Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det dĂ„? Ăverlevde dem eller Ă€r det the end of an era?Jag sĂ„g precis Top Gear sĂ€song 22 avsnitt 6 pĂ„ BBC.
Lite kul att de "testar" Breitling Emergency .
SÄg ocksÄ det för nÄgra dagar sedan. Kul inslag & dom gör jkligt underhÄllande tv.Jag sÄg precis Top Gear sÀsong 22 avsnitt 6 pÄ BBC.
Lite kul att de "testar" Breitling Emergency .
Ja det gör detHej, hoppas att nÄgon av alla Breitlingkunniga i trÄden kan hjÀlpa mig.
Det rör sig om en Aerospace E56062 som ska ha fÄtt ett nytt verk vid service. Bakboetten Àr bytt och mÀrkt "SQ". Min frÄga Àr sÄledes om verket pÄ bilden nedan Àr ett superquartz-verk som ser korrekt ut.
Tack pÄ förhand!
TvÀrfet!Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
För jÀkla ball! Kul med nytt i trÄden ocksÄ. Visarna Àr ju ÀndÄ bara bÀstSuperocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
HÀr Àr en katalog frÄn 1980 dÀr man ser vad som verkar vara en Doxa-boett, MRP-SA boett och kanske en mindre Squale? Tror min Àr nÄgot senare men innan de gick all in för Eric Tabarly-looken.
Riktigt cool! Helborstad och polerad glasring? KÀnns inte som en vanlig combo, men jag gillart!Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
Den Àr ej helborstad, polerad pÄ sidornaRiktigt cool! Helborstad och polerad glasring? KÀnns inte som en vanlig combo, men jag gillart!
För jÀkla ball! Kul med nytt i trÄden ocksÄ. Visarna Àr ju ÀndÄ bara bÀst
Thanks!!!TvÀrfet!
Storlek?BreitlingvÀnner!
Nu kommer Avenger Hurricane Àven i en 12 timmars variant.
Boett i Breitlight och med tavla i âCobra yellowâ.
Samma pris som Avenger Hurricane 24 timmars
Mvh Henrik
RÀtt snygg att kolla pÄ men tycker ÀndÄ mkt pÄ tavlan flyter ihop pÄ nÄ visAnalog Superquartz och 43 mm, wow!
StÄr 50mm pÄ bilden som Àr lÀnkadStorlek?
Lol sÄg inte det för storStÄr 50mm pÄ bilden som Àr lÀnkad
HÄller med dig, snygg men för mycket pÄ tavlan.RÀtt snygg att kolla pÄ men tycker ÀndÄ mkt pÄ tavlan flyter ihop pÄ nÄ vis
Men ÀndÄ sÄ har de iaf valt att ha bara namnet, ist för bÄde namn och loggaHÄller med dig, snygg men för mycket pÄ tavlan.
Fast det Àr vÀl bara namnet som Àr med?Men ÀndÄ sÄ har de iaf valt att ha bara namnet, ist för bÄde namn och logga
Ja precisFast det Àr vÀl bara namnet som Àr med?
Hehe lÀste fel. Trodde det stod "de borde ha bara namnet istÀllet för logga ocksÄ"Ja precis
Ja precisHehe lÀste fel. Trodde det stod "de borde ha bara namnet istÀllet för logga ocksÄ"
Mitt fel!
Ytterligare ett bevis pÄ att det var bÀttre förr. Finns fÄ snyggare tooligare boetter faktiskt, synd att de Àr sÄ vanliga (boetten alltsÄ, inte brattevarianten av den).Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!
Vart hittade du den dÀr nÄgonstans förresten? Inte Sverige va? Inte ofta man ser dessa kvartsare. Finns nog inte mÄnga kvar pga verken och Äldern, vilket gör att det inte direkt flödar av ubercoola digitalare frÄn denna period pÄ begmarknaden.Superocean 80150, 80-tals Quartz i Monninboett. Ruggigt nöjd!