Ă terfall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă terfall?
Vi borde fan samla ihop ett gĂ€ng och ha en Breitling GTG i GBG, det enda rĂ€tta!DĂ„ Ă€ger jag min första Breitling och jag Ă€r förstĂ„s göteborgare. Ăr sjukt nöjd med denna investering. Perfekt sommarklocka. En sak jag reagerat pĂ„ Ă€r att Breitling Ă€r jĂ€vligt 'hĂ„rda', respektingivande och fullstĂ€ndigt hĂ€nsynslösa. Klockporr med inslag av smisk.
JĂ€kligt fin!Blivit med breitling igen, var ett tag sedan.
Ăr ju tydligen bara jag som gillar stenhĂ„rda och funktionella klockor sĂ„ fick göra slag i saken Ă„t er andra fegisar!Ă terfall?
Det blir inte mer stenhĂ„rt Ă€n matta ufo-chronomater...Ăr ju tydligen bara jag som gillar stenhĂ„rda och funktionella klockor sĂ„ fick göra slag i saken Ă„t er andra fegisar!
La upp en bild pÄ Singularstraps Apollo i Speedy-trÄden. Funkar fint pÄ Breitling ocksÄ!
Brutal! Helvete vilken slÀgga.Det blir inte mer stenhÄrt Àn matta ufo-chronomater...
Breitling GTG version GBG - kan inte bli annat Àn succé. Hur mÄnga fler frÄn Göteborg har vi hÀr som Àr intresserade?Vi borde fan samla ihop ett gÀng och ha en Breitling GTG i GBG, det enda rÀtta!
Jag trodde varenda dag och varenda kafé/restaurang/arbetsplats/spÄrvagn/hÀkte/sporthall/galleria/gym var Breitling-GTG:ers i Göteborg?Breitling GTG version GBG - kan inte bli annat Àn succé. Hur mÄnga fler frÄn Göteborg har vi hÀr som Àr intresserade?
La upp en bild pÄ Singularstraps Apollo i Speedy-trÄden. Funkar fint pÄ Breitling ocksÄ!
Bara 26 grader idag?Evo Night Mission
Bytte till svart Cordura vilket givetvis funkar klockrent. FrÄgan Àr dock vad som Àr bÀst; Svart eller grÄtt.
Denna blÀndar man ingen med...
VÀrldens bÀsta stÄlspigg.
@Eurenius Knep du inte 42an jag hittade i Tyskland för bra pris?
Evo Night Mission
Bytte till svart Cordura vilket givetvis funkar klockrent. FrÄgan Àr dock vad som Àr bÀst; Svart eller grÄtt.
GrÄtt!Evo Night Mission
Min röst faller pÄ grÄtt faktiskt. Bröt av fint imoEvo Night Mission
Pro2 hade inte kommit 2005. (plus ful hehe) Jag kör vidare pÄ dammodellen...Nej, tyvÀrr. Jag mÄste ju ha pro 2 lÀnk.
Jag fortsÀtter med herrmodellen jag.
Bara 26 grader idag?
GrÄtt Àr snyggast , punkt.
GrÄtt!
Tack för input, det kommer nog bli det grÄa i det lÄnga loppet.Min röst faller pÄ grÄtt faktiskt. Bröt av fint imo
Baam! Alien attack!