• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Bam dÀr kom min. Tack @klockodile ! :)
rettet.jpg

rtert.jpg

IMG_1527.jpg

IMG_1524.jpg
Gött Jens. Slit den nu i mÄnga lyckliga Är!

JÀdra va frÀck med helikoptern i traditionell datumposition. Den Àr ju inte sÄld Ànnu?
Ki
För högt utpris. 31ksek med frakt. Jag tror att han mÄste hitta en riktigt nördig samlare för att kunna fÄ ut det priset, nördigare Àn mig. Men men, visst han fÄr sÀkert den sÄld till slut. :)

Han har ju "make offer" men gav mig inget counter offer, vilket Àr lite mÀrkligt, bara avslag. Det Àr ju dÀrför man har den. Man ger bud och sÀljaren ger motbud.

Breitling-folks! Skulle behöva er expertis. Vad skulle ni sĂ€ga Ă€r ett rimligt pris pĂ„ en Chronomat 44 med borstad bezel, pĂ„ lĂ€nk och med svartblĂ„ tavla (AB011011/C789) frĂ„n 2012. Fullset frĂ„n svensk AD och i OTROLIGT bra skick (typ nyskick), med mig som enda Ă€gare. Älskar den, men har börjat snegla Ă„t ett annat hĂ„ll, och kĂ€nner dĂ€rför att en försĂ€ljning ligger nĂ€ra till hands... :)

Breitling-Avenger-Hurricane-aBlogtoWatch-2.jpg

NĂ„gon som testat den nya Hurricane?
Om inte sÄ kommer lite information och en lite story, jag var nere i Mallorca och gick runt i Palma och dÄ sÄg jag i skyllt fönstret en maffig snygg klocka som ser exakt ut som denna. Jag ropade glatt pÄ min fru och sa vi ska in hÀr och ta oss en lite tittrunda, jag har spanat in en klocka och sÀg vad du vill men om den passar sÄ köper jag den, deal?Hon skimrade med ögonen och sa okej jag fick ju trots allt det jag ville ha, och genast sÄ kom ett stort smila frÄn min mun :).
Vi gick in i Nicolas Breitling store i Palma och jag fick först hjÀlp av en herre som tydligen var Àgare till butiken och var sjukt trevlig och bemötandet var pÄ topp (vilket jag inte fÄtt i Sverige, vilket Àr trÄkigt). Vi stod och diskuterade lite och dÄ sa jag, jag sÄg att du har Hurricane i skyltfönstret, jag Àr intresserad, sa jag. Woops sÄ hade jag den pÄ min arm, och jag stÀllde mig frÄgan.

Vad Àr detta, har jag nÄgot pÄ min handled, jag frÄgade honom.. Har ni plockat ut uret? Nej sa han, varför tror du det? Klockan Àr inte tyngre Àn en fjÀder ju?! Jag var helt paff, jag som trodde att klockan skulle vÀga lika minst lika mycket som min Super Avenger men nej, den var super lÀtt. Jag tog av mig klockan och ja lite besviken var jag ju dÄ den var sÄ lÀtt, men den Àr otroligt snygg mÄste jag sÀga. Gjord i titanium med ett gummi/tygarmband men ingen tyngd i den. Den klockan hade inte varit hel pÄ min handled sa jag till min fru, och sÄ tittade jag pÄ henne och ser att hon ler istÀllet för mig hahah, hon var super glad att klockan inte var för mig och att jag inte köpte den.

Men för den som gillar massiva klockor, men tycker att dem Àr för tunga för handleden sÄ denna klocka perfekt för den person, samt sÄ har ni ett 24 timmars tavla med chronografer och Àr i övrigt supersnygg.

Tillbaka
Topp