• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Exakt sÄ Àr det!
En helt normal genomsnittlig brattesamling, det som lÀkare rekommenderar som den optimala dosen Breitling för att kunna fungera som en normal mÀnniska Àr detta:
samling bratte.jpg
 

DrDre

Patek
Hur kommer det sig att du inte har ngn Navitimer i samlingen? En 80/90-talare hade vÀl varit trevligt tillsammans med de dÀr hÀrliga semi-vintage Chronomaterna?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Hur kommer det sig att du inte har ngn Navitimer i samlingen? En 80/90-talare hade vÀl varit trevligt tillsammans med de dÀr hÀrliga semi-vintage Chronomaterna?
Men jag förstÄr vad du menar. Det har aldrig blivit av. Inte riktigt fastnat. Finns mÄnga modeller jag köper före i det stuket. 769 och 808 t ex.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
T


TÀnkte mest ngt i Old Navitimer stilen. De kom vÀl i ungefÀr samma veva som Chronomat:en.
Jag Àr ju UFO Hunter :)
Sitter och svettas över denna pjÀs pÄ ebay just nu. Hoppas att den sticker ivÀg sÄ att jag inte vill bjuda. Jag vill inte egentligen. Men en helborstad (ovanligt) 81950 i 18k i NOS-skick med sylvassa kanter stöter man inte pÄ varje dag. SÄnt hÀr gÄr före old navitimer: ;)
s-l1600-1.jpg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag Àr ju UFO Hunter :)
Sitter och svettas över denna pjÀs pÄ ebay just nu. Hoppas att den sticker ivÀg sÄ att jag inte vill bjuda. Jag vill inte egentligen. Men en helborstad (ovanligt) 81950 i 18k i NOS-skick med sylvassa kanter stöter man inte pÄ varje dag. SÄnt hÀr gÄr före old navitimer: ;)
s-l1600-1.jpg

Satan i gatan! !
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Ja den Àr helt störd. 99% av alla 18k 81950 Àr polerade varianten med mjuka efternedpolerade bezels. Denna Àr knivskarp och fabriksborstad. Dessutom med gamla spÀnnet i 18k. Aldrig sett ett bÀttre ex nÄgonsin, och jag tror inte ens det finns faktiskt. Svettigt....

Blanda 4-7 groggar sÄ vi fÄr se ett handledsskott om 1 vecka!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Bob vintage canvas Àr verkligen suverÀnt. Lite stelt men mycket bÀttre efter bara nÄgon dags anvÀndning. Passar perfekt bra till lite slitnare brattar för fÄ den sköna keanu reeves-looken. Trashy but rich and don't give a f#ck. ;)
yachting.jpg

Seglaren har blivit svĂ„r att fota nu med AD bortskrapat frĂ„n utsidan. Speglar som en Rolex nĂ€stan. Men det blev bĂ€ttre. Bs AD Ă€r vĂ€rldsklass men nĂ€r det Ă€r riktigt slitet med hundratals repor kan det faktiskt vara vĂ€rt att ta bort. Ångrar mig inte. Ser bra ut i verkligheten.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag Àr ju UFO Hunter :)
Sitter och svettas över denna pjÀs pÄ ebay just nu. Hoppas att den sticker ivÀg sÄ att jag inte vill bjuda. Jag vill inte egentligen. Men en helborstad (ovanligt) 81950 i 18k i NOS-skick med sylvassa kanter stöter man inte pÄ varje dag. SÄnt hÀr gÄr före old navitimer: ;)
s-l1600-1.jpg
SĂ„ djefla cool. Vad ska dom ha?
 

PCB

Audemars
Du som Àr en Rolex-guy, köp min rolle sÄ ropar jag hem guldingen!! ;)
Rolex guy?!?!
Àr man brÀnnmÀrkt för alltid nu?
Ja- jag Àgde en rolex ett par veckor,
Ja- jag lockades av skimmret som omger mÀrket,:oops:
jag var ung ,svag och dum, Ängrar det jag gjort vÀldigt mycket ,och hoppas en dag bli förlÄten för mina misstag:sorry::sorry:
 

Nilecity

Breitling
Jag Àr ju UFO Hunter :)
Sitter och svettas över denna pjÀs pÄ ebay just nu. Hoppas att den sticker ivÀg sÄ att jag inte vill bjuda. Jag vill inte egentligen. Men en helborstad (ovanligt) 81950 i 18k i NOS-skick med sylvassa kanter stöter man inte pÄ varje dag. SÄnt hÀr gÄr före old navitimer: ;)
s-l1600-1.jpg

Är detta en sk. UFO? B13050 frĂ„n 1994. Förövrigt Ă€r det min fars klocka, och klockan som skapade mitt klockintresse!
image.jpeg
 
Topp