Grym! De Àr sÄ fina de dÀr. Ser att du pulat pÄ ett vanligt band till c-spÀnne, finurligt.Denna fÄr frekvent handledstid hÀr!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym! De Àr sÄ fina de dÀr. Ser att du pulat pÄ ett vanligt band till c-spÀnne, finurligt.Denna fÄr frekvent handledstid hÀr!
![]()
![]()
Nja, det fick min urmakare fixa till nÀr de gav mig detta polerade viklÄset till ett bra pris efter att ha bestÀllt fel till mitt military strap som skulle pÄ min Blackbird!Grym! De Àr sÄ fina de dÀr. Ser att du pulat pÄ ett vanligt band till c-spÀnne, finurligt.
SÄg annonsen, -grymt fin klocka!Jaha. DÄ ligger den ute om det Àr nÄgon som kÀnner sig hÄgad.
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-ii-gmt-fullset.51540/
Bara Ä köpSÄg annonsen, -grymt fin klocka!
Inne i en liten ekonomisk svacka tyvÀrr..Bara Ä köp![]()
Mycket, mycket bra!Ăh, lĂ€nken Ă„kte bort. Gillar Colten pĂ„ alligator.
![]()
usch för gummi,,,snyggt! ,,men otĂ€ckt mot hudenĂntligen kom Ă€kta B gummit![]()
![]()
Ăh, lĂ€nken Ă„kte bort. Gillar Colten pĂ„ alligator.
![]()
MĂ€ktigt!!!Ăntligen kom Ă€kta B gummit![]()
![]()
kan du inte sÀtta dit ett liberty? skulle va kul Ä se hur det tar sej ut.
tror ett honey Àr helrÀtt pÄ colten!
Eeh, tack. Kör gummi mest av praktiska skÀl, nÀr sÄ kÀnns pÄkallat. En hel del gummiband Àr superbehagliga imo, men somliga inte, dÀr har du helt rÀttusch för gummi,,,snyggt! ,,men otÀckt mot huden
tröjan Àr dock helrÀtt!![]()
Passar vĂ€ldigt fint!Ăntligen kom Ă€kta B gummit![]()
![]()
TackPassar vÀldigt fint!
Ps. Köpte du Tudorn?Passar vÀldigt fint!
Nej. Hoppar nog direkt pÄ Rolle istÀllet.Ps. Köpte du Tudorn?
Bara undrade, för den gick dagen efter jag var dÀrNej. Hoppar nog direkt pÄ Rolle istÀllet.![]()
nÄ ,vad Àr betyget pÄ Breitlings gummi komfortmÀssigt?Eeh, tack. Kör gummi mest av praktiska skÀl, nÀr sÄ kÀnns pÄkallat. En hel del gummiband Àr superbehagliga imo, men somliga inte, dÀr har du helt rÀtt. Tröjan Àr en s k fiskartröja
![]()
Àrmh,,,anser att viklÄs med ÀrMed viklÄset sÄ tycker jag dom Àr awesome! BÀttre Àn mitt Panerai iaf.
Synnerligen komfortabeltnÄ ,vad Àr betyget pÄ Breitlings gummi komfortmÀssigt?
personligen tycker jag dom Àr
men fÄtt mycket mothugg hÀr i B-trÄden![]()
Attans, jag som hoppades pÄ uppbackningSynnerligen komfortabelt![]()
En grej bara; man bör inte anvÀnda dubbelspÀnnet som följer med bandet, utan byta till ett vanligt B spÀnne. Annars riskeras din mentala hÀlsaAttans, jag som hoppades pÄ uppbackning![]()
Jafan, den andra "stÄlhÀllan" Àr ju helt omöjlig. Men jag bytte spÀnneHoppade alltid över andra hÀllan i spÀnnet , och gick direkt pÄ gummihÀllan