Du har strax ett sms men du behöver inte lÀsa det dÄ du redan vet vad som kommer att stÄ!!Ja, jag börjar tröttna pÄ titan...lör mest stÄl nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har strax ett sms men du behöver inte lÀsa det dÄ du redan vet vad som kommer att stÄ!!Ja, jag börjar tröttna pÄ titan...lör mest stÄl nu...
Du har strax ett sms men du behöver inte lÀsa det dÄ du redan vet vad som kommer att stÄ!!
Fler tungheter
NĂ€ det ser du vid lĂ„sningen pĂ„ meshet, ser ut som smĂ„ solida bitar som förlĂ€ngning.Ăr det Breitlings mesh pĂ„ stĂ„lfisken?
NĂ€, det Ă€r frĂ„n StaibĂr det Breitlings mesh pĂ„ stĂ„lfisken?
NÀ, det Àr frÄn Staib
Gillar mesh, men bara pÄ vissa modeller. Inte alla som ser bra ut med mesh tycker jag. Beror mycket pÄ hur stabilt mesh det Àr ocksÄJag kan inte riktigt bestÀmma mig om jag gillar mesh eller inte. Man kanske borde testa med ett som inte kostar huggorm.
Jag har mesh pÄ min Superocean och gillar det skarpt, det luggas och kÀnns lite sladdrigt ibland men i det stora hela sÄ Àr det grymt skönt, men kanske inte för alla tillfÀllen.Jag kan inte riktigt bestÀmma mig om jag gillar mesh eller inte. Man kanske borde testa med ett som inte kostar huggorm.
Tackar. Jag borde komma förbi och klĂ€mma pĂ„ gmt:n nĂ„gon dag. Ăr lite sugen pĂ„ en sĂ„n.
Jag kan inte riktigt bestÀmma mig om jag gillar mesh eller inte. Man kanske borde testa med ett som inte kostar huggorm.
Fuck!Fick det precis. Och jag kommer att skicka ett svar. Det svaret kommer att innehÄlla tvÄ ord. Det första ordet Àr "glöm" och det andra ordet Àr "det".
Tung combo. Gillar skarpt!Fler tungheter
Ăr hela lĂ€nken sĂ„ dĂ€r spitshine polerad som bilden fĂ„r det att se ut?Det fĂ„r vi allt styra upp!
Ăr hela lĂ€nken sĂ„ dĂ€r spitshine polerad som bilden fĂ„r det att se ut?
Den var lÀcker!
Here comes the mothafuckin bling!
Priset Àr överkomligt ca 190 euro. JÀmförelse med Breitling Àr det billigtJag kan inte riktigt bestÀmma mig om jag gillar mesh eller inte. Man kanske borde testa med ett som inte kostar huggorm.
Har fÄtt ett plötsligt sug för en aerospace evo som isf fÄr ta platsen som min dagliga beater men har lite frÄgor och funderingar till er som Àger eller har Àgt en
DÄ tanken Àr att anvÀnda den i jobbet (hantverkare) sÄ kommer den fÄ utstÄ en del..
Hur slag/reptÄligt Àr titan?
Jag kan ha fÄtt fel för mig, men visst Àr ett kvartsur mindre kÀnsligt för stötar Àn ett automatiskt?
Föredrar nog att ha en pÄ gummi, hur tÄligt Àr breitlings gummi?
Hur lÀnge hÄller batteriet? 5Är? Behöver dessa klockor nÄgon "riktig service" utöver ett batteribyte?
En del dumma frÄgor kanske, men hoppas ni har överseende! Tack pÄ förhand
Nyinkommet igÄr. Har tyvÀrr mÀrkt att klockan fortat sig ca 17 sekunder pÄ 20h, hade ni brytt er om detta?
Edit: det var bara inatt den fortade sig konstigt nog
Sexigt med kantslem ju.Det Àr för mycket pÄ en klocka som Àr kronometercerifierad. Kolla under nÄgra dygn och bedöm sen. Men först och frÀmst sÄ behöver klockan bada i tvÄl/diskmedel och varmvatten!!
Edit: och ta för guds skull en före och efter bild.
Sexigt med kantslem ju.
Ja sant. Har ju haft tvĂ„. Aldrig sett mĂ„lade siffror pĂ„ modellen. Ăr det dĂ€r inte mĂ„lade siffror utan smuts Ă€r det nog nĂ„gon form av vĂ€rldsrekord i Ă€ckel (om man hĂ„ller sig borta frĂ„n vintage-forumet förstĂ„s).Kantslem!? Kolla siffrorna pĂ„ vridringen. Jag fĂ„r huvudvĂ€rk i min ocd-hjĂ€rna.
Det Ă€r smuts Jens. Zooma lite sĂ„ ser du det klart och tydligt.Ja sant. Har ju haft tvĂ„. Aldrig sett mĂ„lade siffror pĂ„ modellen. Ăr det dĂ€r inte mĂ„lade siffror utan smuts Ă€r det nog nĂ„gon form av vĂ€rldsrekord i Ă€ckel (om man hĂ„ller sig borta frĂ„n vintage-forumet förstĂ„s).
Hud, sekret, kvalster... Kör en @Krostiffer jag med!!!!Det Àr smuts Jens. Zooma lite sÄ ser du det klart och tydligt.
Vi behöver lite renhet i trÄden kÀnner jag. Denna Àr ren nog att Àta pÄ...