Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men den borde vÀl kosta hÀlften av 24h-versionen?!BreitlingvÀnner!
Nu kommer Avenger Hurricane Àven i en 12 timmars variant.
Boett i Breitlight och med tavla i âCobra yellowâ.
Samma pris som Avenger Hurricane 24 timmars
Mvh Henrik
Hyr ut?!Detta Ă€r sĂ„ sjukt. Jag MĂ STE sĂ€lja nĂ„gra klockor för att stilla samvetet och kunna fylla pĂ„ med mer vintage. Men jag Ă€r SĂMST pĂ„ att sĂ€lja, eller snarare skiljas.
Först tÀnker jag att Steelfish 42 kan gÄ. Drar av lÀnken och pÄ med gummi. Slutsats: nej, den Àr för grym med gummi. Perfekt size. Jag behÄller.
DÄ tÀnker jag att Bluebird kan gÄ. Har redan kilovis med 7750-traktorer. "Men hur snygg var den egentligen med gummi?" Jag mÄste testa med gummi igen. "Fuck, den Àr skitsnygg." Den kan jag inte heller sÀlja. Snyggaste bezeln jag haft.
Lösningen blir nog att sĂ€lja mina Rolex. Jag kommer att sakna dem mindre tror jag. Breitling har SJĂL och bĂ€sta smĂ„detaljerna man inte tröttnar pĂ„. Möjligen kan mina Aerospaces fĂ„ gĂ„, de saknar lite sjĂ€l och hantverk, men Ă€r Ă„ andra sidan vĂ€ldigt smarta nĂ€r man har brĂ„ttom ivĂ€g.
Ojojoj, vilka aerospace talar vi om ? Inte sĂ€lja alla vĂ€l ?Detta Ă€r sĂ„ sjukt. Jag MĂ STE sĂ€lja nĂ„gra klockor för att stilla samvetet och kunna fylla pĂ„ med mer vintage. Men jag Ă€r SĂMST pĂ„ att sĂ€lja, eller snarare skiljas.
Först tÀnker jag att Steelfish 42 kan gÄ. Drar av lÀnken och pÄ med gummi. Slutsats: nej, den Àr för grym med gummi. Perfekt size. Jag behÄller.
DÄ tÀnker jag att Bluebird kan gÄ. Har redan kilovis med 7750-traktorer. "Men hur snygg var den egentligen med gummi?" Jag mÄste testa med gummi igen. "Fuck, den Àr skitsnygg." Den kan jag inte heller sÀlja. Snyggaste bezeln jag haft.
Lösningen blir nog att sĂ€lja mina Rolex. Jag kommer att sakna dem mindre tror jag. Breitling har SJĂL och bĂ€sta smĂ„detaljerna man inte tröttnar pĂ„. Möjligen kan mina Aerospaces fĂ„ gĂ„, de saknar lite sjĂ€l och hantverk, men Ă€r Ă„ andra sidan vĂ€ldigt smarta nĂ€r man har brĂ„ttom ivĂ€g.
Grymt att du vÄrdar min gamla pÀrla!Livar upp trÄden med en modern brattefavorit pÄ nato
@Peter cerwin
HĂ€r fĂ„r du ditt steg tillbaka i ljuset serverat pĂ„ ett fat. Du gillar batteri. Denna har batteri. Ăr nya batteriare coola? Nej. Ăr denna cool? Ja. Coolast.
http://www.ebay.co.uk/itm/Breitling...200945?hash=item4b0ccb5b31:g:O1oAAOSwcUBYF7Jz
En snusdosa om dagen. Kontrakt skrivs pÄ tio Är i taget. Jag snusar billigt snus sÄ det Àr en bra deal.Jag kan hyra en aerospace av dej @JensBP
TagetEn snusdosa om dagen. Kontrakt skrivs pÄ tio Är i taget. Jag snusar billigt snus sÄ det Àr en bra deal.
Perfekt! Jag ber mitt folk kontakta ditt folk för kontraktskrivning och kick-off.Taget
Blir ju bara runt 70k för 10 fina Är!
Jo Sverige faktiskt. Har sett nÄgra tidigare pÄ Kaplans, bommade en för nÄn mÄnad sen i slitet skick som gick sÄ billigt att jag inte ens kan tÀnka pÄ det utan att bli förbannad.Vart hittade du den dÀr nÄgonstans förresten? Inte Sverige va? Inte ofta man ser dessa kvartsare. Finns nog inte mÄnga kvar pga verken och Äldern, vilket gör att det inte direkt flödar av ubercoola digitalare frÄn denna period pÄ begmarknaden.
Vad Ă€r det för Breitling gummi och vad ligger det pĂ„ i pris?Detta Ă€r sĂ„ sjukt. Jag MĂ STE sĂ€lja nĂ„gra klockor för att stilla samvetet och kunna fylla pĂ„ med mer vintage. Men jag Ă€r SĂMST pĂ„ att sĂ€lja, eller snarare skiljas.
Detta Ă€r sĂ„ sjukt. Jag MĂ STE sĂ€lja nĂ„gra klockor för att stilla samvetet och kunna fylla pĂ„ med mer vintage. Men jag Ă€r SĂMST pĂ„ att sĂ€lja, eller snarare skiljas.
Grymt att du vÄrdar min gamla pÀrla!
Testade med nato, tyckte dock det blev vÀl topptungt
De enda bratts som funkar pÄ nato Àr Àldre dykare tycker jag, speciellt @Gummo 's nya. Den boetten Àr som gjord för nato. Annars tycker jag nato och brattar inte alls gifter sig.
Blir ju löjligt sugen pÄ en sÄn dÀr raritet. Min cwc Àr lik, men inte lika ball. Uretvint har en riktigt cool Ànnu Àldre dykare, men tyvÀrr överprisad imo. NÄn vintage brattedykare ska man ju ha..eller neovintage.Jo Sverige faktiskt. Har sett nÄgra tidigare pÄ Kaplans, bommade en för nÄn mÄnad sen i slitet skick som gick sÄ billigt att jag inte ens kan tÀnka pÄ det utan att bli förbannad.
Breitling och gummi Ă€r the combo.Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med. Har testat lite Natos pĂ„ mina men det lirar inte alls. Och dĂ„ Ă€r jag Ă€ndĂ„ nato-föresprĂ„kare.
Jag Àr sÀmst pÄ att sÀlja breitling som sagt. Alla tvÄ?Ojojoj, vilka aerospace talar vi om ? Inte sÀlja alla vÀl ?
NÄgon som har ett bra tips pÄ nÄgon svart evo som ligger ute till försÀljning?
Dra ett PM till @JensBP . Han ska black fredaga ut halva samlingen. Bland annat tvÄ Evo.
I call bullshit. Haha Àger inte ens en evo. För nytt och fint.Dra ett PM till @JensBP . Han ska black fredaga ut halva samlingen. Bland annat tvÄ Evo.
Dra ett PM till @JensBP . Han ska black fredaga ut halva samlingen. Bland annat tvÄ Evo.
NÄn fÄr kidnappa Denkes Colt nÀr han Àr pÄ lyran och PVD:a den med svart tusch, som hÀmnd.JÀvla dig!! Hade hoppet ett tag men det dog fort...
@Oli har en svart superocean till salu. Den Àr ingen evo men smarrig som attan ÀndÄNÄgon som har ett bra tips pÄ nÄgon svart evo som ligger ute till försÀljning?
En prima avantage eaa och en tt av modellen innan den.Vilka har du @JensBP ?