• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
image.jpeg
Bilder för Guds skull! BILDER!
 

Oli

Omega
2-Faktor
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

https://klocksnack.se/threads/paketöppning-breitling-aerospace-evo-kl-12.54360/

Är sjukt nöjd med min första Breitling, kan inte sluta fotografera den. :)
Grattis! Sjukt fet!
Fick hem den hÀr idag :) sÄ nu blir det till att lÀra sig den :) verkar lite smÄtt klurigt men nöjd iaf. Dock ingen evo tyvÀrr.. Var en evo pÄ lÀnk jag var sugen pÄ frÄn början men den lilla loggan pÄ denna gjorde den hÀr lite mer ovanlig sÄ det blev denna. Men nu nÀr man ser din svarta sÄ blir man ju lite smÄtt avundsjuk ;)
image.jpeg
 
Senast Àndrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt bra jobbat! Jag som knÀckt som fotograf och har kilovis utrustning för mÄngen peng kan inte fÄ till sÄ krispiga nÀrbilder. Har dock inga gluggar som Àr dugliga för makro. Men att du lyckas sÄ dÀr med en iPhone Àr grymt!
Nu har sonen somnat och frugan jobbar, ska ta lite bilder med systemkameran. :)
Men visst, iPhone rÀcker i princip alltid.

Kan vi inte fÄ en bild tillsammans med de siamesiska kycklintvillingarna? :D
Absolut! :)
 

PCB

Audemars

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Peter cerwin
Har ju alltid vetat att Breitling gör bra klockor men tror jag fick mig nÄgot av en uppenbarelse under BaselmÀssan. Fick till sÄ jÀkla mÄnga bra bilder utan anstrÀngning under mötet med Breitling, det sÀger en hel del om deras klockor. :)
 
Topp