• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Smulan

Rolex
EVO:n pÄ besök i Mumindalen. Dual time kommer vÀl till pass. :)
FullSizeRender (30).jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker att det hÀr gummit ser ganska trevligt ut. NÄgon som har kÀnt pÄ det i verkligheten?
asset-version-2c0edd6cbb-a2135024-be62-252s-a20d2.jpg


För övrigt sÄ ser hela klockan galet grym ut.
Nja, hÀr tycker nog t o m jag att det blir för plottrigt nÀr de klÀmt in allt pÄ tavlan.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Har blivit sanslöst sugen pÄ en Navitimer 01! Antar att det bara var en tidsfrÄga nÀr man Àr Göteborgare..
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har haft en sÄn och dom Àr liite tjocka för mig! Nyp den du ;)
Kan tÀnka mig att det Àr en riktig tjockis men det Àr vÀl vitsen med den modellen? Mitt klockkonto Àr typ tomt nu, behlver fÄ tillbaka lite klockor frÄn service och sÀlja dem innan jag kan shoppa loss.

Colten Àr cool men hade varit Ànnu coolare i titan med borstad boett. :)
Billig dock, mÀrkligt att de inte Àr mer poppis Àn de Àr.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
12506910_10153434369381347_2133612255_n.jpg


Börjar bli sugen pÄ nÄgot nytt i brattevÀg! NÄgon som funderat pÄ samma sak? Kanske nÄgot i titan :)
Det dÀr Àr en Cockpit va? Det Àr för mycket av allting pÄ den dÀr. Tavlor överallt, nÀstan helpolerat, pushers, siffror i mÀngder och rÀtt skönt stuk. Jag gillar den! FrÄgan Àr om den Àr roligare/trevligare/bÀttre Àn en Aerospace EVO som jag ocksÄ Àr sugen pÄ?
 

Karlsson

Panerai
Det dÀr Àr en Cockpit va? Det Àr för mycket av allting pÄ den dÀr. Tavlor överallt, nÀstan helpolerat, pushers, siffror i mÀngder och rÀtt skönt stuk. Jag gillar den! FrÄgan Àr om den Àr roligare/trevligare/bÀttre Àn en Aerospace EVO som jag ocksÄ Àr sugen pÄ?

Nej det Àr en Chrono Colt quartz, ref. a73380 och dessutom i ett fantastiskt skick :cigar: 41mm Àr den ocksÄ vilket Àr grymt bra storlek för oss brattefantaster med lite tunnare handleder.
Jag stÀller mig sjÀlv samma frÄga och nu efter ett halvÄr vill jag nog pröva 43mm aerospace'n :)
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
Hade ni rekommenderat ett batteribyte och ev byte av packningar hos en AD eller en vanlig urmakare (förmodligen billigare)? Vad kan det tÀnkas kosta?
Klockan Àr en A73380! Alltid roligare med en bild!
image.jpeg
Är ocksĂ„ nyfiken pĂ„ priset. Det var nybytt nĂ€r jag köpte min i vintras sĂ„ jag behöver inte fundera riktigt Ă€n dock. Grym klocka. Älskar precisionen i Superquartz.
DSC_1200-01.jpeg

Återkopplar, har nu lĂ€mnat in den till Rydbergs ur, AD. Kronograf-minut-visaren har ocksĂ„ slutat fungera. Skulle skicka upp den till Time Promotion för ett kostnadsförslag. Hoppas det inte blir allt för dyrt.. :hungover:
 
Topp