F#ck Yeah. Revival för de gamla ufo-chronomaterna tycker jag vore lÀgligt.
Jag har ytterligare ett riktigt coolt gammalt ufo pÄ ingÄng frÄn Tyskland. Jag hoppas den kommer snabbt.
Det dÀr Àr en GT eller 13352? De har riktigt bra subdials.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
F#ck Yeah. Revival för de gamla ufo-chronomaterna tycker jag vore lÀgligt.
Jag har ytterligare ett riktigt coolt gammalt ufo pÄ ingÄng frÄn Tyskland. Jag hoppas den kommer snabbt.
Det dÀr Àr en GT eller 13352? De har riktigt bra subdials.
Aha sÄ pass. Desto bÀttre. Jag tyckte den sÄg ut som en modernare. Trevlig. De bÀsta subdial:en om man vill ha lite bling.Denna heter 13050.1
HÄller med, naturligtvis ;-)Aha sÄ pass. Desto bÀttre. Jag tyckte den sÄg ut som en modernare. Trevlig. De bÀsta subdial:en om man vill ha lite bling.![]()
Min nya pÄ ingÄng Àr en A13048 frÄn 93. Om jag fÄr vÀlja sÄ föredrar jag ju mest 81950. Men jag lovar att den jag har pÄ ingÄng inte finns det minsta anstymmelse till bling pÄ. Riktigt schleten trots att den Àr ganska modern. Gillar sÄklart blinget med, som pÄ din. Helt annat utryck pÄ egentligen i grunden samma klocka.HÄller med, naturligtvis ;-)
Tycker mig kÀnna igen Colten med ljus tavla. Tror den Àr i min Àgo nuFy farao vad jag saknar min dubbelpipiga uppsÀttning Coltar...
![]()
MÄste i sÄ fall vara Colten med blÄ tavlaJag Ät lunch med din gamla Colt alldeles nyss, den mÄr bra och anvÀnds varje dag till allt.
Köp min repiga och borsta den vetja!Farligt att posta bilder pÄ den dÀr skönheten, jag vill inte ha en till batteridinka, men tillrÀckligt mÄnga snygga bilder sÀtter igÄng min mani.Undrar hur den ter sig pÄ military?...
Om jag inte redan skulle fyllt veckans kvot sÄ... (se ovan) ....och Ängest.Köp min repiga och borsta den vetja!
Din verkliga Göte-dinka!
Jag funderar pÄ om man ska inhandla ett blÄtt diver PRO 3 gummi till min Colt automatic.
Ăr det nĂ„gon som har gummi till sin Colt? Hade velat se hur det ser ut.
Bjuder pÄ en bild nÀr jag ÀndÄ hÄller pÄ.![]()
Var sÄ godJag funderar pÄ om man ska inhandla ett blÄtt diver PRO 3 gummi till min Colt automatic.
Ăr det nĂ„gon som har gummi till sin Colt? Hade velat se hur det ser ut.
Bjuder pÄ en bild nÀr jag ÀndÄ hÄller pÄ.![]()
Det lÄter bra, mitt lÄngsiktiga mÄl Àr att gamla chronomaterna ska bli stekheta (och svindyra hehe). Hypen börjar....![]()
Trivs egentligen vÀldigt bra med denna men suget efter en 40mm Chronomat börjar bli stort, ska man ge in för den kÀnslan och flippa eller inte Àr den stora frÄgan.
Det lÄter bra, mitt lÄngsiktiga mÄl Àr att gamla chronomaterna ska bli stekheta (och svindyra hehe). Hypen börjar....Samt att "ufo" blir det vedertagna smeknamnet tack vare boettens tefatsform.
![]()
F500 Àr ocksÄ ett coolt passande namn. DÀr har @Dixie credit:en.The hype is real, riktigt fin din F500! Sneglar Ät hÄllet 13048/13050 just nu.
Host host*
Strunt i dom och bjud över mitt onödiga fyllebud pÄ.... http://www.ebay.com/itm/262305348076The hype is real, riktigt fin din F500! Sneglar Ät hÄllet 13048/13050 just nu.
HahahaĂ Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h FĂRLĂ T!!!!!! @Dixie Ă€r mannen, myten, legenden bakom namnet F500.![]()
Ăndrade i ursprungsposten. Detta var ett allvarligt upphovsrĂ€ttsligt brott.
Mycket... Hur gĂ„r det med din fylleauktion?Ăndrade i ursprungsposten. Detta var ett allvarligt upphovsrĂ€ttsligt brott.![]()
Ăh jag leder fortfarande. Inga andra bud.Mycket... Hur gĂ„r det med din fylleauktion?
Typiskt...Ăh jag leder fortfarande. Inga andra bud.![]()
Jag fÄr hypa upp modellen (som jag tycker Àr den bÀsta med sandad boett) och dra pÄ den ett hadley roma Ä upp pÄ köp och sÀlj. Eller i vÀrsta (bÀsta?) fall ha den pÄ lager tills den blir het.Typiskt...