Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PMa Chrisse, han har ju ägt sin i över en vecka nu så det är väl snart säljdags.Någon som har ett bra tips på någon svart evo som ligger ute till försäljning?
Hahaha, kände precis likadant
Hahaha, kände precis likadant
Det är den blåa färgen till det svarta som gör hela klockan. Ger själ ohh sticker ut från den övriga pvd-smeten. Fantastiskt.
Kommer den med svart tavla och svarta visare så är det nog kört för mig. Perfekt vardagsklocka. Tror denna lite tjockare boetten jämfört med Aerospace hade passat mig ännu bättre.
Personligen gillar jag ju helsvart i kombination med vita siffror, det blir så jäkla stenhårt.Det är den blåa färgen till det svarta som gör hela klockan. Ger själ ohh sticker ut från den övriga pvd-smeten. Fantastiskt.
Jag skulle kunna LÄTT kunna köpa den där nya. Helt sjukt snygg. Om det inte vore för en sak...snett datum. Kan bara inte leva med det oavsett om det skulle vara breitling, certina eller vacheron. Man har sina fobier. Sen är klockan hur snygg som helst. Som min flying fish. Allt perfekt..men vad tittar jag på hela tiden? Datumet. Buttrar. Säljer. Haha.Personligen gillar jag ju helsvart i kombination med vita siffror, det blir så jäkla stenhårt.
När jag sålde EVOn till förmån för Colten så var jag säker på att Colten skulle vara en något mer perfekt klocka, nu när jag ser den nya som faktiskt är en kombination av egenskaperna hos de där två så blir jag övertygad om att den är ännu bättre än båda de två tidigare, fast i så fall vill jag ha svart tavla som på de andra. Man är ju helt förlorad känner man ibland.
Helrätt och snygg!Nyinflugen pjäs!
Grattis!Nyinflugen pjäs!
Tackar!Grattis!
Fick du fatt i en på blott en dag? Grymt
Vilja och kontakter (inte Denke) löser det mesta.Fick du fatt i en på blott en dag? Grymt
Vilja och kontakter (inte Denke) löser det mesta.
Mitt enda bidrag är, som ofta annars, de sista uppmuntrande orden innan man tar klivet över gränsen!
De gamla visarna är rätt coola i sin avskalade enkelhet. Hoppas jag kan skaka fram ett par till nästa service av Avenger Skylanden. Fick de nya silvriga vid förra servicen
Den råa dunderklumpen ligger stadigt runt handleden och känns skön att bära vid sina tillfällen! Blacksteel M13370
Ja det skulle sitta fint!De gamla visarna är rätt coola i sin avskalade enkelhet. Hoppas jag kan skaka fram ett par till nästa service av Avenger Skylanden. Fick de nya silvriga vid förra servicen
Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. Inte hemma nu men kan skicka bild sen.De gamla visarna är rätt coola i sin avskalade enkelhet. Hoppas jag kan skaka fram ett par till nästa service av Avenger Skylanden. Fick de nya silvriga vid förra servicen
Du är så himla fin! Lägger jag vantarna på ett set så kommer jag byta vid nästa täthetsservice, det lovar jag!Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. Inte hemma nu men kan skicka bild sen.
Nu är jag inte 100% att det är samma och kan verifiera. Men verket är samma. Har för mig de ser likadana ut. Jag är nästan säker på att jag har ett visarset till min gamla chrono avenger, legat i reservdelslagret i tio år snart. Du kan få dem, på ett villkor: att du sätter på dem så de kommer till nytta och inte samlar damm i tio år till i din låda. Inte hemma nu men kan skicka bild sen.
Du är så himla fin! Lägger jag vantarna på ett set så kommer jag byta vid nästa täthetsservice, det lovar jag!
Så jäkla fet! Jag är avis..Nyinflugen pjäs!
Fest hemma?Jag tycks ha fått min B50 stulen i hemmet Hur som skall jag göra polisanmälan och undra om det är serienummret som står på garantikort och cosc certifieringen 1703*** ?
Fest hemma?