SÀlj det och köp ett nytt. Pengar Àr bara papperslapparFaktiskt. Det Àr mjukt som deras lÀderband. Usch dÄ, kommer inte vilja dra pÄ mig min bluebird med gamla stenÄldersgummit lÀngre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀlj det och köp ett nytt. Pengar Àr bara papperslapparFaktiskt. Det Àr mjukt som deras lÀderband. Usch dÄ, kommer inte vilja dra pÄ mig min bluebird med gamla stenÄldersgummit lÀngre.
Ja, fÄr uppgradera mitt gummilager rakt igenom. Och ett nytt svart gummi ska det bli till den gula Freccen som jag aldrig hittar. Hur J-A svÄrt ska det vara att hitta en guling med borstad bezel??? Nu har jag letat varje dag flera mÄnader. Det ligger en sunk med mjukpolerad blank bezel pÄ C24. Funderar seriöst pÄ att köpa den och köpa en ny bezel frÄn Breitling Àven om det kostar huggorm. Jag vet dock vad som hÀnder dÄ. Exakt nÀr jag fÄr den och har satt pÄ ny bezel sÄ dyker det upp ett ex billigt som attan, som alltid.........SÀlj det och köp ett nytt. Pengar Àr bara papperslappar
Red Arrows pÄ nya gummit. MÄste sÀga att det nya gummit Àr MYCKET mjukare och skönare Àn det gamla.
De nya banden Ă€r fasade pĂ„ insidan sĂ„ de vĂ€ger mindre och blir mer följsamma. Jag tror inte ref Ă€ndrats. Mitt svarta heter 150s precis som jag har för mig det gamla svarta ocksĂ„ hette. Mitt blĂ„ (gamla) heter 148s. De Ă€r för törnlĂ„s. Ăven gummina för viklĂ„s har Ă€ndrats.Vad skiljer dessa gummin frĂ„n de gamla och nĂ€r kom de? Har de samma beteckning som de gamla? (ex. 152s)
Finns de för bÄde vanligt och viklÄs, eller Àr det bara de för viklÄs som uppdaterats?
Japp. Köper du nytt nu sÄ lÀnge de inte har nÄgot gammalt liggandes sÄ fÄr du nya.Tack för infon, detta var mycket bra att veta dÄ jag letar nytt gummi med och viklÄs och inte riktigt kommer överens till 100% med mitt prodiver 3 pÄ törnlÄs.
Har de nya slÀpps i Är?
SÄ Àr det ju med allt!Red Arrows pÄ nya gummit. MÄste sÀga att det nya gummit Àr MYCKET mjukare och skönare Àn det gamla.
Hmm mÄste nog testa...Japp. Köper du nytt nu sÄ lÀnge de inte har nÄgot gammalt liggandes sÄ fÄr du nya.
Kul, vÀlkommen till klubben!Hm mÄste nog erkÀnna att man börjar förstÄ varför Yonsson hÀnger sÄ mycket i denna trÄd...
Breitling oskulden sprÀcktes idag med buller o bÄng
Imponerad av kÀnslan Àn sÄ lÀnge... Fasiken, hade i detta lÀge hellre varit besviken sÄ fanatiska som ni verkar, hoppas man nöjer sig...
Grattis. Bajsbruna tygbandet Àr grymt pÄ svarta Evo:n.Hm mÄste nog erkÀnna att man börjar förstÄ varför Yonsson hÀnger sÄ mycket i denna trÄd...
Imponerad av kÀnslan Àn sÄ lÀnge... Fasiken, hade i detta lÀge hellre varit besviken sÄ fanatiska som ni verkar, hoppas man nöjer sig...
Haha, bajsbandet.Grattis. Bajsbruna tygbandet Àr grymt pÄ svarta Evo:n.
