Najs! Polaren behöver ett sÄdant. Tack henke!Passa pÄ BreitlingvÀnner, grymt pris!
https://klocksnack.se/threads/breitling-viklÄs-med-gummi.60885/#post-1567125
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Polaren behöver ett sÄdant. Tack henke!Passa pÄ BreitlingvÀnner, grymt pris!
https://klocksnack.se/threads/breitling-viklÄs-med-gummi.60885/#post-1567125
Kolla upp vilken luggbredd det Àr bara!Najs! Polaren behöver ett sÄdant. Tack henke!
Det löser sig, han har klockor till bÄde 22-20 och 20-18 Àr det 24 gÄr det alltid att byta gummiKolla upp vilken luggbredd det Àr bara!
Kanon dÄ ju!Det löser sig, han har klockor till bÄde 22-20 och 20-18 Àr det 24 gÄr det alltid att byta gummi
Japp, och jag var först pÄ bollen tack vare dig ocksÄ perfekt!Kanon dÄ ju!
Amen brother!Grymt pris dÀr!
Polerade viklÄs Àr iof för de som lÀmnar sina surdegar pÄ dagis. Jag och @xHenke Àr mycket hÄrdare Àn sÄ. Vi kör helborst med proetta och solarietavla. Forumets tvÄ hÄrdaste brattar. Om Chuck Norris och Steven Seagal skulle fÄ ett kÀrleksbarn, dÄ ser det ut sÄ hÀr:
Najs! Polaren behöver ett sÄdant. Tack henke!
Har du moddat den med visare?Amen brother!
Satt pÄ nÀr jag köpte, tror det Àr visare till Seawolfen. Tycker att de passar riktigt bra!Har du moddat den med visare?
LÄset var 20mm ja sÄ 22 band blir det tror jag. Satt 24 pÄ nu.Var det 20mm?
Ja det ser riktigt bra ut. Jag tÀnkte inte alls pÄ det förut, inte ens i annonsen. Du borde byta sekunden till en svart kanske?Satt pÄ nÀr jag köpte, tror det Àr visare till Seawolfen. Tycker att de passar riktigt bra!
Tycker att den som sitter pÄ Àr rÀtt schysst, tror en vit sekundvisare som pÄ min gamla seawolf hade varit coolt dock.Ja det ser riktigt bra ut. Jag tÀnkte inte alls pÄ det förut, inte ens i annonsen. Du borde byta sekunden till en svart kanske?
Jaa en sÄn sÄklart.Tycker att den som sitter pÄ Àr rÀtt schysst, tror en vit sekundvisare som pÄ min gamla seawolf hade varit coolt dock.
Visst Àr det samma sekund?Tycker att den som sitter pÄ Àr rÀtt schysst, tror en vit sekundvisare som pÄ min gamla seawolf hade varit coolt dock.
Jepp!Visst Àr det samma sekund?
http://www.ebay.co.uk/itm/BREITLING...418827?hash=item3602a2350b:g:VQMAAOxye2lSW0ta
BlÄ knapp dÄ haha
Den gÄr riktigt bra och ska vara tÀt sÄ eventuellt visarbyte fÄr nog vÀntaBlÄ knapp dÄ haha
Kanske iof billigare att bara köpa sekunden. FrÄgan Àr om man ens kan det till "fel" modell hos AD? De Àr ju lite kinkiga Breitling med delar.
96 300 SEKRiktigt frÀn, men lÀskigt dyr antar jag. 100+ eller?
Ăverpris imo.96 300 SEK
Hade sÀkert blivit cool men jag tycker militÀrgummit Àr ruggigt bra.Vad tror ni om att byta armband pÄ denna Avenger II Seawolf Blacksteel till TwinPro Black Yellow som Breitling kallar det? Jag försöker att övertyga min AD om att försöka införskaffa ett löst armband som sitter pÄ Chromat Special nedan. Det kanske lyckas....
Denna Avenger II Seawolf Blacksteel gÀller armbandsbytet i sÄ fall pÄ.
och det Àr detta armband det gÀller:
Eeeh ja. Det har ballat urĂverpris imo.
Inte ens lÀnk med. Meh. Minst sagt ballat ur. Borde vara guldboett med det priset.Eeeh ja. Det har ballat ur
Förklara gÀrna logiken för mig med att Hurricane som har kolfiberboett kostar 10' mindre Àn humlan. För 96 papp vill jag ha haute horologie eller keramisk boett, inte PVD.Inte ens lÀnk med. Meh. Minst sagt ballat ur. Borde vara guldboett med det priset.
GÄr inte att förklara. Jag Àlskar Breitling men man fÄr faktiskt din Jaeger för samma pris.Förklara gÀrna logiken för mig med att Hurricane som har kolfiberboett kostar 10' mindre Àn humlan. För 96 papp vill jag ha haute horologie eller keramisk boett, inte PVD.