• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

För att det bara Àr GS och Breitling som fattar att man ska göra bra klockor med HAQ-verk? :) Jag vÀljer alltid kvarts om det gÄr, fullt med fördelar och inga nackdelar.

Fast Rolex har ju ocksÄ gjort kvarts, jag har lÀst hÀr pÄ forumet att det Àr den bÀsta och den enda kvartsaren man kan ha. :)

För att det bara Àr GS och Breitling som fattar att man ska göra bra klockor med HAQ-verk? :) Jag vÀljer alltid kvarts om det gÄr, fullt med fördelar och inga nackdelar.

Frugan fick precis tillbaka sin frÄn service. Jag vet det Àr fel trÄd men du kanske vill se den :)
DSC_1860-01.jpeg

Tycker ÀndÄ att det inte borde vara en omöjlighet om man tittar pÄ hur modellerna ligger pÄ hemsidan, finns plats för en Colt 41 Quartz!
breitling.JPG

Tycker ÀndÄ att det inte borde vara en omöjlighet om man tittar pÄ hur modellerna ligger pÄ hemsidan, finns plats för en Colt 41 Quartz!
breitling.JPG
Vi pratade lite om 41mm Colt under flyghelgen. Vissa sÀger flopp, andra hit. Jag tror det finns en stor efterfrÄgan för dykarklockor runt 40mm men frÄgan Àr om de hittar till Breitlings 41mm Colt.

De flesta som letar klockor i den storleken skulle nog inte gissa att Breitling har ett prisvÀrt alternativ i 41mm (tror jag), men det Àr vÀl sÀljarnas jobb att fÄ folk i butiken att hitta modellen antar jag.

Vi pratade lite om 41mm Colt under flyghelgen. Vissa sÀger flopp, andra hit. Jag tror det finns en stor efterfrÄgan för dykarklockor runt 40mm men frÄgan Àr om de hittar till Breitlings 41mm Colt.

De flesta som letar klockor i den storleken skulle nog inte gissa att Breitling har ett prisvÀrt alternativ i 41mm (tror jag), men det Àr vÀl sÀljarnas jobb att fÄ folk i butiken att hitta modellen antar jag.
Det Àr nog en lite problematisk storlek, speciellt för Breitlingdykare.
Risken Àr vÀl att klocknördar som uppskattar och vill ha en 40mm dykare inte vÀljer en Breitling Colt och gemene man som vill ha en Breitling vÀljer den lite större modellen. Tyckte sjÀlv att 40mm var tjejstorlek innan jag blev biten och har mÄnga icke intresserade bekanta som jag vet tycker likadant.

Det var nÄgon med erfarenhet som sa nÄgra visdomsord för ett tag sen nÀr jag just fÄtt hem min första klocka
VÀnta bara... den dÀr svartklockan kommer bara göra sÄ att du vill ha mer meeeer meeeeeeer meeeeeeeeeeer. :)

Klocka nr: 2 pÄ ingÄng. RÄkade snubbla pÄ köpknappen ikvÀll nÀr ungarna levde rövare innan sÀngdags hehe

Vet inte riktigt om denna post Àr tillÄten men vi testar :)
TÀnkte bara informera alla breitling-fanatiker som gÄr i köp tankar om att jag har ett par tillsalu!
Breilting Aerospace med UTC - 00
Breitling Aerospace - 2007
Breitling cockpit B50 - 2016
Breitling Emergency II - 2014

Skicka gÀrna ett PM vid intresse! :)

Skumt, den finns ju listad pÄ deras hemsida med svenskt pris och allt, 34100 sek riktpris, och ÄterförsÀljare, er t ex.
Jag frĂ„gade nĂ€r vi flög och DÅ hade Time Promotion inte köpt hem nĂ„gon. Finns det ett stort tryck modellen sĂ„ gissar jag att de plockar hem modellen.

Vet inte riktigt om denna post Àr tillÄten men vi testar :)
TÀnkte bara informera alla breitling-fanatiker som gÄr i köp tankar om att jag har ett par tillsalu!
Breilting Aerospace med UTC - 00
Breitling Aerospace - 2007
Breitling cockpit B50 - 2016
Breitling Emergency II - 2014

Skicka gÀrna ett PM vid intresse! :)

KÀnn lugnet, vi som hÀnger i den hÀr trÄden hÄller hyfsad koll pÄ Köp- o SÀljavdelnings BreitlinginnehÄll :)

Tillbaka
Topp