• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Tjena alla glada!
Jag har en Breitling Colt som jag vill ha ett blått skinnarmband till. Behöver inte vara original. Vet någon om nåt bra ställe att handla på?
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Tjena alla glada!
Jag har en Breitling Colt som jag vill ha ett blått skinnarmband till. Behöver inte vara original. Vet någon om nåt bra ställe att handla på?
Jag köpte mitt på watch-band-center.com.
Kostade inte mycket och tycker kvalitén känns okej!
image.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Två paket från UPS på samma gång, ett från Halle och ett från LA. Som julafton. Jag som inte har tid att fixa snygg paketöppning just nu. Det får bli tyskpaketet snabbt här. Stora paketet från staterna får vänta... :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    110.4 KB · Visningar: 21

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Tack guys! Jag är mäkta nöjd. Verkar fungera fint. Kalasbra skick. Länken är också i toppskick, och rätt original, de allra första rouleaux kom utan breitling-stansning. Denna modell var ju den första med rouleaux. Enda saken är att kronan skruvar lite skumt. Får väl byta halsen och kronan så småningom. Jag ska göra en värdig paketöppning med lite historia och bilder ikväll eller imorgon, eller när jag hinner. Varit riktigt upptagen hela dagen... :)
 
Topp