Helt Àrligt, minns inte. Svart eller blÄ. Jag kollade knappt pÄ bilderna. NÀr en 42a dyker upp fÄr man inte vara petig. @Uffe svart va?Vilken fÀrg pÄ tavlan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt Àrligt, minns inte. Svart eller blÄ. Jag kollade knappt pÄ bilderna. NÀr en 42a dyker upp fÄr man inte vara petig. @Uffe svart va?Vilken fÀrg pÄ tavlan?
tror den Àr sÄdÀr magiskt blÄ ,som den vackraste himmel ,,,Vilken fÀrg pÄ tavlan?
Den Àr sÄ bra den dÀr!!!!!Arbetsdagen slutar kl 12. Glad Breitling till er alla!
tror den Àr sÄdÀr magiskt blÄ ,som den vackraste himmel ,,,
blÄ som det vackraste hav,,,BLà som....
Den Àr sÄ bra den dÀr!!!!!
FÄr nöja mig med BatteriBratte jag..
inget straff,battebratte Àr great!Den Àr sÄ bra den dÀr!!!!!
Den dÀr ser mkt bekant ut
Ja. Det dÀr kommer bli min nÀsta Bratte. Men först en 14270/114270Den Àr sÄ bra den dÀr!!!!!
Den var svart nÀr jag kollar bilderna. Du behöver inte vara sÄ ledsen alltsÄ. NÀr/om jag flippar nÄn gÄng Àr du först innan annons OM jag sÀljer i Sverige.
Men först en 14270/114270
Ja ok ska sluta vara sÄ hemlig. Detta Àr ju brattetrÄden. Ja, den Àr pÄ vÀg hem till mig. VÀrldens sÀkerligen finaste 18k UFO!!! Moderskeppet. Som dock aldrig varit i strid.
Ska bli kul att se bilder sen,,Ja ok ska sluta vara sÄ hemlig. Detta Àr ju brattetrÄden. Ja, den Àr pÄ vÀg hem till mig. VÀrldens sÀkerligen finaste 18k UFO!!! Moderskeppet. Som dock aldrig varit i strid.
Slog en koll i "sök" - du har nu nÀmnt UFO 40ggr pÄ forumetJa ok ska sluta vara sÄ hemlig. Detta Àr ju brattetrÄden. Ja, den Àr pÄ vÀg hem till mig. VÀrldens sÀkerligen finaste 18k UFO!!! Moderskeppet. Som dock aldrig varit i strid.
Bara 40 ufo? SkÀms Jens ditt ufo. Mer ufo. Jag mÄste bearbeta ufo pÄ breitlingsource ocksÄ, Àr riktigt dÄlig pÄ att posta ufo dÀr.Slog en koll i "sök" - du har nu nÀmnt UFO 40ggr pÄ forumet
Ja ok ska sluta vara sÄ hemlig. Detta Àr ju brattetrÄden. Ja, den Àr pÄ vÀg hem till mig. VÀrldens sÀkerligen finaste 18k UFO!!! Moderskeppet. Som dock aldrig varit i strid.
Tror han Àr utomjording pÄ riktigt, och Àr utsÀnd för att hjÀrntvÀtta ossSlog en koll i "sök" - du har nu nÀmnt UFO 40ggr pÄ forumet
Tror han Àr utomjording pÄ riktigt, och Àr utsÀnd för att hjÀrntvÀtta oss
Vi breitlinglovers har ju erkÀnt svaga psyken, och lÀr vara lÀttmanipulerade
TillrÀckligt bra för att köpa, men ocksÄ sÄklart för att ge rejÀl Ängest dÄ det farit ivÀg lite pÄ slutet.TUNG!! Vad landade sista budet pÄ?
Avenger gmtLivets smÄ glÀdjeÀmnen.
Den hÀr lysande skönheten vÀntade snÀllt
pÄ mig vid sÄngdags
KĂ€nns den igen?
Kör med samma tankesÀtt, skulle trots det aldrig vÄga köpa en dyrare klocka online frÄn ovannÀmnda lÀnder ... Hade redan tillrÀckligt hög puls efter första Chrono24 köpet frÄn SpanienTillrÀckligt bra för att köpa, men ocksÄ sÄklart för att ge rejÀl Ängest dÄ det farit ivÀg lite pÄ slutet.
Men en bra regel Àr detta. Inte köpa nÄgot som du inte vet att du fÄr tillbaka pengarna för. Försöker hÄlla det. Fungerar inte alltid, men oftast, framförallt nÀr man vÄgar köpa frÄn "skummare" lÀnder som Colombia, Albanien och Polen dÀr inte sÄ mÄnga vÄgar bjuda.
Ăr en favorit hos mej med, en sĂ„nn i 41-42 hade varit mums!NĂ€stan glömt min svarta fĂ„gel med ledset datum mitt i alla ufon. Den har legat nedpackad i servicebox redo för inlĂ€mning i flera veckor. En av mina absoluta favoriter trots att den Ă€r aningen stor.
Den Ă€r riktigt grym pĂ„ svart military strap. Testade den pĂ„ det bandet som följde med min sĂ„lda flying fish. Ăven pĂ„ brunt kroko. DĂ„ kĂ€nns den faktiskt mycket mindre och Ă€r i min smak snyggare.Ăr en favorit hos mej med, en sĂ„nn i 41-42 hade varit mums!
Se till Ä lÀmna in den nu! Den förtjÀnar den bÀsta omvÄrdnaden!