"Viii skaaa soootaaa hÀÀÀr" (30e november) opps frÄn Nattbuss 807 skall det vara. Men tvÄ odödliga filmer i svensk cinematisk historia Àr det sannerligen.Har du aldrig trÀffat sotarn?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Viii skaaa soootaaa hÀÀÀr" (30e november) opps frÄn Nattbuss 807 skall det vara. Men tvÄ odödliga filmer i svensk cinematisk historia Àr det sannerligen.Har du aldrig trÀffat sotarn?![]()
Den repliken Àr vÀl frÄn nattbuss 807"Viii skaaa soootaaa hÀÀÀr" (30e november)
Jaaaa helt klart. Blandar ihop!! Ăndrar.Den repliken Ă€r vĂ€l frĂ„n nattbuss 807![]()
Aha, jepp den ser borstad ut!Innerringen. Som en skorsten runt glas/tavla. Inte mitt pÄhitt. Det heter sÄ. Chimney.
JÀkligt cool, tror jag mÄste ta tillbaka min tidigare Äsikt. Denna Àr riktigt cool![]()
![]()
![]()
DĂ„ har den landat, Colt Chronograph Blacksteel.
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 () med militÀrgummi, sjukt bra gummi!
Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans.![]()
Bandhornen Àr kanon faktiskt, ser mycket bÀttre ut borstade.JÀkligt cool, tror jag mÄste ta tillbaka min tidigare Äsikt. Denna Àr riktigt cool
Edit. Snygga vinklar pÄ bandhornen och bra med det gummit
Supersnyggt.![]()
![]()
![]()
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 () med militÀrgummi, sjukt bra gummi!
Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans.![]()
Fet, grattis! Once you go black osv.![]()
![]()
![]()
SĂ„ sjukt svart. Matt och toolig. Gillar!![]()
![]()
![]()
Den dÀr kanske Àr bara liiiiiiiiite ottNÄn som sitter pÄ lite(lÀs mycket) stÄlar och vill köpa nÄgot riktigt fett?
https://m.blocket.se/jonkoping/Svensksald_Breitling_Chronomat_B01_helguld_69114065.htm?ca=11&w=3
Snyggt! KvÀllssol och matta tavlor blir sÄ jÀvla bra.Colt Chrono Blacksteel
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite bilder innan kvÀllssolen försvinner.![]()
LĂ€ckert, grattis, riktigt lyckad.![]()
![]()
![]()
JÀkligt fin tavla, mÀrkte inte det i början.![]()
Direkt solljus.![]()
HÀrliga kvÀllsbilder. Colten levererar habegÀr, men jag fÄr lugna mig lite o börja med ett military strap en dag istÀlletColt Chrono Blacksteel
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra, de har tagit tillbaka den svinsnygga tavlan frÄn Superocean chrono <3![]()
Skugga
![]()
Direkt solljus.![]()
Snygg tavla!! Grattis! Grym klocka. StÄr du ut med ett vobblande 7750 verkligen? Du kanske kan modda in nÄgot batteri, eller iallafall tejpa ett duracell pÄ sidan av boetten för den rÀtta kÀnslan?Colt Chrono Blacksteel
![]()
![]()
![]()
![]()
B01 igen? Kanske nittionde gÄngen gillt nu?![]()
Nyinkommet i obligatoriska tvÀtten..
NÀ det Àr bara min fjÀrde b01, men denna Àr en limited editionB01 igen? Kanske nittionde gÄngen gillt nu?![]()
Colt Chrono Blacksteel
![]()
![]()
![]()
![]()
Föredrar ju kvarts som du vet men denna fÄr duga. FÄr hoppas den hÄller tiden hyfsat.Snygg tavla!! Grattis! Grym klocka. StÄr du ut med ett vobblande 7750 verkligen? Du kanske kan modda in nÄgot batteri, eller iallafall tejpa ett duracell pÄ sidan av boetten för den rÀtta kÀnslan?![]()
LP?Grymt! VĂ€ldigt snygg klocka. LP tavlan Ă€r underbar, samma som pĂ„ StĂ„lfisken. Ăr bandet "skĂ„lat" pĂ„ insidan?
Föredrar ju kvarts som du vet men denna fÄr duga. FÄr hoppas den hÄller tiden hyfsat.
LP?
![]()
Ja, likadant band som pÄ Orkanen fast 22/20 och svart. Sjukt bra och grymt spÀnne. Kloclan sitter som om den satt lÀnk fast utan den svettiga och tunga kÀnslan. Dyr men grym uppgradering, gör halva grejen.
Du menar LP-skivor...Jag har spÀnnet, behöver tag pÄ ett band kÀnner jag.
LP![]()