Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja nr ska stÀmma. Bara du inte kollar fel nr. Det finns ju ref.nr pÄ baksidan ocksÄ...risk för aningen dum frÄga, men har tjackat en breitling pÄ uret.se och mÀrker att nummret i bak inte stÀmmer överens med numret pÄ certifikations brickan. Detta skall vÀl givetvis stÀmma överens med varandra, om inte annat har jag upplyst om betyg pÄ uret.se
HÀnger inte med riktigt pÄ vad du menar.Det Àr en avenger 2 seawolf. Och det stÄr ett A nummer vilket jag antar Àr modellbetÀckningen. Under den finns ett mindre 7 siffrigt nummer. denna stÀmmer ej överens med brickans nummer.
A betyder att den Àr i stÄl, och Àr början pÄ referensnumret A00000. Numret just under (oftast) pÄ bakboetten Àr serienummer. BÄda dessa skall finnas i certet. Annars Àr det fel cert.Det Àr en avenger 2 seawolf. Och det stÄr ett A nummer vilket jag antar Àr modellbetÀckningen. Under den finns ett mindre 7 siffrigt nummer. denna stÀmmer ej överens med brickans nummer.
Brickan? Menar du det digitala kortet?risk för aningen dum frÄga, men har tjackat en breitling pÄ uret.se och mÀrker att nummret i bak inte stÀmmer överens med numret pÄ certifikations brickan. Detta skall vÀl givetvis stÀmma överens med varandra, om inte annat har jag upplyst om betyg pÄ uret.se
Den viktigaste frÄgan Àr ÀndÄ vilken fÀrg du köpte?Det Àr en avenger 2 seawolf. Och det stÄr ett A nummer vilket jag antar Àr modellbetÀckningen. Under den finns ett mindre 7 siffrigt nummer. denna stÀmmer ej överens med brickans nummer.
Danke, men man ska inte ropa hej Àn. Kanske kommer en DW i boxen....Grattis! Ball med loggan!
Sluta negga !Danke, men man ska inte ropa hej Àn. Kanske kommer en DW i boxen....
Mer poppis med DW men prisskillnaden suger juDanke, men man ska inte ropa hej Àn. Kanske kommer en DW i boxen....
RÀtt mÄnga som önskade mig lycka till nÀr min BP skickades frÄn andra sidan vÀrlden. NÄgra gissade pÄ en tegelsten, andra gissade pÄ bakpotatis.Danke, men man ska inte ropa hej Àn. Kanske kommer en DW i boxen....
Fotbollsspelare saknar stil och klass.Sluta negga !
Kan neuer kan du !! Haha
Mmm DW verkar ju gÄ hem bÀttre hos brudarna nu för tiden. SnÀlla 90-tal, kom tillbaka!Mer poppis med DW men prisskillnaden suger ju
14 stycken tror jag med den nya som kommer, men kan ha fel. FÄr Äterkomma om frÄgan.RÀtt mÄnga som önskade mig lycka till nÀr min BP skickades frÄn andra sidan vÀrlden. NÄgra gissade pÄ en tegelsten, andra gissade pÄ bakpotatis.
Hur mÄnga brattar har du nu? MÄste vara ett bra gÀng.
RÀknade nu. Bara tretton. Antingen har jag dammsugit upp nÄgon och glömt den, eller sÄ Àr jag helt enkelt inte nere i trÀsket Àn. Tretton Àr inte sÄ farligt som fjorton. Fjorton Àr nÀstan en diagnos. Tretton fullt normalt.Fy fan @JensBP , du Àr lÄngt nere i trÀsket. HÀrligt!
Fotbollsspelare saknar stil och klass.
Mmm DW verkar ju gÄ hem bÀttre hos brudarna nu för tiden. SnÀlla 90-tal, kom tillbaka!
14 stycken tror jag med den nya som kommer, men kan ha fel. FÄr Äterkomma om frÄgan.
NÀr jag fÄr EAA Àr en gruppbild pÄ sin plats. Innan nÄgon ryker.En bild pÄ samling vore vÀl i ordning?
RÀknade nu. Bara tretton. Antingen har jag dammsugit upp nÄgon och glömt den, eller sÄ Àr jag helt enkelt inte nere i trÀsket Àn. Tretton Àr inte sÄ farligt som fjorton. Fjorton Àr nÀstan en diagnos. Tretton fullt normalt.
Jag gillar verkligen utseende pÄ den lÀnken, kÀnns riktigt historisk och cool. FrÄgan till dig Àr, hur Àr lÀnken rent kvalitésmÀssigt?Det Àr tur att gamla Chronomater Àr en ganska billig hobby. Men rolig sÄdan.
Mycket god skulle jag sÀga. Just denna Àr 32 Är gammal och tajt och fin. LÄset lÄser bra.Jag gillar verkligen utseende pÄ den lÀnken, kÀnns riktigt historisk och cool. FrÄgan till dig Àr, hur Àr lÀnken rent kvalitésmÀssigt?
Schysst!Mycket god skulle jag sÀga. Just denna Àr 32 Är gammal och tajt och fin. LÄset lÄser bra.
Jag har tokköttat min bratte i 8 Är utan en repa i ar. Och dÄ har den "gÄtt" riktigt hÄrt
Det vanligaste lĂ€r vara att man skiter i det alternativt tar bort yttre AR tills man ska serva klockan och dĂ„ byter man glas.Jag kan mycket vĂ€l ha missuppfattat kĂ€nsligheten i utvĂ€ndig ar. Men om man nu fĂ„r en repa i den dĂ„? Ăr det vĂ€ldigt dyrt att lĂ€gga om? Helt nytt glas? Kommer ihĂ„g jag sett bilder hĂ€r med skadad ar och det Ă€r ju inte vackert, sĂ„ helt förstĂ„eligt att man tar bort det i sĂ„ fall.