• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Haha dÄ Àr jag med pÄ noterna, lÄter smart! ;)
Typ denna 769. NOT for sale. :) RÀckte med en bild pÄ breitlingsource sÄ strömmade köpförslagen in. Den ska fixas men vÀgrar skicka till Breitling i Schweiz. Ska anvÀnda Farfar eller ABC men mÄste hitta en (helst tvÄ matchande) pushers först vilket inte Àr det lÀttaste.
c02.jpg

Jag Àr pÄ det torra med min Boeing 747 och riktiga flygarklocka. :D
image.jpeg
För att vara litte muppig dĂ„... Det Ă€r ju en 727 mycket riktigt och en gedigen och tidig charterkĂ€rra dessutom. Åkte en sĂ„dan som vĂ€ldigt liten kille till Kanarieöarna nĂ€r farsan hade dĂ„ligt samvete för nĂ„got... Den modellen Ă€r riktigt fin och vĂ€rd pengar - hĂ„ll hĂ„rt i den. Och klockan.

För att vara litte muppig dĂ„... Det Ă€r ju en 727 mycket riktigt och en gedigen och tidig charterkĂ€rra dessutom. Åkte en sĂ„dan som vĂ€ldigt liten kille till Kanarieöarna nĂ€r farsan hade dĂ„ligt samvete för nĂ„got... Den modellen Ă€r riktigt fin och vĂ€rd pengar - hĂ„ll hĂ„rt i den. Och klockan.
Haha jag vet, jag skrev fel och du Àr den andra som har muppad dig Àn sÄ lÀnge. Jag vÀntar med spÀnning in den tredje. ;) :D

Mycket fin den dÀr. Underbara subs!
Ja tycker dom Àr magiska :) Och din 769'a alltsÄ, jösses vilken klocka!

Tycker de kompletterar varandra perfekt!
Hoppas allt kÀnns sÄ pass bra att den förtjÀnar en spaupplevelse framöver.
LÀnken ser ut att sitta aningen mer bekvÀmt pÄ dig :)
KÀnns absolut kanon detta, blir mest troligt ett spabesök under vintern för den dÄ den nog blir kvar ett bra tag hos mig :) FÄr nog tillochmed ta bort en lÀnkbit för att fÄ den att sitta optimalt (bra med kÀrringhandleder ibland haha)

För en simpel plebej som undertecknad, finns det nÄgon enkel guide till eller förteckning över de olika lÀnkarna som sitter pÄ Breitlingklockor, typ ref eller allmÀn beteckning? Vad sitter det exempelvis för lÀnk pÄ min Colt?

ps.fan vad skönt det Àr att ha noll koll! :)

För en simpel plebej som undertecknad, finns det nÄgon enkel guide till eller förteckning över de olika lÀnkarna som sitter pÄ Breitlingklockor, typ ref eller allmÀn beteckning? Vad sitter det exempelvis för lÀnk pÄ min Colt?

HÀr har du info om de olika lÀnkarna som finns. Breitlings refnr brukar vara helt snurriga sÄ de flesta verkar hÄlla sig till namnen. Det finns mycket info pÄ den sidan, annars Àr det bara att frÄgebomba hÀr om du inte orkar söka.

http://www.breitlingsource.com/bracelets_straps.shtml

HÀr har du info om de olika lÀnkarna som finns. Breitlings refnr brukar vara helt snurriga sÄ de flesta verkar hÄlla sig till namnen. Det finns mycket info pÄ den sidan, annars Àr det bara att frÄgebomba hÀr om du inte orkar söka.

http://www.breitlingsource.com/bracelets_straps.shtml

Tack! Kollade nu ocksÄ pÄ Breitlings hemsida och allt fanns ju vÀldigt tydligt visat i deras konfigurationshjÀlp. Ska nog införskaffa ett Diver Pro III-gummi. Och nÄgot canvasband.

Tack! Kollade nu ocksÄ pÄ Breitlings hemsida och allt fanns ju vÀldigt tydligt visat i deras konfigurationshjÀlp. Ska nog införskaffa ett Diver Pro III-gummi. Och nÄgot canvasband.

Om du vill testa marknadens bÀsta viklÄs sÄ ska du kika pÄ ett sÄnt hÀr till ditt gummi. TyvÀrr kostar det jÀvulen med det Àr fantastiskt.
23625-6.jpg

SlÀng upp nÄgra fler bilder pÄ Colten. Eller har du gjort nÄgon recension?

Om du vill testa marknadens bÀsta viklÄs sÄ ska du kika pÄ ett sÄnt hÀr till ditt gummi. TyvÀrr kostar det jÀvulen med det Àr fantastiskt.
23625-6.jpg

SlÀng upp nÄgra fler bilder pÄ Colten. Eller har du gjort nÄgon recension?

Ska ta lite fler bilder, svÄrt att hinna med annat Àn de vanliga wristshoten. Funderar pÄ om jag kanske ska drista mig till en recension ocksÄ. Oavsett sÄ gillar jag den skarpt!

Hörde nÄgot om att Breitling skulle slÀppa eller har slÀppt ett nytt militaryband med undersida i gummi och textil/canvas pÄ ovansidan. Det lÀt ballt!

EDIT: Military Rubber, sÄg jag nu. Note to self, googla. :D

Senast Àndrad:
Ska ta lite fler bilder, svÄrt att hinna med annat Àn de vanliga wristshoten. Funderar pÄ om jag kanske ska drista mig till en recension ocksÄ. Oavsett sÄ gillar jag den skarpt!

Hörde nÄgot om att Breitling skulle slÀppa eller har slÀppt ett nytt militaryband med undersida i gummi och textil/canvas pÄ ovansidan. Det lÀt ballt!

EDIT: Military Rubber, sÄg jag nu. Note to self, googla. :D

Ja, finishen pÄ klockan torde det vÀl inte vara nÄgot fel pÄ? Breitling brukar vara duktiga pÄ detaljerna, Àven om du inte gillar loggan. :)

Ingen bra förteckning online som Àr uppdaterad ordentligt. HÀr en bra som likasinnade sammanstÀllt nÄgorlunda. De nya lÀnkarna saknas: http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=29&t=42537

Din lÀnk bör heta 173A. Kolla pÄ undersidan, troligen första lÀnkbiten nÀrmast klockan eller pÄ ÀndlÀnken. DÀr stÄr Àven datum för lÀnken.

Tillbaka
Topp