• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Grattis @yonsson :)
Den hÀr batterikusinen hÀlsar i sista solstrÄlarna för kvÀllen!

image.jpeg

Riktigt grym klocka. :)
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Inspirerad av det fina vÀdret och av denna trÄd fÄr sommarbeatern göra tjÀnst i helgen. Det Àr mÀrkligt, innan jag sjÀlv skaffade en Breitling sÄ levde Àven jag med myten att blingiga brattar bar bÀrs av sjÀlvupptagna typer som vill synas och höras. Hade dessutom ett par kollegor pÄ jobbet som spÀdde pÄ den myten:D Sen upptÀcker man mÄngfalden hos Breitling och denna sköna trÄd och sÄ Àr man fast:). Utan tvekan klocksnacks bÀsta mÀrkestrÄd med sin trevliga och avslappnade ton och flitiga skribenter.
Trevlig helg!
image.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Inspirerad av det fina vÀdret och av denna trÄd fÄr sommarbeatern göra tjÀnst i helgen. Det Àr mÀrkligt, innan jag sjÀlv skaffade en Breitling sÄ levde Àven jag med myten att blingiga brattar bar bÀrs av sjÀlvupptagna typer som vill synas och höras. Hade dessutom ett par kollegor pÄ jobbet som spÀdde pÄ den myten:D Sen upptÀcker man mÄngfalden hos Breitling och denna sköna trÄd och sÄ Àr man fast:). Utan tvekan klocksnacks bÀsta mÀrkestrÄd med sin trevliga och avslappnade ton och flitiga skribenter.
Trevlig helg!
image.jpeg
KS bÀsta trÄd helt klart. Snart Àr brattar som i fornstora dagar pÄ 90-talet om det fortsÀtter sÄ hÀr. Det blir bra. Som det har varit pÄ 2000-talet med 20 grabbar och 20 likadana subbar pÄ bardisken Àr bara sÄÄÄÄ trÄkigt! ;)
Bjudet pÄ en bratte frÄn heyday-tiden 1993:
image.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg

Jag kanske fÄr kÀka upp detta och jag Àr ju bara i startfasen av mitt Àgande men detta kan vara den bÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt.

SÄ hÀrligt kompromisslös, HAQ, ingen fjantig skruvkrona, ganska OK lume, sitter kanon, dessutom gÄr det i princip inte att ta dÄliga bilder pÄ den. Sjukt nöjd!
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg

Jag kanske fÄr kÀka upp detta och jag Àr ju bara i startfasen av mitt Àgande men detta kan vara den bÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt.

SÄ hÀrligt kompromisslös, HAQ, ingen fjantig skruvkrona, ganska OK lume, sitter kanon, dessutom gÄr det i princip inte att ta dÄliga bilder pÄ den. Sjukt nöjd!
HÀrligt att fÄ kÀnna sig sÄ nöjd direkt!
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg

Jag kanske fÄr kÀka upp detta och jag Àr ju bara i startfasen av mitt Àgande men detta kan vara den bÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt.

SÄ hÀrligt kompromisslös, HAQ, ingen fjantig skruvkrona, ganska OK lume, sitter kanon, dessutom gÄr det i princip inte att ta dÄliga bilder pÄ den. Sjukt nöjd!

Jag har ju alltid sagt att Breitling Àr underskattade. :)
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Du fÄr fasiken behÄlla den dÀr @yonsson. Den kommer att vara kool i alla tider.

Edit: plus att den ser ut att sitta som ett smÀck pÄ din handled.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du fÄr fasiken behÄlla den dÀr @yonsson. Den kommer att vara kool i alla tider.

Edit: plus att den ser ut att sitta som ett smÀck pÄ din handled.
Sjukt nöjd som sagt sÄ planen Àr absolut att behÄlla den. Funderar redan pÄ att övertala Breitling under BaselmÀssan 2017 att customtillverka en lÀnk Ät mig. :D
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg

Jag kanske fÄr kÀka upp detta och jag Àr ju bara i startfasen av mitt Àgande men detta kan vara den bÀsta klockan jag nÄgonsin Àgt.

SÄ hÀrligt kompromisslös, HAQ, ingen fjantig skruvkrona, ganska OK lume, sitter kanon, dessutom gÄr det i princip inte att ta dÄliga bilder pÄ den. Sjukt nöjd!

Kul att du Àr sÄ nöjd :)
Saknar min avantage, den var grym.
DSC_0213.JPG
 
Topp