• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Skumt. MÄste vara för att jag fippla pÄ mobilen. https://klocksnack.se/threads/graal-paketöppning-breitling-chronomat-81950-1984-aopa-ufo-f500.51377/

Tack igen. Älskar den. Och gillar Yachting mycket ocksĂ„. Ett fynd. TiominutersrĂ€knaren Ă€r hĂ€ftig och en kul komplikation.
Untitled-3.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Njau. UngefÀr shot eller swot uttalas det, fast med ett j i början.
SÄ jotting dÄ? Virrigt detta. Jag tror det finns flera rÀtt. Det Àr bara kolla vanliga svenska ord runt om i landet som uttalas olika överallt, och allt Àr rÀtt beroende vem man frÄgar. :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
gillar vissa bruna lÀder MED tvÀrstÀlld söm!
och shiny shiny metal!
TÀnk va vÀrlden skulle vara trÄkig om alla tyckte likadant. ;)
Ps. Jag, arnold, springsteen, eastwood, gretzky, mjÀllby och de andra grabbarna klipper mongosömmen pÄ vÄra libertys. Vad jag har hört sÄ behÄller schyman-bröderna, runar söögard och dralban sömmen. Men det Àr bara vad jag hört pÄ stan... ;)
 

PCB

Audemars
TÀnk va vÀrlden skulle vara trÄkig om alla tyckte likadant. ;)
Ps. Jag, arnold, springsteen, eastwood, gretzky, mjÀllby och de andra grabbarna klipper mongosömmen pÄ vÄra libertys. Vad jag har hört sÄ behÄller schyman-bröderna, runar söögard och dralban sömmen. Men det Àr bara vad jag hört pÄ stan... ;)
aha ! alla föredettingar kör utan söm dÄ?
Runar Àr kung:cool:
 
Topp