• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Detaljer!
macro_gold_breitling_logos_guilloche2.jpg
sf3.jpg
Vad Àr det för guld/tt UFO du har dÀr?
 

Schildfat

Cartier
Har lÀnge varit sugen pÄ en kronograf och tycker Breiltings Colt Chronograph serie Àr riktigt snygg. Den jag gillar mest Àr den lite Àldre a73350, mÀter 38mm. Men kan tÀnka mig att med tanke pÄ tjockleken och konorna sÄ blir den nÄgot större Àn en femsiffrig sub. NÄgon som kan bekrÀfta? RÄkade just köpa en nÀmligen :rolleyes:
 

don.h

Cartier
en frÄga. Jag har en superocean 42mm som togs ut förra Äret dock inte med den nya tavlan.
Eftersom jag inte orkar leta reda pÄ en linjal eller mÄttband sÄ Àr min frÄga följande. Hur brett Àr det mellan bandhornen?
Behöver veta dÄ jag Àr sugen pÄ ett nytt band.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Aldrig blivit blÄst. Köper bara av folk med bra omdömen och bra bilder. PÄ senaste: Min första F500 frÄn Polen, min yachting frÄn Tyskland, min Aopa F500 frÄn USA och sÄ denna frÄn Albanien. Lugna puckar :)
AnvÀnder alltid ebay.co.uk, it och de. Av nÄgon anledning fÄr jag alltid bÀttre trÀffar dÀr, trots att jag Àven kryssat i hela vÀrlden pÄ .com-varianten.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
riktigt speciell för mig dÄ certet Àr stÀmplat pÄ dagen dÄ jag föddes :)
Haha den ultimata Ärsklockan. Den fÄr du aldrig slÀppa. Rama in certet och upp med det pÄ vÀggen! Jagade du efter nÄgot sÄdant eller var det en glad överraskning?
 

Kojan

Omega
Haha den ultimata Ärsklockan. Den fÄr du aldrig slÀppa. Rama in certet och upp med det pÄ vÀggen! Jagade du efter nÄgot sÄdant eller var det en glad överraskning?
Jagade efter en frecce tricolori dÄ det stÄr 1995 pÄ baksidan sedan ville jag hitta en som nyligen blivit servad dÄ time promotion gillar att ta betalt. Att den Àr sÄld pÄ dagen nÀr jag föddes kom som en glad överraskning
 
Topp