Haha jag med. Jag gillar det bandet som tusan och skulle gĂ€rna ha ett sĂ„nt till nĂ„gon av mina klockor, men det första jag tĂ€nkte pĂ„ nĂ€r jag sĂ„g bandet i verkligheten var faktiskt just "bajsbrunt". Det kanske bara Ă€r jag som Ă€r psyko med fantasi som en femĂ„ring pĂ„ steroider. Men det Ă€r inget negativt i detta fall. Det bajsbruna Ă€r skitsnyggt utsmetat pĂ„ tyg. Ărligt. Ja, helt Ă€rligt.Haha, bajsbandet.
Edit. Haft rÀtt mkt pÄ jobb idag sÄ Àr rÀtt trött och flamsig, sorry
Herregud, vilket tempo. TÀnk vad du gör mot oss andraJag tror bannemig att det blir en liten paketöppning hÀr i trÄden frÄn mig denna vecka.
Framförallt ger det ju en cool taktisk/militĂ€r-feeling i kombination med det svarta. Det sĂ€ger "I mean business", inget fjantande.Haha jag med. Jag gillar det bandet som tusan och skulle gĂ€rna ha ett sĂ„nt till nĂ„gon av mina klockor, men det första jag tĂ€nkte pĂ„ nĂ€r jag sĂ„g bandet i verkligheten var faktiskt just "bajsbrunt". Det kanske bara Ă€r jag som Ă€r psyko med fantasi som en femĂ„ring pĂ„ steroider. Men det Ă€r inget negativt i detta fall. Det bajsbruna Ă€r skitsnyggt utsmetat pĂ„ tyg. Ărligt. Ja, helt Ă€rligt.
Det finna andra skillnader. UrsÀkta den dassiga kvalitén pÄ dessa men de visar poÀngen.
Det nya Àr aningen tunnare vÄgar jag ta gift pÄ:
Den Àr inte helt platt (alternativt fÄr denna form pga skÄlningen). Mer som deras lÀder:
HÀr Àr skÄlningen:
Tycker jag Àr extremt lÄngsam vad gÀller att byta Breitling faktiskt men det beror ju pÄ vad man jÀmför med. Det blir fjÀrde Breitlingen jag fÄr lÀra kÀnna i Är men bara den andra Bratten nÄgonsin som jag Àgt. Gick ju igenom cirka 30 klockor förra Äret sÄ det Àr dags att öka tempot lite om inte 2016 ska bli ett slappt Är.Herregud, vilket tempo. TÀnk vad du gör mot oss andra
Det första jag tÀnkte, armbandet mÄste bytas till denna sen:Grattis. Bajsbruna tygbandet Àr grymt pÄ svarta Evo:n.
Min senaste fru börjar bli gammal. Dags för ny?SÄ Àr det ju med allt!
Min nya bil Àr sÄ mycket skönare Àn den gamla, min nya sÀng Àr sÄ mycket skönare Àn den gamla, min nya fru Àr sÄ mycket skönare Àn den gamla
SÄ det var du som nöp den. Grattis!Hm mÄste nog erkÀnna att man börjar förstÄ varför Yonsson hÀnger sÄ mycket i denna trÄd...
Family business, alltid smidigast.SÄ det var du som nöp den. Grattis!
Hehe kom pÄ att jag inte ens Àr medlem i klubben sjÀlv...Kul, vÀlkommen till klubben!
Nu vill jag ju inte va nÄn Yoda hÀr men sök i ditt inreMin senaste fru börjar bli gammal. Dags för ny?
Det lÄter som adoptions papprena Àr pÄskrivna redan och du Àr snart med i denna familj?Hehe kom pÄ att jag inte ens Àr medlem i klubben sjÀlv...
Blir snart Àndring pÄ det dock!
@xHenke Àr ju en gammal Breitlingkvartsknarkare av rang. Han fÄr alltid Äterfall sÄ du kan vara lugn.Det lÄter som adoptions papprena Àr pÄskrivna redan och du Àr snart med i denna familj?
För att det bara Àr GS och Breitling som fattar att man ska göra bra klockor med HAQ-verk? Jag vÀljer alltid kvarts om det gÄr, fullt med fördelar och inga nackdelar.Kvarts Àr fruktansvÀrt stimulerande. FörstÄr inte varför det inte Àr populÀrare hÀr pÄ KS.