• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej,
Det Àr nog bara en synvilla skulle jag tro, alternativt att titanet har Äldrats och fÄtt en grÄare nyans. Det ska alltid ha varit grad 2 titan i Aerospace.
Jag Àr tveksam till synvilla, eller Äldring dÄ jag minns mina gamla titanare mycket mörkare. Evo Àr ju nÀstan "stÄlaktig" i jÀmförelse. Om alla generationer kör grade 2 mÄste det finnas nÄgon annan skillnad i formel, tillverkning, teknik etc.

• Like
Reactions: Oli
Lite hjÀlp tack ;)
Ska man behÄlla b50 night mission IMG_1798.JPG och lÄta den nyanlÀnda superocean special IMG_1906.JPG gÄ istÀllet?
Kan bara ha en av dem och kan inte bestÀmma mig för vilken jag gillar mest, bÄda Àr sjukt coola.
Tanken var att sÀlja b50, men jag blir mer och mer sugen pÄ att behÄlla den för varje dag som gÄr...
Spelar roll, bÄda Àr ju ÀndÄ borta inom en mÄnad oavsett vilken du vÀljer nu. ;)

Lite hjÀlp tack ;)
Ska man behÄlla b50 night mission IMG_1798.JPG och lÄta den nyanlÀnda superocean special IMG_1906.JPG gÄ istÀllet?
Kan bara ha en av dem och kan inte bestÀmma mig för vilken jag gillar mest, bÄda Àr sjukt coola.
Tanken var att sÀlja b50, men jag blir mer och mer sugen pÄ att behÄlla den för varje dag som gÄr...
BehÄll b50, uuuutan tvekan

Tillbaka
Topp