• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Denna fÄr frekvent handledstid hÀr!
Breitling Transocean.jpg
IMG_5329.JPG
Grym! De Àr sÄ fina de dÀr. Ser att du pulat pÄ ett vanligt band till c-spÀnne, finurligt.
 
Grym! De Àr sÄ fina de dÀr. Ser att du pulat pÄ ett vanligt band till c-spÀnne, finurligt.
Nja, det fick min urmakare fixa till nÀr de gav mig detta polerade viklÄset till ett bra pris efter att ha bestÀllt fel till mitt military strap som skulle pÄ min Blackbird!
Men det funkar bra!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
usch för gummi,,,snyggt! ,,men otÀckt mot huden
tröjan Àr dock helrÀtt!:D;)
Eeh, tack. Kör gummi mest av praktiska skÀl, nÀr sÄ kÀnns pÄkallat. En hel del gummiband Àr superbehagliga imo, men somliga inte, dÀr har du helt rÀtt :). Tröjan Àr en s k fiskartröja :D
 
  • Like
Reactions: PCB

PCB

Audemars
Eeh, tack. Kör gummi mest av praktiska skÀl, nÀr sÄ kÀnns pÄkallat. En hel del gummiband Àr superbehagliga imo, men somliga inte, dÀr har du helt rÀtt :). Tröjan Àr en s k fiskartröja :D
nÄ ,vad Àr betyget pÄ Breitlings gummi komfortmÀssigt?
personligen tycker jag dom Àr :wtf:
men fÄtt mycket mothugg hÀr i B-trÄden:)
 
Topp