Vad betyder det? KÀnns inte riktigt frÀscht.Jag blev tvungen att vÄldtÀksduscha min egen klocka, sÄ hÄrt tog det pÄ mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad betyder det? KÀnns inte riktigt frÀscht.Jag blev tvungen att vÄldtÀksduscha min egen klocka, sÄ hÄrt tog det pÄ mig.
Vad betyder det? KÀnns inte riktigt frÀscht.
Aha fyndigt, dock inte det första jsg tÀnkte direkt
Det Àr för mycket pÄ en klocka som Àr kronometercerifierad. Kolla under nÄgra dygn och bedöm sen. Men först och frÀmst sÄ behöver klockan bada i tvÄl/diskmedel och varmvatten!!
Edit: och ta för guds skull en före och efter bild.
Jag vet att det Àr mycket skit pÄ den men har precis flyttat sÄ har inte alla mina rengöringsgrejer hÀr. Ska köpa mig en tandborste ikvÀll tÀnkte jag
Kul! jobbar sjÀlv ocksÄ som elektriker anvÀnder en Certina DS Action Diver i jobbet men har tröttnat pÄ den, samtidigt som aerospacen börjat falla mig mer och mer i smaken!Jag ÀnvÀnder min som arbetsklocka (elektriker), har vÀl gjort det ett halvÄr ungefÀr.
Har inte varit nÄgot problem med repor mm.
Sen gör det inget för mig om jag repar den heller, den Àr köpt för att anvÀndas pÄ jobbet.
Jag kör klockan pÄ lÀnk, sÄlde mitt gummi sÄ den frÄgan kan jag inte svara pÄ.
Har du ingen pro2-lÀnk till den dÀr? Jag har en (REN) till den modellen liggandes vid intresse.Jag vet att det Àr mycket skit pÄ den men har precis flyttat sÄ har inte alla mina rengöringsgrejer hÀr. Ska köpa mig en tandborste ikvÀll tÀnkte jag
@Eurenius kommer sÀkert att vÄldtÀktsduscha sin stÄlfisk i panik nÄgra gÄnger i timmen tills bilderna kommer.Lova att du tar före och efter bilder. Det bör Àven ske ikvÀll.
Jag avvaktar lite med lÀnken. Men har det i Ätanke han behöver inte vÀnta lÀnge. Fick sjÀlv panik och hittade en gammal rakborste som fick duga för stunden. Cape cod duk fick Àven Äka fram för en vÀldigt lÀtt "polering".@Eurenius kommer sÀkert att vÄldtÀktsduscha sin stÄlfisk i panik nÄgra gÄnger i timmen tills bilderna kommer.
Blev ju en annan klockaBara för det tar vi en till Àven gummistronken fick sig ett bad
Bara för det tar vi en till Àven gummistronken fick sig ett bad
Du behöver den lÀnken @JensBP sÀljer till den dÀr. DÄ Àr det en 10poÀngare.Bara för det tar vi en till Àven gummistronken fick sig ett bad
Du behöver den lÀnken @JensBP sÀljer till den dÀr. DÄ Àr det en 10poÀngare.
Han har garanterat inte brÄttomBarskrapat pÄ klockkontot just nu bara
Gamla goda tiden nÀr de hade vitguldsvingar.Bara för det tar vi en till Àven gummistronken fick sig ett bad
Det verkar som om ÀndlÀnkarna faktiskt bara funkar till Colt:arna frÄn den kullen, auto, chrono kvarts etc, det brukar vara lite mer universellt men har testat den pÄ alla möjliga brattar nu, de flesta har ju redan lÀnk till sina Coltar sÄ den blir nog liggandes. Jag Àr en hamster. Kanske springer pÄ en head-only nÄn gÄng pÄ nÄn svinbillig ebay-auktion vem vet?Han har garanterat inte brÄttom
@DixieMkt trevligt pris för en trevlig nyservad klocka tycker jag:
http://www.tradera.com/item/342154/265803188/breitling-top-time-kronograf-i-toppskick-vintage
Det verkar som om ÀndlÀnkarna faktiskt bara funkar till Colt:arna frÄn den kullen, auto, chrono kvarts etc, det brukar vara lite mer universellt men har testat den pÄ alla möjliga brattar nu, de flesta har ju redan lÀnk till sina Coltar sÄ den blir nog liggandes. Jag Àr en hamster. Kanske springer pÄ en head-only nÄn gÄng pÄ nÄn svinbillig ebay-auktion vem vet?
Riktigt jÀkla bra
Missade att du hade taggat - ÄterkommerDe Àldre Àr ju mycket mörkare Àn Evo. Aja, bara spekulation, men det skulle kÀnnas rimligt att de följer Omega och andra som uttalat kör grade 5? Vet du nÄgonting om titanen som anvÀnds och har anvÀnts, @Filip Dudeson ?
Tack, Filip! DÄ vet vi det nu. Grymt. Vi i denna trÄd vet nu mer Àn alla spekulerande trÄdar pÄ olika klockforum runt om i vÀrlden, som det skall vara.Breitling anvÀnder sig av olegerad grad 2 titan (mixtur i procent (max) 0.20 Fe, 0.18 O, 0.05 N, 0.06 C, 0.013 H resterande Àr Ti).
Vet du hur de fÄtt titanen ljusare pÄ t ex Evo Àn tidigare modeller?Breitling anvÀnder sig av olegerad grad 2 titan (mixtur i procent (max) 0.20 Fe, 0.18 O, 0.05 N, 0.06 C, 0.013 H resterande Àr Ti).
Hej,Vet du hur de fÄtt titanen ljusare pÄ t ex Evo Àn tidigare modeller?
Lite hjÀlp tack
Ska man behÄlla b50 night mission och lÄta den nyanlÀnda superocean special gÄ istÀllet?
Kan bara ha en av dem och kan inte bestÀmma mig för vilken jag gillar mest, bÄda Àr sjukt coola.
Tanken var att sÀlja b50, men jag blir mer och mer sugen pÄ att behÄlla den för varje dag som gÄr...