• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vet ej om denna modellen har kommit upp tidigare men tÀnkte iallafall bjuda pÄ en bild av denna underbara skapelse.
IMG_0181.jpg
Och fler bilder tack! PĂ„ baksidan och allt. Den har en speciell bakboett.
 

Kojan

Omega
Satan sÄ grym. Det Àr en sÄdan jag Àr pÄ jakt pÄ (plus lite mer som moonphase). Var det den i Frankrike du klippte?
Nej semester var pÄ semester i Andorra och fick lite dö tid i Barcelona nÀr jag skulle Äka hem sÄ kollade chrono24 efter breitling i barcelona och hitta denna.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
SvÄrt att fÄ med detaljer nÀr man jobbar med en iphone men here goes
IMG_0183.jpg
Snygg caseback! Planet heter Aermacchi MB-339A.
aermacchi_mb339_l2.jpg




Stort grattis till klockan. SÄ grym! Kul om det kommer fler ufos hit till trÄden. :) Och btw, iphone Àr ingen ursÀkt hehe. ;) Tar nÀstan alla mina snabba bilder med en gammal iPhone 5. Kolla min för dagen nya 81950 nÄgra inlÀgg tidigare i trÄden. Det Àr med iPhone. Det gÀller att vara stadig och ha bra ljus. ;)
 

Kojan

Omega
Snygg caseback! Planet heter Aermacchi MB-339A.
aermacchi_mb339_l2.jpg




Stort grattis till klockan. SÄ grym! Kul om det kommer fler ufos hit till trÄden. :) Och btw, iphone Àr ingen ursÀkt hehe. ;) Tar nÀstan alla mina snabba bilder med en gammal iPhone 5. Kolla min för dagen nya 81950 nÄgra inlÀgg tidigare i trÄden. Det Àr med iPhone. Det gÀller att vara stadig och ha bra ljus. ;)
MÀrker att jag har mycket att lÀra. MÄste sÀga att du tar grymma fotografier om du jobbar med nÄgot sÄ gammalt som en iphone 5 ;)
 

Kojan

Omega
PS jag kallar inte dig ufo. ;) Klockan Àr ett ufo i positiv bemÀrkelse. (boettformen) :)
Haha mycket vĂ€l medveten om vad klockan ibland kallas(förlĂ„t om detta lĂ€t bitchigt inte tĂ€nkt sĂ„) föresten Ă€r det enbart de tidiga som har graveringen pĂ„ baklocket i guld(som din) och nĂ€r sluta breitling med det i sĂ„dana fall. Är i mina ögon sjukt coolt.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Mycket fin!, vilket Är Àr klocka. IfrÄn ?
Den Àr frÄn 84, senast 85. "Nya" chronomaterna började tillverkas 1984. Jag Àr lite osÀker pÄ hur mÄnga chronomater som tillverkades första Äret. Den Àr nummer 6308. Den Àr ocksÄ ny för dagen för mig. :) Jag har tvÄ av samma ref sedan tidigare, finns lÀngre bak i trÄden, som Àr nummer 395 och 425.
 
Den Àr frÄn 84, senast 85. "Nya" chronomaterna började tillverkas 1984. Jag Àr lite osÀker pÄ hur mÄnga chronomater som tillverkades första Äret. Den Àr nummer 6308. Den Àr ocksÄ ny för dagen för mig. :) Jag har tvÄ av samma ref sedan tidigare, finns lÀngre bak i trÄden, som Àr nummer 395 och 425.
Nice! Min kompis har en likadan chronomat som mig men Àven han har en guldig baksida som din.. Min Àr frÄn samma Är som hans ocksÄ ( 1995) lÀgger upp en bild pÄ min klocka med :)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    78.6 KB · Visningar: 18
Den Àr frÄn 84, senast 85. "Nya" chronomaterna började tillverkas 1984. Jag Àr lite osÀker pÄ hur mÄnga chronomater som tillverkades första Äret. Den Àr nummer 6308. Den Àr ocksÄ ny för dagen för mig. :) Jag har tvÄ av samma ref sedan tidigare, finns lÀngre bak i trÄden, som Àr nummer 395 och 425.
Hade ocksÄ velat ha guld pÄ
Min baksida .. Ser riktigt fint ut ! :/
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag lĂ„ter bilderna berĂ€tta. Det Ă€r mitt eget smeknamn som jag försöker fĂ„ att slĂ„ igenom. Även internationellt pĂ„ breitlingsource. Till slut sitter det. Det Ă€r inte bara Rolex-folket som skall fĂ„ ha tuffa smeknamn pĂ„ allt. ;)
flying_saucer_by_rendermojo.jpg
IMG_3842.jpg
DSC_7353.jpg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Den Àr frÄn 84, senast 85. "Nya" chronomaterna började tillverkas 1984. Jag Àr lite osÀker pÄ hur mÄnga chronomater som tillverkades första Äret. Den Àr nummer 6308. Den Àr ocksÄ ny för dagen för mig. :) Jag har tvÄ av samma ref sedan tidigare, finns lÀngre bak i trÄden, som Àr nummer 395 och 425.

Jag Àlskar att du Àr vÄr egen Rain Man!. :)
 
Vilken förbannat vÀrdelös kamera jag har pÄ den hÀr förbannade telefonen.. Försöker ta en fin bild pÄ baksidan men fokusen lÀgger av hela tiden och man ser inget ....
 
Topp