Du menar LP-skivor...
Ja, stÀmmer ju utseendemÀssigt.
Yes, Àlskar den typen av tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du menar LP-skivor...
Ja, stÀmmer ju utseendemÀssigt.
Inte fÀrdigbadad Ànnu? Visa oss skönheten!
Nyinkommet i obligatoriska tvÀtten..
Inte fÀrdigbadad Ànnu? Visa oss skönheten!
Grattis, ser vÀldigt trevlig ut!
DĂ„ har den landat, Colt Chronograph Blacksteel.
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 ( ) med militÀrgummi, sjukt bra gummi!
Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans.
Ăr det den med glasbaksida?
Ja, hade kunnat leva utan det dock.Ăr det den med glasbaksida?
Nice!!! Bild dÄ. B01 Àr ett konstverk. Tycker alla borde ha glasbaksida..
Nej, fy. Glasbaksida Àr djÀvulens pÄfund.Nice!!! Bild dÄ. B01 Àr ett konstverk. Tycker alla borde ha glasbaksida..
Jag uppskattar ett vackert urverk utan att behöva utsÀtta klockan för öppning och tÀthet. B01 Àr rÀtt stiligt, inte i klass med de allra stiligaste dock.Nej, fy. Glasbaksida Àr djÀvulens pÄfund.
Hehe, nej det Àr inte tillrÀckligt snyggt för att man ska vilja stÄ ut med en klibbig glasbit mot handleden. INGA urverk Àr sÄ snygga.Jag uppskattar ett vackert urverk utan att behöva utsÀtta klockan för öppning och tÀthet. B01 Àr rÀtt stiligt, inte i klass med de allra stiligaste dock.
HÄller med!Nice!!! Bild dÄ. B01 Àr ett konstverk. Tycker alla borde ha glasbaksida..
Det fÄr bli en annan dag, inte det lÀttaste att fÄ till en bra bild med lÀnken monterad.Nice!!! Bild dÄ. B01 Àr ett konstverk. Tycker alla borde ha glasbaksida..
BÀsta jag kan erbjuda... Samma dagDet fÄr bli en annan dag, inte det lÀttaste att fÄ till en bra bild med lÀnken monterad.
Ingen Lange direkt...BĂ€sta jag kan erbjuda... Samma dag
Hade hellre sett stÄlbaksida men vad ska man göra? Kanske om det dyker upp en nyare fast med stÄlbaksida och med gummi pÄ viklÄs (flying fish) att det blir ett byte dÄ.. Dock bara för att jag inte Àr jÀtteförtjust i lÀnken och det klibbiga glaset mot huden. Klockan blir oerhört tung med lÀnk samt att lÀnken Àr 22mm hela vÀgen ner till spÀnnet. Definitivt bekvÀmare pÄ gummi, sÄ det kÀnns som att lÀnken inte kommer att anvÀndas mycket faktiskt.Ingen Lange direkt...
Jag tycker glasbaksida uttrycker "min första menaniska klocka", SEIKO 5 feeling.
Ser att det Àr tachymeterska pÄ den men sen undrar jag lite vad mellanmarkeringarna Àr till för, de som Àr mellan stora vanliga indexen...?Colt Chronograph Blacksteel
Trevlig helg!
Fast svart rotor Àr ju lite coolt att se.Ingen Lange direkt...
Jag tycker glasbaksida uttrycker "min första mekaniska klocka", SEIKO 5 feeling.
DĂ„ har den landat, Colt Chronograph Blacksteel.
44mm svart ninjakronograf i stÄl alltsÄ, men med en twist, yonsson special edition 1/1 ( ) med militÀrgummi, sjukt bra gummi!
Första intrycket Àr att den Àr klockren. Den sitter grymt och ger ett stabilt intryck., grym kÀnsla i vridringen och perfekt storlek. Jag Àr ju en sucker för bÄde svarta klockor och dykarkronografer. Extra kul att den landade hemma 2 veckor innan planerad leverans.
Split seconds, ganska meningslöst men vanligt pÄ kronografer, det Àr vÀl egentligen mest en estetisk sak.Ser att det Àr tachymeterska pÄ den men sen undrar jag lite vad mellanmarkeringarna Àr till för, de som Àr mellan stora vanliga indexen...?
Riktigt snygg den dĂ€r! Ăr den svarta behandlingen mörkare pĂ„ stĂ„l Ă€n pĂ„ titan eller Ă€r det same same? Ser nĂ€stan lite mörkare ut.Colt Chronograph Blacksteel
Trevlig helg!
Grymt! VĂ€ldigt snygg klocka. LP tavlan Ă€r underbar, samma som pĂ„ StĂ„lfisken. Ăr bandet "skĂ„lat" pĂ„ insidan?
Fan har du sÄ stora handleder? Mitt band var klippt till typ 2 resp 3 bitar kvar innan spÀnnet. Visserligen större klocka (b50) dÄ men ÀndÄ
Riktigt snygg den dĂ€r! Ăr den svarta behandlingen mörkare pĂ„ stĂ„l Ă€n pĂ„ titan eller Ă€r det same same? Ser nĂ€stan lite mörkare ut.
à fan, tycker den ser mörkare ut Àn den b50 night mission jag lekt med nu..
Jag upplever denna nÄgot ljusare Àn Evo Night Mission men det Àr nog mest en inbillning skulle jag tro. Mycket beror pÄ hur ljuset faller.
Klippte bort 2+2 bitar pÄ detta bandet, alltsÄ totats 2cm. PÄ Orkanen klippte jag bort en bit till.Fan har du sÄ stora handleder? Mitt band var klippt till typ 2 resp 3 bitar kvar innan spÀnnet. Visserligen större klocka (b50) dÄ men ÀndÄ
MÄste vara olika lÀngd pÄ dem till olika klockor kanske?Klippte bort 2+2 bitar pÄ detta bandet, alltsÄ totats 2cm. PÄ Orkanen klippte jag bort en bit till.