• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Det Àr den hÀr Aerospacen som avses. Har varit uppe i "Dagens"-trÄden nÄgra gÄnger och Àven i denna ett par sidor bakÄt.


image.jpeg
Helt stört. BÄda era. Vart fÄr man tag i dessa? KÀnns omöjligt.
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Helt stört. BÄda era. Vart fÄr man tag i dessa? KÀnns omöjligt.

Dessa klockor Àr utgivna i mycket smÄ serier och sÀljs sÀllan pga högt affektionsvÀrde för dess Àgare. SÄ det Àr nog som du sjÀlv konstaterar, mer eller mindre omöjligt att komma över en. @Jerico och övriga spekulanter pÄ min klocka fÄr dÀrmed fortsÀtta drömma alternativt göra ett försök hÀr och vÀnta tills ett "erbjudande" kommer...

 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Dessa klockor Àr utgivna i mycket smÄ serier och sÀljs sÀllan pga högt affektionsvÀrde för dess Àgare. SÄ det Àr nog som du sjÀlv konstaterar, mer eller mindre omöjligt att komma över en. @Jerico och övriga spekulanter pÄ min klocka fÄr dÀrmed fortsÀtta drömma alternativt göra ett försök hÀr och vÀnta tills ett "erbjudande" kommer...

Ska bara sÀga upp mig och operera bort mitt synfel sÄ hörs vi om nÄgra Är pojkar!
 
20-18 stÀmmer för din lÀnk yes som de andra skrev, denna Àr fel. Men riktigt sÄ enkelt Àr det inte. Det mÄste vara rÀtt endlÀnkar ocksÄ trots att mm-mÄttet Àr samma.

HÀr Àr en bra genomgÄng:
http://forums.watchuseek.com/f15/do-you-have-few-good-links-14156-2.html

Obs, ibland passar dock andra lÀnkar Àn de som "Àr till för den" men det Àr dÄ vanskligt att lÀgga dyra pengar om man inte har returrÀtt för att prova och det inte passar.
Aha tack för hjÀlpen jag förstÄr nu hur
Man lÀser siffrorna :D
 
Vill sĂ„ gĂ€rna ha pilot lĂ€nk pĂ„ klockan .. Ska man sĂ€lja klockan och köpa en med PILOTLÄNK frĂ„n början eller ska man köpa lĂ€nken försĂ€g ? Vad tycker ni ?:)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vill sĂ„ gĂ€rna ha pilot lĂ€nk pĂ„ klockan .. Ska man sĂ€lja klockan och köpa en med PILOTLÄNK frĂ„n början eller ska man köpa lĂ€nken försĂ€g ? Vad tycker ni ?:)
Du kan ju svetsa fast min pro2-lÀnk ;)

SkÀmt Äsido. Det kan vara smart att köpa en prisvÀrd med lÀnk. Sen vÀljer du vilket head du vill behÄlla. Eller varför inte behÄlla allt? Ingen ska behöva leva med en bratte...
 
Du kan ju svetsa fast min pro2-lÀnk ;)

SkÀmt Äsido. Det kan vara smart att köpa en prisvÀrd med lÀnk. Sen vÀljer du vilket head du vill behÄlla. Eller varför inte behÄlla allt? Ingen ska behöva leva med en bratte...
Men jag vill verkligen ha en pilotlĂ€nk men vill samtidigt behĂ„lla min bratte för jag Ă€r rĂ€dd att jag aldrig kommer hitta en likadan tavla igen .. Har faktiskt aldrig sett den hĂ€r tavlan förr.. Älskar fĂ€rgen pĂ„ tavlan :/
 

mega

Rolex
Grannens klocka, en Aerospace med ViggriddarmÀrke. 1 av ungefÀr 50 gjorda. Köptes av grannen för ca 15 Är sedan nÀr han flög Viggen - ganska sur att farsan inte köpte en sjÀlv nÀr han pÄ JA-37an. :grumpy: Farsan var pÄ vippen att lyckas fÄ en gul Aerospace (han var pÄ divisionen Petter Gul sÄ det hade passat perfekt) med ViggriddarmÀrke specialbestÀllda av Breitling i 10 exemplar men det blev inte av. Urk. Hade varit sÄ himla kul att ha nu i efterhand. :banghead:
image.jpeg

Fyförsatan vad grym... Otroligt lÀckert med det diskreta mÀrket, man mÄste nÀstan kunna modellen eller vara flygförare för att förstÄ att det Àr nÄt som sticker ut. FrÄga grannen om han vill byta mot en 10-Ärig pojke...
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Fyförsatan vad grym... Otroligt lÀckert med det diskreta mÀrket, man mÄste nÀstan kunna modellen eller vara flygförare för att förstÄ att det Àr nÄt som sticker ut. FrÄga grannen om han vill byta mot en 10-Ärig pojke...
Hehe :D Den Àr riktigt ball! RÀtt segt att farsan inte högg pÄ en sÄn, han prioriterade hojköp istÀllet...
 
Grannens klocka, en Aerospace med ViggriddarmÀrke. 1 av ungefÀr 50 gjorda. Köptes av grannen för ca 15 Är sedan nÀr han flög Viggen - ganska sur att farsan inte köpte en sjÀlv nÀr han pÄ JA-37an. :grumpy: Farsan var pÄ vippen att lyckas fÄ en gul Aerospace (han var pÄ divisionen Petter Gul sÄ det hade passat perfekt) med ViggriddarmÀrke specialbestÀllda av Breitling i 10 exemplar men det blev inte av. Urk. Hade varit sÄ himla kul att ha nu i efterhand. :banghead:
image.jpeg
Ojoj, den dÀr var inte dÄlig. Riktigt lÀcker!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Eftersom du aldrig lade in nÄgon lÀnk sÄ vet jag inte vilken som kom varifrÄn....
Nej jag var hemlig typ. ;) Men jag gillar ju öststatsbrattar. Min senaste ÀndÄ frÄn Albanien kom lika snabbt som om den vore skickad frÄn Skövde. Kolla skÀrmdumpen frÄn polska posten. :)
 
Topp