Fan vad jag skulle hjÀlpa dig med det bytet. Plus att speedy lÀr gÄ upp minst 35% nÀrmsta Äret.
Du har ju inte ens Breitling. LÀmna trÄden innan nÄgon av breitlingtalibanerna ser dig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad jag skulle hjÀlpa dig med det bytet. Plus att speedy lÀr gÄ upp minst 35% nÀrmsta Äret.
hahaDu har ju inte ens Breitling. LÀmna trÄden innan nÄgon av breitlingtalibanerna ser dig...
haha
Jag försöker ju styra sÄ jag fÄr en bratte.
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-80150.64787/Snygg! vad Àr detta för modell?
Bra impulsatBlev ett impulsköp, min första Breitling
Vem sitter jag och tjabbar med dÄ?
Jag har redan din gamla (nya). Alla goda ting kommer till mig till slut.haha
Jag försöker ju styra sÄ jag fÄr en bratte.
Ja, den Àr kvar. Sitter mest pÄ blÄtt gummi dÀr den Àr skönast att bÀra, sin snygga lÀnk till trots.
NÄgra steg upp? Har du köpt A44359 eller? Eller M t.o.m?
En egen avdelning??!!!!Vi fÄr helt enkelt starta en RIKTIG BreitlingtrÄd.
Tack sjÀlv! Trevligt!
Ingen Blackbird ju! Men grymt nice ÀndÄ sÄklart. FrÄn Molle va?
nÄgon som vet vad ett 20mm svart törnlÄs ligger pÄ?
och om det gÄr att mecka dit snyggt,pÄ ett hadly roma canvas?
ok,trodde det kanske gick att köpa löst,som viklÄsetDet gÄr bra. Det svÄra Àr att hitta nÄgon som sÀljer spÀnnen bara.
ok,trodde det kanske gick att köpa löst,som viklÄset
en svart......Vad blir det för klocka @Peter cerwin ?
en svart......
......kanske
nÀ precis ,,,det kommer avgöras pÄ spÀnnet,,,fÄr kanske bli ebayspÀnne Ä rallysvartJa det tycker jag, dÄ matchar det spÀnnet du inte kommer att fÄ köpa.
polerat verkar ju va ute hÀr numera
superocean chrono, Àr faktiskt en favoritKöp en sÄn hÀr
superocean chrono, Àr faktiskt en favorit
Àh! du Ä jens hade sÀkert besudlat den med sandpapper,Jag vill ha en!