• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nej jag var hemlig typ. ;) Men jag gillar ju öststatsbrattar. Min senaste ÀndÄ frÄn Albanien kom lika snabbt som om den vore skickad frÄn Skövde. Kolla skÀrmdumpen frÄn polska posten. :)
Jag tÀnkte naturligtvis pÄ denna
image.jpg
frÄn i fredags och 150 inlÀgg tillbaka...
 

PCB

Audemars
Och lÀgg upp lite porriga bilder pÄ jÀrngÀddan i strl. 42 med, sÄ norrlÀnningen har nÄgot att drömma om:D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
TUNG!! Vad landade sista budet pÄ? :rolleyes:
TillrÀckligt bra för att köpa, men ocksÄ sÄklart för att ge rejÀl Ängest dÄ det farit ivÀg lite pÄ slutet. ;)

Men en bra regel Àr detta. Inte köpa nÄgot som du inte vet att du fÄr tillbaka pengarna för. Försöker hÄlla det. Fungerar inte alltid, men oftast, framförallt nÀr man vÄgar köpa frÄn "skummare" lÀnder som Colombia, Albanien och Polen dÀr inte sÄ mÄnga vÄgar bjuda. :)
 

Jone

Omega
2-Faktor
TillrÀckligt bra för att köpa, men ocksÄ sÄklart för att ge rejÀl Ängest dÄ det farit ivÀg lite pÄ slutet. ;)

Men en bra regel Àr detta. Inte köpa nÄgot som du inte vet att du fÄr tillbaka pengarna för. Försöker hÄlla det. Fungerar inte alltid, men oftast, framförallt nÀr man vÄgar köpa frÄn "skummare" lÀnder som Colombia, Albanien och Polen dÀr inte sÄ mÄnga vÄgar bjuda. :)
Kör med samma tankesÀtt, skulle trots det aldrig vÄga köpa en dyrare klocka online frÄn ovannÀmnda lÀnder ... Hade redan tillrÀckligt hög puls efter första Chrono24 köpet frÄn Spanien :p
 

PCB

Audemars
NÀstan glömt min svarta fÄgel med ledset datum mitt i alla ufon. Den har legat nedpackad i servicebox redo för inlÀmning i flera veckor. En av mina absoluta favoriter trots att den Àr aningen stor.
IMG_0102.jpg
Är en favorit hos mej med, en sĂ„nn i 41-42 hade varit mums!
Se till Ä lÀmna in den nu! Den förtjÀnar den bÀsta omvÄrdnaden!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Är en favorit hos mej med, en sĂ„nn i 41-42 hade varit mums!
Se till Ä lÀmna in den nu! Den förtjÀnar den bÀsta omvÄrdnaden!
Den Ă€r riktigt grym pĂ„ svart military strap. Testade den pĂ„ det bandet som följde med min sĂ„lda flying fish. Även pĂ„ brunt kroko. DĂ„ kĂ€nns den faktiskt mycket mindre och Ă€r i min smak snyggare.
 
Topp