• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nilecity

Breitling
DÄ Àr det dags :)
Jag vet! Försöker övertala honom men han tycker att det Àr för dyrt. Men han fyller ju Är snart sÄ om inte jag springer ivÀg och köper nÄgot sÄ...;)
Dock verkar Valjoux 7750 verket vara en sjukt tÄligt! Han misshandlar den dÀr bratten dag ut och dag in men den tickar pÄ bra.

Edit: eller ja, den funkar iaf!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Är detta en sk. UFO? B13050 frĂ„n 1994. Förövrigt Ă€r det min fars klocka, och klockan som skapade mitt klockintresse!
image.jpeg
Hell yes. Det Àr ett UFO. Men logon har lossnat?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Jag vet! Försöker övertala honom men han tycker att det Àr för dyrt. Men han fyller ju Är snart sÄ om inte jag springer ivÀg och köper nÄgot sÄ...;)
Dock verkar Valjoux 7750 verket vara en sjukt tÄligt! Han misshandlar den dÀr bratten dag ut och dag in men den tickar pÄ bra.

Edit: eller ja, den funkar iaf!
7750 Àr en Volvo 245. Inte vackrast men ..... sÄ bra.
 

Nilecity

Breitling
Menar du under vingarna? Var tvungen att springa upp och kolla och den satt dÀr. Det Àr jag som Àr en kass fotograf.
 

svesam

Rolex
Jag Àr ju UFO Hunter :)
Sitter och svettas över denna pjÀs pÄ ebay just nu. Hoppas att den sticker ivÀg sÄ att jag inte vill bjuda. Jag vill inte egentligen. Men en helborstad (ovanligt) 81950 i 18k i NOS-skick med sylvassa kanter stöter man inte pÄ varje dag. SÄnt hÀr gÄr före old navitimer: ;)
s-l1600-1.jpg

:wideyed::wideyed::wideyed:
 
Ni som har gummi lÀnk pÄ era klockor .. Brukar lÀnken fastna pÄ klÀder osv ? Tex i Àrmar eller nÀr ni ska stoppa hÀnderna i fickorna osv ?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ni som har gummi lÀnk pÄ era klockor .. Brukar lÀnken fastna pÄ klÀder osv ? Tex i Àrmar eller nÀr ni ska stoppa hÀnderna i fickorna osv ?
Finns inget bÀttre Àn hÀrligt naturgummi. :) jag förstÄr inte vad du menar med fastnar. LÀnk, lÀder, gummi..allt kan vÀl fastna lite? Inget jag reflekterat över.
 
Finns inget bÀttre Àn hÀrligt naturgummi. :) jag förstÄr inte vad du menar med fastnar. LÀnk, lÀder, gummi..allt kan vÀl fastna lite? Inget jag reflekterat över.
Menar att gummit bromsar ofta hÀnderna.. Vet ej hur jag ska förklara men har mÀrkt nÀr jag hade en gummi klocka att det brukar fastna nÀr jag ska ta pÄ
Mig en tröja eller jacka och Àven nÀr jag ska tex ta upp nÄgot frÄn fickan sÄ brukar gummit fastna i jeansen osv..
 
Menar att gummit bromsar ofta hÀnderna.. Vet ej hur jag ska förklara men har mÀrkt nÀr jag hade en gummi klocka att det brukar fastna nÀr jag ska ta pÄ
Mig en tröja eller jacka och Àven nÀr jag ska tex ta upp nÄgot frÄn fickan sÄ brukar gummit fastna i jeansen osv..
DÀrför undrar jag om det Àr det samma med bratte gummit
 
Topp