Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu söker jag era rÄd igen..
Ser ut som jag fĂ„tt rost pĂ„ viklĂ„set till min Seawolf ?! Ăr lĂ„sfan inte ens rostfritt ?
Endast pÄ bokstÀverna 'push'
Jo kanske ? Bara litegrann med vatten, inget utförligt. Fick bara lite panik och bytte klocka till middagen..Ăven "rostfritt" kan rosta. Ăr det inte bara en lĂ€tt oxidering? Har du testat att rengöra ordentligt?
DÄ ska du se min mc.Jo kanske ? Bara litegrann med vatten, inget utförligt. Fick bara lite panik och bytte klocka till middagen..
HahaDĂ„ ska du se min mc.
FÄr ta bort ytrost frÄn avgassystemet 2ggr/sÀsong och det ska inte heller kunna rosta. TvÀtta av det noga bara och kör pÄ.
Orkar du sÄ kan du ta autosol pÄ en topps men det Àr nog ett jÀkla meckigt jobb att ge sig in pÄ den vÀgen.
NÀ, menar att om det Àr ytlig oxidering sÄ kan du skita i det om du hÄller det rent.Haha
Menar du att det borde fösvinna av en noggrann tvÀtt med vatten?
Hmm aight. Tack!NÀ, menar att om det Àr ytlig oxidering sÄ kan du skita i det om du hÄller det rent.
Det Àr tyvÀrr dÀr omkring priserna nya ligger.Vad tycker ni Àr 1677kr rimligt för 3 stycken lÀnkbitar till professional 1 18mm lÀnk?
"Bitarna Àr 16mm"
Ok tack, fÄr se hur man gör, vÀrsta fall fÄr tjejen ta klockan hon har redan visar lite intresse för denDet Àr tyvÀrr dÀr omkring priserna nya ligger.
Vaaa....? Nu gÄr det verkligen pÄ löpande band. Jag lever mitt klockintresse genom dig sÄ keep it up
Sugen? PMa i sÄ fall...
FÄtt ett konstigt infall, kanske kommer till insikt imorgon.Vaaa....? Nu gÄr det verkligen pÄ löpande band. Jag lever mitt klockintresse genom dig sÄ keep it up
Galet. Men skönt. Jag Àr har annan form av sjukdomen, för jag har sÄ svÄrt att slÀppa taget om klockorna. Hamster. Det Àr sÀmre att vara...FÄtt ett konstigt infall, kanske kommer till insikt imorgon.
SÄ j'vla fint!Den Àr allt bra lÀcker den blÄ dunderklumpen
Köp!Fuck, och dĂ€r dök den upp. Borstad bezel, fullset. Tack och lov aningen för dyr, och inga uppgifter om service, vilket fĂ„r mig att hĂ„lla lite i pluskan. Ska man försöka pruta lite? Jag kan inte köpa mer nu för stunden. Inte motiverbart. Daydate, Yachtmaster och gul Superocean bara sista veckorna. En in â en ut, Ă€r inget som fungerar i verkligheten. Det Ă€r en myt, en avlĂ€gsen legend...
http://www.chrono24.se/breitling/chronomat-pan-frecce-tricolori-a130501--id4883800.htm
HÄller med! Köp och slÀpp den gula superoceanen vidare
Jag tackar och Àr grymt nöjdGratulerar, det ska va svart. Kanonfin