• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Du menar LP-skivor... :)
Ja, stÀmmer ju utseendemÀssigt.

Yes, Àlskar den typen av tavla.
sf3.jpg

IMG_6031.JPG
IMG_6027.JPG
IMG_6035.JPG

DĂ„ har den landat, Colt Chronograph Blacksteel.
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 ( ;) ) med militÀrgummi, sjukt bra gummi!

Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans. :)

SÄ jÀvla fet! LÀgger du recension sÄ fort du kan? :D

Jag uppskattar ett vackert urverk utan att behöva utsÀtta klockan för öppning och tÀthet. B01 Àr rÀtt stiligt, inte i klass med de allra stiligaste dock.
Hehe, nej det Àr inte tillrÀckligt snyggt för att man ska vilja stÄ ut med en klibbig glasbit mot handleden. INGA urverk Àr sÄ snygga.
Personligen nöjer jag mig med att veta att min klocka har ett bra och eventuellt snyggt urverk.

• Like
Reactions: Oli
Ingen Lange direkt... o_O
Jag tycker glasbaksida uttrycker "min första menaniska klocka", SEIKO 5 feeling.
Hade hellre sett stÄlbaksida men vad ska man göra? Kanske om det dyker upp en nyare fast med stÄlbaksida och med gummi pÄ viklÄs (flying fish) att det blir ett byte dÄ.. Dock bara för att jag inte Àr jÀtteförtjust i lÀnken och det klibbiga glaset mot huden. Klockan blir oerhört tung med lÀnk samt att lÀnken Àr 22mm hela vÀgen ner till spÀnnet. Definitivt bekvÀmare pÄ gummi, sÄ det kÀnns som att lÀnken inte kommer att anvÀndas mycket faktiskt.

IMG_6031.JPG
IMG_6027.JPG
IMG_6035.JPG

DĂ„ har den landat, Colt Chronograph Blacksteel.
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 ( ;) ) med militÀrgummi, sjukt bra gummi!

Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans. :)

Fet!!
Stort grattis:)

Riktigt snygg den dĂ€r! Är den svarta behandlingen mörkare pĂ„ stĂ„l Ă€n pĂ„ titan eller Ă€r det same same? Ser nĂ€stan lite mörkare ut.
Uba2ihK.jpg

8duKQaK.jpg

Jag upplever denna nÄgot ljusare Àn Evo Night Mission men det Àr nog mest en inbillning skulle jag tro. Mycket beror pÄ hur ljuset faller.

Tillbaka
Topp