• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1d8zxw.jpg

Absolut väldigt extremt och mycket väl roligt. Motsatsen till tråkigt, helt klart. ;)

Jag tror snarare på följande scenario:
Modellen släpps med slät tavla och pro1 = säljer grymt. Så grym klocka så Leo har den i Blood Diamonds och gör den till Breilting "Leo".
Modellen släpps med modernare lp-tavla och pro1 = fortfarande helt ok. Grym modell. Säljer bra.
Modellen släpps med pro2 = tas snabbt ur produktion. Ingen köper franken-skiten. :D

Han kastade länken och monterade ett läder om jag inte minns fel. Det var därför Pro 2 började tillverkas !
2:an är alltid bättre än 1:an, det fastställer filmer som tex Gudfadern , Crocodile Dundee och Sharknado .

Detta är alltid lika kul. Ungefär som när kids diskuterar iphone vs samsung, xbox vs ps4 osv. Full out war! :D

Jag är inte hemma nu för foton, men man borde skapa en poll om detta. Skulle iof inte spela nån roll då jag skulle vara en dålig förlorare (som alltid) om mot all förmodan snelänken skulle vinna, och jag skulle skylla på illuminati, påskharen och utbredd forumkorruption.

Sneskurna (framtagna på firmafest?) vassa bitar Vs. raka fina bitar av sann ingenjörskonst 11-0 11-1 11-0 11-0. (Pingisreferens med de nya seten, hur modernt är inte det?) En boll släpptes i andra set som synes, det var för att någon i publiken hostade.:D

Stulen bild från nätet:
image.jpeg

Han kastade länken och monterade ett läder om jag inte minns fel. Det var därför Pro 2 började tillverkas !
2:an är alltid bättre än 1:an, det fastställer filmer som tex Gudfadern , Crocodile Dundee och Sharknado .
Jag hörde från Leo att han blev rånad på länken av en afrikansk diktator, som skulle ha den som armband för sin förstfödde. Sen kunde de inte hitta en AD att ersätta den med. Det är iaf vad Leo säger. ;)

Jag hörde från Leo att han blev rånad på länken av en afrikansk diktator, som skulle ha den som armband för sin förstfödde. Sen kunde de inte hitta en AD att ersätta den med. Det är iaf vad Leo säger. ;)

Jag känner den aktuelle diktatorn och kan bekräfta att det ovanstående stämmer. Det är jättekonstigt att @Eurenius fortsätter att bråka om detta. Överväger att låsa tråden faktiskt. :D

Detta är alltid lika kul. Ungefär som när kids diskuterar iphone vs samsung, xbox vs ps4 osv. Full out war! :D

Jag är inte hemma nu för foton, men man borde skapa en poll om detta. Skulle iof inte spela nån roll då jag skulle vara en dålig förlorare (som alltid) om mot all förmodan snelänken skulle vinna, och jag skulle skylla på illuminati, påskharen och utbredd forumkorruption.

Sneskurna (framtagna på firmafest?) vassa bitar Vs. raka fina bitar av sann ingenjörskonst 11-0 11-1 11-0 11-0. (Pingisreferens med de nya seten, hur modernt är inte det?) En boll släpptes i andra set som synes, det var för att någon i publiken hostade.:D

Stulen bild från nätet:
image.jpeg

Där ser ettan trevlig ut, tyvärr ser de alltid ut såhär i verkligheten. Med mellanrum och gluggar som är värre än Henrik Dorsins tänder.
pro1_polished_bracelet.jpg

Där ser ettan trevlig ut, tyvärr ser de alltid ut såhär i verkligheten. Med mellanrum och gluggar som är värre än Henrik Dorsins tänder.
pro1_polished_bracelet.jpg
Så där har aldrig mina sett ut. Haha, typ den mest stretchade jag sett. Vänta så ska jag hitta en bild på en sliten pro2 :D
Skämt åsido, pro1 har även i nyskick lite mer spel och är mjukare/rörligare. Det är ju därför de är så bekväma.

Stulen bild från nätet:
image.jpeg
Jag är med Jens här. All the way.

I väntan på pro1 vs pro2 pollen så slänger jag in en annan fundering :) Är så himla nöjd med gummit på b50 och börjar funderar på att avyttra pro3-länken. Är det dumt? Om inte finns det någon marknad?

Tillbaka
Topp