PCB
Guld
du e bara avis,,Han gillar gubbklockor utan AR.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
du e bara avis,,Han gillar gubbklockor utan AR.![]()
du e bara avis,,![]()
denna hade klätt dej!Om den hade varit grön. Jag är en färgglad person.![]()
denna hade klätt dej!
![]()
väldigt smakfull..
oja ,sitter på ett ex ,Ganska Kool!
Cool klocka! ,välkommen till den rätta delen av forumetPostade precis lite bilder i paketöppningstråden. Har precis skaffat mig en Chronospace Automatic, en stor 46mm klocka. Finns det någon annan här som har en Chronospace Automatic?![]()
Fota utan blixt så ser man klockanPostade precis lite bilder i paketöppningstråden. Har precis skaffat mig en Chronospace Automatic, en stor 46mm klocka. Finns det någon annan här som har en Chronospace Automatic?![]()
Den där är en av de riktiga favoriterna av moderna brattar. Riktigt fin.Kommer nog lägga ut min Avenger II GMT till försäljning under veckan men tänkte någon i Breitling tråden chans att hugga först om intresse finns. Detaljer kan vi ta på PM. Men kort sagt fullset, uttagen i Sverige tidigt 2014.
![]()
Ja. Velar så in i bomben så den kanske dras tillbaka. Men den är faktiskt riktigt bra. Lagom strl och inte så hög så den smiter in fint under manchetten.Den där är en av de riktiga favoriterna av moderna brattar. Riktigt fin.
Testa ett military på den. Jag tror den skulle bli som en ny klocka för dig. Lär passa kanonbra. Om du nu gillar tygband iof.Ja. Velar så in i bomben så den kanske dras tillbaka. Men den är faktiskt riktigt bra. Lagom strl och inte så hög så den smiter in fint under manchetten.
Mycket trevlig om än för stor för mina tjejiga handleder. Grattis!![]()
Ha ha, självklart
Hmm... Nu känner jag mig kluven... Men lördag är det iaf
Det är jag nästintill stupsäker påHmm... Nu känner jag mig kluven... Men lördag är det iaf![]()
Jag tycker den har lite konstiga proportioner irl då den är rätt tjock...Måste dela en utmärkt recension av en av de i mitt tycke vackraste brattar som släppts på senare år. Enda tråkiga är att den inte kör in-house som storebror.
https://www.hodinkee.com/articles/a-week-on-the-wrist-the-breitling-transocean-chronograph-38
Ser stört bra ut på brunt:
http://www.chrono24.se/breitling/transocean-chronograph-38--id4029327.htm
A17035 är en fin liten klocka men hittar du någon bör du nog köra en tryckservice på den då alla har ca 20 år på nacken. Iallafall om den ska vara sommarklocka. Den har den skönaste länken jag testat. Dessa tidiga Pro1 har fasade kanter på insidan som gör dem mycket "mjuka" och sköna att bära. Att Breitling tog bort sina fasade kanter i förmån för vassa kanter är för mig en gåta.Har börjat spekulera på vad man skall ha för sommarklocka i år och är riktigt sugen på en tidig colt. @JensBP visst har du en A17035? Känns som att de går få till ett ganska schysst pris nu, även en A32350 lockar.
Vad säger panelen? Några andra modeller som kan vara intressanta för mig? Det som sökt är en dykare, inte över 42mm.
//J
Kluven inför vad?Hmm... Nu känner jag mig kluven... Men lördag är det iaf![]()
Det bandet till den klockan.Kluven inför vad?![]()
tycker bandet är fräscht!Kluven inför vad?![]()
A17035 är en fin liten klocka men hittar du någon bör du nog köra en tryckservice på den då alla har ca 20 år på nacken. Iallafall om den ska vara sommarklocka. Den har den skönaste länken jag testat. Dessa tidiga Pro1 har fasade kanter på insidan som gör dem mycket "mjuka" och sköna att bära. Att Breitling tog bort sina fasade kanter i förmån för vassa kanter är för mig en gåta.
Helt nytt skott:
![]()
Sy på några mystiska trådar på >>utsidan<< av bandet så blir det helt perfekt för dig.tycker bandet är fräscht!
mer kluven till tröjan/skjortan![]()