Vad Àr det för guld/tt UFO du har dÀr?Detaljer!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för guld/tt UFO du har dÀr?Detaljer!
![]()
![]()
Wow, grymt fin bild. Vad kostar gummi ungefĂ€r ? TitanspĂ€nne ?Ăntligen kom Ă€kta B gummit![]()
![]()
Tack, köpt det hÀr pÄ KS för 900 kr. Kostar ca 1200 kr hos AD tror jag. StÄlspÀnneWow, grymt fin bild. Vad kostar gummi ungefÀr ? TitanspÀnne ?
Riktigt schyssta bilder mÄ jag sÀga. Bra jobbat
Vad Àr det för guld/tt UFO du har dÀr?
SÄlde ju en sÄn nyligen, vem köpte den nu dÄ..? Tror det var @jabla eller?Den hÀr vill jag ha. 42mm Steelfish med blÄ tavla. DÄ blir de andra till salu.
![]()
Den e nice. Köpte du den via bukten?Fylleköpet frÄn Albanien. 81950 #6308 84-85. LÀdret var riktigt snyggt i verkligheten, bÀttre Àn pÄ bild. BehÄller det pÄ ett tag. perfekt orört skick och grym patina.
![]()
Japp. Köper nÀstan allt via bukten.Den e nice. Köpte du den via bukten?
Intressant. Inte blivit blÄst nÄgon gÄng? GÄr du pÄ rekommendationer frÄn andra sÀljare?Japp. Köper nÀstan allt via bukten.
Aldrig blivit blÄst. Köper bara av folk med bra omdömen och bra bilder. PÄ senaste: Min första F500 frÄn Polen, min yachting frÄn Tyskland, min Aopa F500 frÄn USA och sÄ denna frÄn Albanien. Lugna puckarIntressant. Inte blivit blÄst nÄgon gÄng? GÄr du pÄ rekommendationer frÄn andra sÀljare?
AnvÀnder alltid ebay.co.uk, it och de. Av nÄgon anledning fÄr jag alltid bÀttre trÀffar dÀr, trots att jag Àven kryssat i hela vÀrlden pÄ .com-varianten.Aldrig blivit blÄst. Köper bara av folk med bra omdömen och bra bilder. PÄ senaste: Min första F500 frÄn Polen, min yachting frÄn Tyskland, min Aopa F500 frÄn USA och sÄ denna frÄn Albanien. Lugna puckar![]()
20mm. BÀsta kÀllan: http://www.breitlingsource.com/models/superocean.htmlen frÄga. Jag har en superocean 42mm som togs ut förra Äret dock inte med den nya tavlan.
Eftersom jag inte orkar leta reda pÄ en linjal eller mÄttband sÄ Àr min frÄga följande. Hur brett Àr det mellan bandhornen?
Behöver veta dÄ jag Àr sugen pÄ ett nytt band.
SÄlde ju en sÄn nyligen, vem köpte den nu dÄ..? Tror det var @jabla eller?
Schnygg!![]()
Min Seawolf gillar den skarpt
Frece Tricolori!Vet ej om denna modellen har kommit upp tidigare men tÀnkte iallafall bjuda pÄ en bild av denna underbara skapelse.
![]()
riktigt speciell för mig dÄ certet Àr stÀmplat pÄ dagen dÄ jag föddesFrece Tricolori!
Haha den ultimata Ärsklockan. Den fÄr du aldrig slÀppa. Rama in certet och upp med det pÄ vÀggen! Jagade du efter nÄgot sÄdant eller var det en glad överraskning?riktigt speciell för mig dÄ certet Àr stÀmplat pÄ dagen dÄ jag föddes![]()
Jagade efter en frecce tricolori dÄ det stÄr 1995 pÄ baksidan sedan ville jag hitta en som nyligen blivit servad dÄ time promotion gillar att ta betalt. Att den Àr sÄld pÄ dagen nÀr jag föddes kom som en glad överraskningHaha den ultimata Ärsklockan. Den fÄr du aldrig slÀppa. Rama in certet och upp med det pÄ vÀggen! Jagade du efter nÄgot sÄdant eller var det en glad överraskning?
Haha, va kul!!Jagade efter en frecce tricolori dÄ det stÄr 1995 pÄ baksidan sedan ville jag hitta en som nyligen blivit servad dÄ time promotion gillar att ta betalt. Att den Àr sÄld pÄ dagen nÀr jag föddes kom som en glad överraskning
Vad var det för gummiband du sÄlde ?SÄlde ju en sÄn nyligen, vem köpte den nu dÄ..? Tror det var @jabla eller?
Satan sÄ grym. Det Àr en sÄdan jag Àr pÄ jakt pÄ (plus lite mer som moonphase). Var det den i Frankrike du klippte?Vet ej om denna modellen har kommit upp tidigare men tÀnkte iallafall bjuda pÄ en bild av denna underbara skapelse.
![]()