Jag fattar ju sÄklart att inhouse innebÀr ett visst mervÀrde men det skiljer ju 40 frakking papp mot min svarta Colt.GÄr inte att förklara. Jag Àlskar Breitling men man fÄr faktiskt din Jaeger för samma pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fattar ju sÄklart att inhouse innebÀr ett visst mervÀrde men det skiljer ju 40 frakking papp mot min svarta Colt.GÄr inte att förklara. Jag Àlskar Breitling men man fÄr faktiskt din Jaeger för samma pris.
JLC DSC Àr tom billigare.GÄr inte att förklara. Jag Àlskar Breitling men man fÄr faktiskt din Jaeger för samma pris.
Jag tror det finns tvÄ vÀgar att vÀlja för Schweiziska tillverkare de kommande Ären. 1: SÀnka priserna och marginalerna vilket Oris precis gjorde, eller 2: GÄ back.Men de ökar ju rejÀlt pÄ prisstegen hela tiden. Gör en Omega? Den förra Colt auton pÄ 41 (a17380) sÄldes ju som instegare för runt eller strax över 20 för bara nÄgra Är sedan, nÀr pengarna hade ungefÀr samma vÀrde som idag. Nu listar nya Colt 41 för 34k. Det Àr i stort sett samma klocka med mindre designförÀndringar. Faktiskt lite konstigt.
Tror pÄ alternativ 1, folk kommer sluta handla om det forsÀtter uppÄt. I stort sett hela sortimentet ligger 10-20k för mycket i prisnivÄ mot vad man fÄr tycker jag.. För 96k kan dom Ätminstone göra nÄgon riktigt fancy lÄda till specialarna eller nÄt..Jag tror det finns tvÄ vÀgar att vÀlja för Schweiziska tillverkare de kommande Ären. 1: SÀnka priserna och marginalerna vilket Oris precis gjorde, eller 2: GÄ back.
Jag vill inte ge tips ang om du ska bada eller inte men de flesta klockor har lite glapp precis pÄ det viset som du beskriver. Just nu har jag en seiko srp777 med wr 200m och den har glapp. Min Avenger har inte glapp dock.Tjenare grabbar!
Jag skulle behöva lite rÄd hÀr.
Sitter i Grekland och klÀmmer lite pÄ min seawolf och kÀnner att bezeln Àr lite flexibel nÀr man trycker pÄ den (inte skruvar ) ovanifrÄn. SvÄrt att förklara kanske men man kan liksom trycks ner ringen lite, inte mycket men litegrann. Detta gör mig lite orolig om jag vÄgar bada ? Klockan Àr tvÄ mÄnader gammal. Tacksam för tips
Kan tillÀgga att det Àr ett jÀmnt 'glapp' lÀngs hela ringen!
Edit: det kanske Àr helt normalt bara jag som aldrig tÀnkt pÄ det!
aight! Jag vet inte heller om min varit sÄhÀr bara jag inte tÀnkt pÄ det.Jag vill inte ge tips ang om du ska bada eller inte men de flesta klockor har lite glapp precis pÄ det viset som du beskriver. Just nu har jag en seiko srp777 med wr 200m och den har glapp. Min Avenger har inte glapp dock.
Vridringen har inget med tÀthet att göra. Du kan badaTjenare grabbar!
Jag skulle behöva lite rÄd hÀr.
Sitter i Grekland och klÀmmer lite pÄ min seawolf och kÀnner att bezeln Àr lite flexibel nÀr man trycker pÄ den (inte skruvar ) ovanifrÄn. SvÄrt att förklara kanske men man kan liksom trycks ner ringen lite, inte mycket men litegrann. Detta gör mig lite orolig om jag vÄgar bada ? Klockan Àr tvÄ mÄnader gammal. Tacksam för tips
Kan tillÀgga att det Àr ett jÀmnt 'glapp' lÀngs hela ringen!
Edit: det kanske Àr helt normalt bara jag som aldrig tÀnkt pÄ det!
Tack, det jag ville höra! TÀnkte att det kanske tÀtade nÄgonting ocksÄ. Men vÀrt att kolla upp eller Àr det 'naturligt'?Vridringen har inget med tÀthet att göra. Du kan bada
LÄt AD kolla pÄ det sen, jÀmför med annan likadan i butiken kanske? Vet inte, en del har lite spel lodrÀtt eller vÄgrÀtt, gÄr sÀkert att tajta till. Men bada pÄ kan du iallafall.Tack, det jag ville höra! TÀnkte att det kanske tÀtade nÄgonting ocksÄ. Men vÀrt att kolla upp eller Àr det 'naturligt'?
Kloka ord, ska jÀmföra. Tack sÄ mycket !LÄt AD kolla pÄ det sen, jÀmför med annan likadan i butiken kanske? Vet inte, en del har lite spel lodrÀtt eller vÄgrÀtt, gÄr sÀkert att tajta till. Men bada pÄ kan du iallafall.
Detta Àr badfarligt dÀremot.
Plopp...sÄ hÀr bra gÄr det att dra upp denna skönhet.
à sÄ pÄ igen... men kommer ÀndÄ inte nÀra vatten Àn sÄ lÀnge.
Obs. Inget ont om sÀljaren. Att kronan och halsen behöver bytas var med i det lÄga priset som var riktigt bra. Denna Àr köpt med vetskapen om detta.
Tror pÄ alternativ 1, folk kommer sluta handla om det forsÀtter uppÄt. I stort sett hela sortimentet ligger 10-20k för mycket i prisnivÄ mot vad man fÄr tycker jag.. För 96k kan dom Ätminstone göra nÄgon riktigt fancy lÄda till specialarna eller nÄt..
Det kan jag förstÄJÀklar, den bilden gjorde ont i hjÀrtat att lÀgga upp
SlÀng ut baraOmotiverad bild pÄ Colten. Det Àr ju ÀndÄ en breitlingtrÄd + att det Àr fredag.
Jura watches kan det hÀr med rea. -40% pÄ dessa modeller.
Mumma den dÀr gmt:n. Transocean hade varit grym i liiite mindre utförande
Jura watches kan det hÀr med rea. -40% pÄ dessa modeller.
topp 3 Àr den iallfall.
Efter tvÄ Ärs studier har jag kommit fram till att detta Àr den snyggaste klocka Breitling har producerat!
Nja men hÀrlig Àr den. Kul att du Àr sÄ nöjd.
Efter tvÄ Ärs studier har jag kommit fram till att detta Àr den snyggaste klocka Breitling har producerat!
TvÄ Ärs studier Àr för lite. Minst tjugo Är intensiva studier behövs, och den Àr snygg men inte snyggast. Datumet Àr en baguettesÀnkare.
Attans. FÄr vÀl Äterkomma Är 2034!TvÄ Ärs studier Àr för lite. Minst tjugo Är intensiva studier behövs, och den Àr snygg men inte snyggast. Datumet Àr en baguettesÀnkare.
Normalpris utan papper/box/cert skulle jag sĂ€ga. Ăr skicket bra sĂ„ Ă€r det ok.Ăr detta ett bra köp? TyvĂ€rr inte Box och papper. Saknar lĂ€nk men priset verkar satt dĂ€refter? 13 800kr med alla avgifter och frakt
https://www.chrono24.se/breitling/colt-ii-blue-dial-automatic--id4750959.htm
Tack pÄ förhand!
Normalpris utan papper/box/cert skulle jag sĂ€ga. Ăr skicket bra sĂ„ Ă€r det ok.
Köper du den sÄ har jag en prima lÀnk till just den modellen liggandes, 811A.