• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kunde inte med att eventuellt rycka den framför ögonen pÄ Eurenius sÄ den fick ligga ett dygn, men ja det blir ett nytt försök pÄ gult :)
Den gula Seawolf:en blev min. Hade den svarta Colten att vÀlja pÄ ocksÄ. Först till kvarn gÀllde ju, sÄ jag slog till direkt pÄ den gula. Letar fortfarande efter en svart Jet Team USA 44 Chronomat. En nya batch om 250 har slÀppts i USA....

Ki

13731360_744839622322290_1940792146_n.jpg

Verkade som jag Äkte pÄ tÄget mellan Stockholm och Enköping med en kille som hade en SOH pÄ armen, tror jag. VÄgar inte frÄga lÀngre. Brukar alltid bli fel.

Jag tÀnkte passa pÄ att tipsa er om att det Àr flyguppvisningar pÄ Malmen i Linköping pÄ lördag och söndag. http://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/uppvisningar-och-evenemang/huvudflygdagar-2016/
Tokunaga-Breitling-SA-19.jpg

Breitling kommer vara dÀr med sina wingwalkers-plan, inte med jetplanen.

Edit: Linköping menar jag sÄklart.
Det hade varit coolt men fan, jag pallar inte 5h i bil ToR för det... Men programmet sÄg kul ut överlag

Hej !
Är det nĂ„gon av er som hĂ€r som har handlat hos nĂ„gon Breitling handlare i Kroatien, frĂ€mst dĂ„ i nĂ€rheten av Split?
Åker ner och seglar pĂ„ Fredag och skulle ha behövt köpa mig ett Pro Diver 2 eller 3 gummi, dĂ„ jag inte riktigt litar pĂ„ spĂ€nnet pĂ„ det gummi som sitter pĂ„ klockan just nu och helt enkelt inte gillar military bandet nĂ€r det blir blött. (och blött kommer det att bli i dubbel bemĂ€rkelse :p )
Det verkar tyvÀr inte heller finnas nÄt till salu hÀr pÄ KS... :(
Hur ser det ut i pÄ Arlanda, finns nÄgon handlare dÀr, och sist men inte minst brukar handlarna ligga pÄ originalband hemma eller Àr det oftast bestÀllningsvara?

MVH

Hej !
Är det nĂ„gon av er som hĂ€r som har handlat hos nĂ„gon Breitling handlare i Kroatien, frĂ€mst dĂ„ i nĂ€rheten av Split?
Åker ner och seglar pĂ„ Fredag och skulle ha behövt köpa mig ett Pro Diver 2 eller 3 gummi, dĂ„ jag inte riktigt litar pĂ„ spĂ€nnet pĂ„ det gummi som sitter pĂ„ klockan just nu och helt enkelt inte gillar military bandet nĂ€r det blir blött. (och blött kommer det att bli i dubbel bemĂ€rkelse :p )
Hur ser det ut i pÄ Arlanda, finns nÄgon handlare dÀr, och sist men inte minst brukar handlarna ligga pÄ originalband hemma eller Àr det oftast bestÀllningsvara?

MVH
Kolla Breitlings hemsida för att hitta ad

Hej !

MVH
Var i Kroatien nyligen men besökte inte butiken. De verkar ha i princip samma listpriser som vi har i Sverige. Maila innan och frÄga om de har gummi hemma.

Edit: SĂ„g svaret nu.

Hej !

MVH
Jag har ett sÄnt hÀr liggandes. Vet inte vilken modell det Àr
image.jpeg
image.jpeg
Àr det rÀtt sÄ fÄr du köpa det. Det ser oanvÀnt ut

Tillbaka
Topp