• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Kör en godnatt pÄ den...
DSC_0247-01.jpeg

:)
 
Inte riktigt Àn ;)
GĂ„r det att hitta UTC moduler till dessa?!
Som de sÀger svindyrt. Hittar ingen med fasad lÀnk just nu, men denna borstade chrono/duog med UTC skulle passa fint:
http://www.chrono24.com/en/breitlin...t-utc-fuer-chronomat-blackbird--id4264066.htm

Att bara köpa UTC kan man ju ocksÄ om man hittar nÄgon. DÄ behöver man hitta ÀndlÀnk + lÀnkrad alternativt köra skruvade lÀnkbitar hela vÀgen till ÀndlÀnken. :)
 
Haha eller inte !
(Avis)
Och ett grattis Àr vÀl befogat att sÀga !
Du fÄr gÀrna berÀtta hur mÄnga timmar det tar dig att njuta av den förÀns du börjar leta nytt sen !
Eller sÄ skaffar man Blackbird Big Date AKA OWG-bird och behÄller. (NÄgot som iof aldrig kommer ske för mig, owg-biten dÄ). ;)
Grym dinka @Satellite65 !!!
image.jpeg
 
Den svarta colten dÄ? Redan bestÀlld? ;)
Nej!
Colt Àr inget för mig. Jag tycker den Àr vÀldigt snygg och hade chans pÄ en om jag velat, men valde Seawolf istÀllet. Jag kan tÀnka mig icke Chronograper utan in-house urverk frÄn Breitling men Breitlings chronograper vill jag ha med in-house-urverk.

Kirex
 
  • Like
Reactions: Oli
Nej!
Colt Àr inget för mig. Jag tycker den Àr vÀldigt snygg och hade chans pÄ en om jag velat, men valde Seawolf istÀllet. Jag kan tÀnka mig icke Chronograper utan in-house urverk frÄn Breitling men Breitlings chronograper vill jag ha med in-house-verk.

Kirex
RĂ€tt val :)
 
Som de sÀger svindyrt. Hittar ingen med fasad lÀnk just nu, men denna borstade chrono/duog med UTC skulle passa fint:
http://www.chrono24.com/en/breitlin...t-utc-fuer-chronomat-blackbird--id4264066.htm

Att bara köpa UTC kan man ju ocksÄ om man hittar nÄgon. DÄ behöver man hitta ÀndlÀnk + lÀnkrad alternativt köra skruvade lÀnkbitar hela vÀgen till ÀndlÀnken. :)
Synd att lÀnken följde med... Den kostar ju en del s.a.s.
 
Nej!
Colt Àr inget för mig. Jag tycker den Àr vÀldigt snygg och hade chans pÄ en om jag velat, men valde Seawolf istÀllet. Jag kan tÀnka mig icke Chronograper utan in-house urverk frÄn Breitling men Breitlings chronograper vill jag ha med in-house-urverk.

Kirex
Bra! Colt för över 50k Àr lite vansinne oavsett om den Àr snygg. För mig Àr en Colt-varumÀrket trevliga instegare och ska kosta dÀrefter.
 
HÀr Àr en trevligt prissatt Colt II som förhoppningsvis inte drar ivÀg sÄ mycket. Min första tanke var att klippa den sjÀlv. Sen skÀrpte jag mig och kom pÄ att jag redan haft tvÄ exakt likadana och inte behöver en tredje, sÄ jag delar den hÀr:
http://www.ebay.com/itm/WATCH-BREITLING-COLT-2-/322175575726?hash=item4b032926ae:g:4RUAAOSwGIRXZbFR

Jens, nÀr fÄr vi en bild pÄ alla dina klockor ? Kan vi inte fÄ en liten review av varje klocka typ varje söndag eller nÄt !!!

Vi breitlingfans mÄste ta mer plats bland alla kÄta rollepojkar
 
Tillbaka
Topp