling
Hejsan!

Är ny pĂ„ forumet och undrar följande frĂ„n er med mer erfarenhet. Hur klarar sig era raiders? NĂ„gon haft problem med dessa? Vad kostar det att fixa ifall man blir av med nĂ„gon?
 
Senast Àndrad:

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hejsan!

Är ny pĂ„ forumet och undrar följande frĂ„n er med mer erfarenhet. Hur klarar sig era daimers? NĂ„gon haft problem med dessa? Vad kostar det att fixa ifall man blir av med nĂ„gon?

(OsÀker om de Àr benÀmnda daimers ens).
OsÀker pÄ vad du menar? Kan du posta en bild?
 

Camo00

Patek
Hejsan!

Är ny pĂ„ forumet och undrar följande frĂ„n er med mer erfarenhet. Hur klarar sig era daimers? NĂ„gon haft problem med dessa? Vad kostar det att fixa ifall man blir av med nĂ„gon?

(OsÀker om de Àr benÀmnda daimers ens).
Antar att Du menar de fyra grejerna pÄ vridringen?! Brukar benÀmnas Raiders eller Rider Tabs, typ.
PÄ nyare klockor klarar de sig bra, och glaset klarar sig Ànnu bÀttre tack vare dem..! Ser ibland i annonser pÄ Àldre ur att de fattas, men antar att de enkelt gÄr att ersÀtta...
 
Topp