• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpeg

LĂ„nadbild
Har precis införskaffat mig en breitling chronomat evolution c1335611/k515!
Vad tycker ni om den? SjĂ€lv tycker jag den skimrar riktigt fint i olika ljus! Gav 31 för den Ă€r det ett ok pris? Cert och alla orginal kartonger boxar m.m ingick! Det Ă€nda jag funderar pĂ„ Ă€r att skaffa ett viklĂ„s till den! Är det att rekommendera? Tack för svar!
Svart gummi med viklÄs pÄ den dÀr skulle vara grymt!

Jag kÀnner nog att jag skulle vilja prova den pÄ handleden. KÀnslan skulle nog fÄ avgöra.. LÀnken ser riktigt maskulin ut, men i övrigt fÄr jag kÀnslan av ett dam-ur.

För att Äterkoppla till servicen jag gjorde: Ping @yonsson Dessa papper var det enda jag fick. Kanske har gjorts mer Àn vad som stÄr dock? Vad tror ni? Ett dyrt batteribyte/trycktest? 2100 kr gick det pÄ. :D
IMG_0028 kopia.jpg

Senast Àndrad:
Finns det nÄgon svensk sida som sÀljer delar/band/lÄs nÄgon som vet? Jag har sökt genom hela Google utan resultat :/ Àr ute efter ett viklÄs till lÀderband med eller utan band spelar ingen roll

Senast Àndrad:
Vad innebÀr heritage ?
Varför skiljer det sÄ
Mkt i pris pÄ vanlig superocean och superocean heritage ? :S förstÄr ej skillnaden ?
Och jag förstÄr inte vilka klockor exakt du menar sÄ svÄrt att sÀga. Vilken Superocean kollar du pÄ? LÀnk? Samma frÄgor pÄ SOH? Vad för pris har du fÄtt fram? Kollat och jÀmfört specarna pÄ breitling.com eller Breitlingsource.com?

Var inne och spanade av recensionsdelen. Sökte pÄ Breitling. Ganska fÄ resultat. Sitter ni och trycker pÄ en ickerecenserad Bratte, ta ett par timmar ledigt frÄn familjen, korka upp lite rödtjut och författa ett mÀsterverk för oss andra att njuta av. Finns sÄ mÄnga klockor jag vill lÀsa om och höra vad folk egentligen tycker om dem. Mycket roligare Àn sÀljsnack hos AD eller texten i en glansig katalog. Kom igen nu boys

Senast Àndrad:
Var inne och spanade av recensionsdelen. Sökte pÄ Breitling. Ganska fÄ resultat. Sitter ni och trycker pÄ en ickerecenserad Bratte, ta ett par timmar ledigt frÄn familjen, korka upp lite rödtjut och författa ett mÀsterverk för oss andra att njuta av. Finns sÄ mÄnga klockor jag vill lÀsa om och höra vad folk egentligen tycker om dem. Mycket roligare en sÀljsnack hos AD eller texten i en glansig katalog. Kom igen nu boys
HÄller fullstÀndigt med :)
Personligen har jag tyvÀrr lite för lite kunskap och erfarenhet för att det skall bli nÄt lÀsvÀrt, dessutom sÄ Àr jag ju en fÄordig NorrlÀnning :angel:

Ser ut som en av de bÀttre B for B-modellerna, men det sÀger ju inte sÄ mycket...
Finns det NÅN hĂ€r som har, eller har haft en BentleyBratte???
Jag syftar pĂ„ modellen "Flying B". Övriga Breitling for Bentley bör finnas :)

Breitling for B.jpg

Hade för övrigt varit kul att se en GMT Chronograph hÀr dÄ jag sjÀlv Àr rÀtt sugen pÄ en.

Var inne och spanade av recensionsdelen. Sökte pÄ Breitling. Ganska fÄ resultat. Sitter ni och trycker pÄ en ickerecenserad Bratte, ta ett par timmar ledigt frÄn familjen, korka upp lite rödtjut och författa ett mÀsterverk för oss andra att njuta av. Finns sÄ mÄnga klockor jag vill lÀsa om och höra vad folk egentligen tycker om dem. Mycket roligare Àn sÀljsnack hos AD eller texten i en glansig katalog. Kom igen nu boys

HÀr Àr nÄgra frÄn mig i alla fal :):
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-ii-gmt.43837/
https://klocksnack.se/threads/superocean-ii-42-abyss.15628/
https://klocksnack.se/threads/min-första-recension-superocean-heritage-chrono.2443/

Jag syftar pĂ„ modellen "Flying B". Övriga Breitling for Bentley bör finnas :)

Breitling for B.jpg

Hade för övrigt varit kul att se en GMT Chronograph hÀr dÄ jag sjÀlv Àr rÀtt sugen pÄ en.
Jag kan tycka den första GT om man kör den pÄ kroko eller kossa ser helt ok ut. Resten ser ut att vara designade av Invicta. Det Àr min kÀnsla. Inget jag gÄr igÄng pÄ... Amerikanarna gör det sÀkert. ;)

Tillbaka
Topp