Det tror jag inte, tror bara det finns i olika bredder. Men lug/lug skiljer ju mellan olika modeller.MÄste vara olika lÀngd pÄ dem till olika klockor kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag inte, tror bara det finns i olika bredder. Men lug/lug skiljer ju mellan olika modeller.MÄste vara olika lÀngd pÄ dem till olika klockor kanske?
Jo det skulle vara det logiska dÄ det gÄr att korta det sjÀlv, men jag vet att gummit med vanligt lÄs finns i olika lÀngderDet tror jag inte, tror bara det finns i olika bredder. Men lug/lug skiljer ju mellan olika modeller.
JÀvlar vad lÀcker!!! NÀra 100%-igt betyg dÀr...Colt Chrono Blacksteel
Lite bilder innan kvÀllssolen försvinner.
Den hÀr var jag vÀrd!
Gryyyym Leo!!Den hÀr var jag vÀrd!
Den hÀr var jag vÀrd!
SÄ jÀvla ball! Blir fan glad nÀr man ser denDen hÀr var jag vÀrd!
Cadillac-hÀnge pÄ kedjan Àr Ànnu mer rÀtt! För de som inte vet vad det Àr för bild sÄ Àr det @Oli pÄ Breitling/Erikson-eventet hÀrom veckan.UTC co pilot Àr det rÀtta.
Och hennes snubbe...Cadillac-hÀnge pÄ kedjan Àr Ànnu mer rÀtt! För de som inte vet vad det Àr för bild sÄ Àr det @Oli pÄ Breitling/Erikson-eventet hÀrom veckan.
En av de coolaste.Den hÀr var jag vÀrd!
Ăr det selfien vi tog i kĂ€llaren @JensBP?Cadillac-hĂ€nge pĂ„ kedjan Ă€r Ă€nnu mer rĂ€tt! För de som inte vet vad det Ă€r för bild sĂ„ Ă€r det @Oli pĂ„ Breitling/Erikson-eventet hĂ€rom veckan.
Han Àr ju störtskön. Man ska hitta ett Ärtionde dÄ man peakar och sedan ska man hÄlla sig till den stilen, det Àr det enda rÀtta.Hahahaha fan den dÀr snubben vet hur man för sig! Helt rÀtt! Skjortan Àr fanemej en tiopoÀngare, för att inte tala om donnan
TackarHan Àr ju störtskön. Man ska hitta ett Ärtionde dÄ man peakar och sedan ska man hÄlla sig till den stilen, det Àr det enda rÀtta.
Din Chronomat blev för övrigt bra mycket snyggare utan lÀnk
Farsan till din polares son borde ju vara din polare... (Kan ju vara en tjejpolare i och för sig).Tackar
Ja du har helt rÀtt angÄende stilen dÀr, bÀsta Àr att han ser ut som han skulle vara farsa till polarens son... Lika som bÀr förutom mustaschen och fÀrgen
Ja man tycker ju att han borde vara det, men man vet aldrig. Likheten Àr skrÀmmande. MÄste nÀstan frÄga hahaha.Farsan till din polares son borde ju vara din polare... (Kan ju vara en tjejpolare i och för sig).
TÀnkte rent sprÄkligt, din sons pappa Àr ju du... Din polares sons pappa...Ja man tycker ju att han borde vara det, men man vet aldrig. Likheten Àr skrÀmmande. MÄste nÀstan frÄga hahaha.
Japp, Olivia, det Ă€r den bilden vi tog i kĂ€llaren.Ăr det selfien vi tog i kĂ€llaren @JensBP?
Hahahaha fan den dÀr snubben vet hur man för sig! Helt rÀtt! Skjortan Àr fanemej en tiopoÀngare, för att inte tala om donnan
Fasen Denke, den Àr grym, gratulerarDen hÀr var jag vÀrd!
Jo det Àr jag medveten om, tÀnkte mest om han kanske inte Àr pappanTÀnkte rent sprÄkligt, din sons pappa Àr ju du... Din polares sons pappa...
24 h visning pĂ„ co piloten? Ăr det alltid sĂ„?
Har för mig det?24 h visning pĂ„ co piloten? Ăr det alltid sĂ„?
Breitling har slÀppt upp sig nÀr det gÀller detaljer. Riktigt rejÀlt dessutom tycker jag!
Zoom, kolla strukturen pÄ subtavlorna.
Japp, alltid...Ingen aning. Men jag gillart!
UTC co pilot Àr det rÀtta.