• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Den HÀr ser inte sÄ dum ut... :D rykande fÀrsk! Hade hellre som med allt annat att den var 42mm istÀllet.

Breitling-Superocean-44-Special-3.jpg
Nej fy tusan. Plottrigt vÀrre och hemskt med att datumfönstret tÀcker.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
:D
Den HÀr ser inte sÄ dum ut... :D rykande fÀrsk! Hade hellre som med allt annat att den var 42mm istÀllet.

Breitling-Superocean-44-Special-3.jpg

Fattar dock inte varför man vÀljer att sÀtta lumen och datumfönstret över halva siffrorna?!? o_O:wideyed: trÄkigt och onödigt Àr kÀnslan.

Fulaste jag sett. Snacka om att förstöra en snygg tavla... :(

Nej fy tusan. Plottrigt vÀrre och hemskt med att datumfönstret tÀcker.

1. Ogillar de smÄ inre siffrorna överlag
2. Varför kapa de smÄ siffrorna med datumfönster
3. Varför kapa de smÄ sifforna med kl. 6-lumen
4. Nej...
 

hannes1988

Cartier
Jag hade gillat den om de inte sabbat tavlan pĂ„ det sĂ€ttet. Som nĂ„gon innan pĂ„pekat varför envisas breitling med de smĂ„ siffrorna pĂ„ insidan?! Är det more is more?! Hade vart sĂ„ mycket bĂ€ttre annars.

SYND...
 

DrDre

Patek
De dÀr smÄ siffrorna har man haft vÀldigt lÀnge (tex tidiga Colt), sÄ kanske det Àr historiska skÀl till att man kör med dem hÀr.
 

svesam

Rolex
image.jpeg
image.jpeg

Jag kanske fÄr kÀka upp detta och jag Àr ju bara i startfasen av mitt Àgande men detta kan vara den bÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt.

SÄ hÀrligt kompromisslös, HAQ, ingen fjantig skruvkrona, ganska OK lume, sitter kanon, dessutom gÄr det i princip inte att ta dÄliga bilder pÄ den. Sjukt nöjd!

HÀrligt att du Àntligen hittat hem @yonsson ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Minns faktiskt inte om jag lagt upp Breitlingbilder frÄn BaselmÀssan...?
Har jag inte gjort det sÄ finns det rÀtt mÄnga jag kan lÀgga upp om ni vill?

Börjar med Chronoworks. JÀkligt cool, 100 timmars kraftreserv pÄ en fjÀder tack vare bland annat keramisk basplatta, keramiska bryggor och kiselbaserade kugghjul.
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Minns faktiskt inte om jag lagt upp Breitlingbilder frÄn BaselmÀssan...?
Har jag inte gjort det sÄ finns det rÀtt mÄnga jag kan lÀgga upp om ni vill?

Börjar med Chronoworks. JÀkligt cool, 100 timmars kraftreserv pÄ en fjÀder tack vare bland annat keramisk basplatta, keramiska bryggor och kiselbaserade kugghjul.

Graalen.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Minns faktiskt inte om jag lagt upp Breitlingbilder frÄn BaselmÀssan...?
Har jag inte gjort det sÄ finns det rÀtt mÄnga jag kan lÀgga upp om ni vill?

Börjar med Chronoworks. JÀkligt cool, 100 timmars kraftreserv pÄ en fjÀder tack vare bland annat keramisk basplatta, keramiska bryggor och kiselbaserade kugghjul.
Mera!!!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svart, svart och Ă„ter svart.
FörstÄr att du blev biten @yonsson,
Kul att ha dig hÀr.;)
Ja, mycket svart frÄn Breitling i Är och Àven frÄn andra tillverkare. Jag tycker svarta klockor Àr coola men enligt Klockmaster Globen Àr de generellt mycket mer svÄrsÄlda Àn klockorna vanligt stÄl sÄ det Àr lite komiskt att flera av tillverkarna utökar med massa svarta modeller. Kanske Àr det olika i olika lÀnder?
 

Hugii

Audemars
Ja, mycket svart frÄn Breitling i Är och Àven frÄn andra tillverkare. Jag tycker svarta klockor Àr coola men enligt Klockmaster Globen Àr de generellt mycket mer svÄrsÄlda Àn klockorna vanligt stÄl sÄ det Àr lite komiskt att flera av tillverkarna utökar med massa svarta modeller. Kanske Àr det olika i olika lÀnder?
Det Àr vÀl bara Rolex Sub och DJ som sÀljer som smör i SWE (allt annat blir svÄrsÄlt) :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Era svarta nymodigheter Ă€ts upp av den hĂ„rdaste svarta bratten av dem alla, Maritime. Detta ur, mina damer och herrar, Ă€r lika hĂ„rt dom Dolph Lungrens biceps och Ron Jeremys #€%....
99_-1455396897.jpg
99_1937390896.jpg
99_-226933386.jpg

Snodda bilder. Men nÄgon gÄng ska jag ha en egen. :)
 
Topp