Gött Jens. Slit den nu i mÄnga lyckliga Är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gött Jens. Slit den nu i mÄnga lyckliga Är!
Snyggt!!! Den lÀnken Àr mÀktig!
Du menar av pilot.Sjukt snygg! Grym lÀnk pÄ den. En toolig version av pro-II.
Kan faktiskt bli sÄ men har sagt det mÄnga gÄnger förr.Gött Jens. Slit den nu i mÄnga lyckliga Är!
Men sÄdÀrja! Snyggt, stort grattis!Bam dÀr kom min. Tack @klockodile !
Min Blackbird Stordatum ovan lÀr ha legat i den dÀr maskinen hÀrom mÄnaden.
TÀnkte bara dela denna bilden frÄn verkstaden hos Klockmaster Globen. De har likadan "poleringsmaskin" som Breitling sjÀlva. Olika hastighet och olika tryck ger olika finish vid borstning.
Bara för att du Ängrar attdu sÄlt din Top Time kan du inte köpa en ful ersÀttareVad tror maffian om den hÀr? Ser spontant ok ut? LÀge att slÄ till snabbt??
http://www.ebay.com/itm/291825389977
Tru datBara för att du Ängrar attdu sÄlt din Top Time kan du inte köpa en ful ersÀttare
Vill du ha en likvÀrdig som din förra fÄr du be frun om större veckopeng!
Smak Àr subjektivt, Mr Bulgari!Bara för att du Ängrar attdu sÄlt din Top Time kan du inte köpa en ful ersÀttare
Vill du ha en likvÀrdig som din förra fÄr du be frun om större veckopeng!
HeheSmak Àr subjektivt, Mr Bulgari!
Ja. Men inte den. Men Breitling blev det...Hehe
Blev det nÄtt köp?
Gratulerar!Ja. Men inte den. Men Breitling blev det...
Tack, men inte sÀrskilt spÀnnande. Köper tillbaka min Colt av Ville...Gratulerar!
SpÀnnande att se vad som trillar in
Jag har hittat den Avantage som jag borde ha. TyvÀrr svindyr för lite ditmÄlad helikopter. Men ack sÄ cool...
Jag gav ett "skambud" pÄ 2000 GBP men fick det nekat.
http://www.ebay.co.uk/itm/162151184926
För högt utpris. 31ksek med frakt. Jag tror att han mÄste hitta en riktigt nördig samlare för att kunna fÄ ut det priset, nördigare Àn mig. Men men, visst han fÄr sÀkert den sÄld till slut.JÀdra va frÀck med helikoptern i traditionell datumposition. Den Àr ju inte sÄld Ànnu?
Ki
"The UFO Golden Shower"
Repa inte den nu!!Att Colten inte Àr en flygare konstaterade vi pÄ förra sidan Testar combat och det militÀra ursprung istÀllet
Snackar du om? Battle scars!!! Kör @Ville_W ge den allt den tÄl!Repa inte den nu!!
Helt ok.
Repa inte den nu!!
Battlescars Àr vÀl premium Finns vÀl inget hÀrligare ljud Àn stÄl som skrapas mot flygplansaluminium som nÀr man trevar efter motorpÄdraget i en viggensimulator Har ocksÄ lÀrt mig att vapenstÄl Àr hÄrdare Àn klockstÄlSnackar du om? Battle scars!!! Kör @Ville_W ge den allt den tÄl!