• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
Om den hade varit grön. Jag är en färgglad person. :)
denna hade klätt dej!
img-thing.jpg

väldigt smakfull..
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Kommer nog lägga ut min Avenger II GMT till försäljning under veckan men tänkte någon i Breitling tråden chans att hugga först om intresse finns. Detaljer kan vi ta på PM. Men kort sagt fullset, uttagen i Sverige tidigt 2014.
image.jpeg
Den där är en av de riktiga favoriterna av moderna brattar. Riktigt fin.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor

Jooiie

Omega
Har börjat spekulera på vad man skall ha för sommarklocka i år och är riktigt sugen på en tidig colt. @JensBP visst har du en A17035? Känns som att de går få till ett ganska schysst pris nu, även en A32350 lockar.

Vad säger panelen? Några andra modeller som kan vara intressanta för mig? Det som sökt är en dykare, inte över 42mm.

//J
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Har börjat spekulera på vad man skall ha för sommarklocka i år och är riktigt sugen på en tidig colt. @JensBP visst har du en A17035? Känns som att de går få till ett ganska schysst pris nu, även en A32350 lockar.

Vad säger panelen? Några andra modeller som kan vara intressanta för mig? Det som sökt är en dykare, inte över 42mm.

//J
A17035 är en fin liten klocka men hittar du någon bör du nog köra en tryckservice på den då alla har ca 20 år på nacken. Iallafall om den ska vara sommarklocka. Den har den skönaste länken jag testat. Dessa tidiga Pro1 har fasade kanter på insidan som gör dem mycket "mjuka" och sköna att bära. Att Breitling tog bort sina fasade kanter i förmån för vassa kanter är för mig en gåta.
Helt nytt skott:
IMG_3823.jpg
 

Jooiie

Omega
A17035 är en fin liten klocka men hittar du någon bör du nog köra en tryckservice på den då alla har ca 20 år på nacken. Iallafall om den ska vara sommarklocka. Den har den skönaste länken jag testat. Dessa tidiga Pro1 har fasade kanter på insidan som gör dem mycket "mjuka" och sköna att bära. Att Breitling tog bort sina fasade kanter i förmån för vassa kanter är för mig en gåta.
Helt nytt skott:
IMG_3823.jpg

Trycktesta? Efter 20 år? Jag är 21 men lyckas hålla tätt... :D:D
Skämt å sido men det kan man självklart kosta på den.

Tycker den är sjukt snygg, tack för bilden!
 
Topp