• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Vad ligger breitlings diver pro gummibanden pÄ nya ?

Med vanligt spÀnne 1000-1200kr.
diver_pro3-800x800.jpg
 

Rulle

Audemars
Fick hem en leksak hÀromdagen och har inte postat en bild pÄ den Àn !

Efter rÀtt mÄnga mail fram och tillbaka med allas vr egen ufojÀgare @JensBP om chronomater sÄ fick man ett pm nÀr man satt i turkiet och drack allinclusive öl .. jens skriver och tipsar om en bratte pÄ ebay frÄn moldavien som visst var speciell ..
SÄ speciell sÄ han ville byta ut sin egen mot denna ..
Klocksatan lÄg som auktion och jag orkade inte vÀnta och se sÄ jag skrev till moldaven att jag skulle ha den och att jag i te skulle ha bredband dom nÀrmaste dagarna .. man vet aldrig med turkiet ;):angel::cool:

SÄ fick den lilla rakarn för ett ok pris !
Men nÀr den nu kommit hem sÄ blev konkuransen om den rÀtt hÄrd..
20160617_001238.jpg


Fast nÀr jag sjÀlv fick pröva den sÄ har den haft svÄrt att lÀmna handleden ..
Mycket har suttit bra pÄ handleden men denna Àr som gjort för mina smÄ tjej handleder !
20160614_160226.jpg

FB_IMG_1466115411901.jpg


Enda minuset Àr att ar'n pÄ glaset Àr lite bortskrapat pÄ vissa delar .. men det överlever man !
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fick hem en leksak hÀromdagen och har inte postat en bild pÄ den Àn !

Efter rÀtt mÄnga mail fram och tillbaka med allas vr egen ufojÀgare @JensBP om chronomater sÄ fick man ett pm nÀr man satt i turkiet och drack allinclusive öl .. jens skriver och tipsar om en bratte pÄ ebay frÄn moldavien som visst var speciell ..
SÄ speciell sÄ han ville byta ut sin egen mot denna ..
Klocksatan lÄg som auktion och jag orkade inte vÀnta och se sÄ jag skrev till moldaven att jag skulle ha den och att jag i te skulle ha bredband dom nÀrmaste dagarna .. man vet aldrig med turkiet ;):angel::cool:

SÄ fick den lilla rakarn för ett ok pris !
Men nÀr den nu kommit hem sÄ blev konkuransen om den rÀtt hÄrd..
20160617_001238.jpg


Fast nÀr jag sjÀlv fick pröva den sÄ har den haft svÄrt att lÀmna handleden ..
Mycket har suttit bra pÄ handleden men denna Àr som gjort för mina smÄ tjej handleder !
20160614_160226.jpg

FB_IMG_1466115411901.jpg


Enda minuset Àr att ar'n pÄ glaset Àr lite bortskrapat pÄ vissa delar .. men det överlever man !


GRATTIS, riktigt cool klocka det dÀr :hungry:!
 

Rulle

Audemars
Fyller Är pÄ tisdsg och efter att ha blivit kÀr i sin nya bratte sÄ insÄg jag hÀromdagen att jag behöver en lite mer dressad bratte med!
SÄ just nu ligger leksaken i new york pÄ posten och man Àr smÄtt ivrig av vÀnta !


NÄgon som vill ge lite bra tips om vad för rem man ska köra till den ?
Har en diver pro till den andra som jag blivit smÄtt kÀr i och kÀnner att denna skulle se rÀtt sportig till men kanske mocka eller ett svart lÀder med vita sömmar ?

BreitlingFace-1.jpg
 

Rulle

Audemars
Var först inne pÄ.att köpa en ny chronomat airborne men efter paketöppning frÄn @Af Sjodahl's guldis och allt man fÄtt höra av @JensBP sÄ har man insett hur kul(och billigt) det Àr att köpa Àldre strait lugs chronomater !!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fyller Är pÄ tisdsg och efter att ha blivit kÀr i sin nya bratte sÄ insÄg jag hÀromdagen att jag behöver en lite mer dressad bratte med!
SÄ just nu ligger leksaken i new york pÄ posten och man Àr smÄtt ivrig av vÀnta !


NÄgon som vill ge lite bra tips om vad för rem man ska köra till den ?
Har en diver pro till den andra som jag blivit smÄtt kÀr i och kÀnner att denna skulle se rÀtt sportig till men kanske mocka eller ett svart lÀder med vita sömmar ?



BreitlingFace-1.jpg

breitlingface-1-jpg.336256


Till Breiling sÄ Àr aldrig HAJ helt fel kan jag tycka...

upload_2016-6-17_17-44-54.png


http://www.ebay.com/itm/Mens-Padded...hash=item3f2983df03:m:mOkV6Cj_vrXN3G4U2M03org
 

Rulle

Audemars
@Af Sjodahl

DÀr sa du nÄt !!! Ser rÀtt frÀckt ut med det lite flÀckiga lÀdret ..
Det Àr lite trÄkigt att inte ha med nÄgon lÀnk men pÄ samma gÄng finns det en hel del rÀtt olika rÀmmar som Àr rÀtt nice !!
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Senast Àndrad:

Rulle

Audemars
Vanligt spÀnne listpris: ca 1300kr
Med viklÄs: ca 4600kr
Kan skilja sig nÄgon hundring hos olika ad har jag mÀrkt.

Okej ! Gött att höra ! Kollade pÄ lite grÄhandmar sidor frÄn usa dÀr dom kostade lite över 200 dollar nÀmligen !
Men sjukt att viktlÄset Àr sÄ dyrt ?!
 
Topp