Vet du vad som vore helt radical? SkrĂ€mma slag pĂ„ folk som Peter hĂ€r ovanĂh, den blev ju cool!
Fixa guldkrona!!!!!! Det skulle vara lite "fuck you, jag gör som jag vill".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet du vad som vore helt radical? SkrĂ€mma slag pĂ„ folk som Peter hĂ€r ovanĂh, den blev ju cool!
Vet du vad som vore helt radical? SkrÀmma slag pÄ folk som Peter hÀr ovan
Vet du vad som vore helt radical? SkrÀmma slag pÄ folk som Peter hÀr ovan
tycker ni borde ha varsin Hublot istÀllet, lÄter det somVet du vad som vore helt radical? SkrÀmma slag pÄ folk som Peter hÀr ovan
Vi har bara rÄd med Diesel.tycker ni borde ha varsin Hublot istÀllet, lÄter det som
tycker ni borde ha varsin Hublot istÀllet, lÄter det som
nej dÄ finns coola hubbar,men det finns INGA coola 73380 med guldkronaEn Classic Fusion skulle inte sitta fel. Jag Àr inte rÀdd för Hubbar.
Snygg och livfull Datora! Bra dÀr, grattisMitt gör...
Men...jag mÄste snart sÀlja av lite modernt strunt sÄ att detta intresse blir försvarbart.
Tack! Vintage Àr sÄ mkt mer kÀrlek.Snygg och livfull Datora! Bra dÀr, grattis
Helvete vad bra! En bra panda top time (eller long playing) Àr min personliga favvo, och dessa helljusa Àr fan snygga som fÄ de medTack! Vintage Àr sÄ mkt mer kÀrlek.
Denna Àr inte heller helt fel...
Ja panda e ju alltid panda, men jag lovar att i verkligheten har denna charm som inte kommer fram pÄ bild. VÀldigt stilren. Skall jag hitta nÄgot ord som beskriver den..."vÀrdig". Typ.Helvete vad bra! En bra panda top time (eller long playing) Àr min personliga favvo, och dessa helljusa Àr fan snygga som fÄ de med
Riktigt vÀrdig!Ja panda e ju alltid panda, men jag lovar att i verkligheten har denna charm som inte kommer fram pÄ bild. VÀldigt stilren. Skall jag hitta nÄgot ord som beskriver den..."vÀrdig". Typ.
Mer sportig Àn vÀrdig...
HÄller med. Grymt lÀcker, fÀrgerna, visarna, formen... mums!Ge hit! Sjukt fin klocka!
Para Knas. Ge mig fem Ă„rs avbetalning??Ăr det nĂ„got fel pĂ„
Min breitling ? varför vill ingen köpa den ? har
MÄnga para knas ? fel pÄ annonsen ?
Den dÀr behöver en omgÄng med borsten....Breitling ska ju vara polerat, kaxigt och bling... Ni som avskyr polerat kanske skulle byta till Sinn-trÄden???
Köp nÄgon bra salva sÄ löser det sig. DÄ kan du komma med i gummibratteklubben igen.Testade med sadogummi och containerlÄs pÄ min jÀrngÀdda,,men utvecklade feber och klÄda,
Ăr frisk igen nu.
Eeeeeeexxxxxxxxakt!Breitling ska ju vara polerat, kaxigt och bling... Ni som avskyr polerat kanske skulle byta till Sinn-trÄden???
Jag behöver nya solglajor.Eeeeeeexxxxxxxxakt!
Star Wars möter Need for Speed!Bling is da shit!