• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pilotlänken på denna kan inte vara äkta, väl?

image.png

Ingen som sitter på ett svart läder eller grönt eller svart canvastill en breitling superocean? DVS 22mm. Både orginal och annat är intressant
PMa mig gärna om ni vill sälja

Mors!
Var bör jag vända mig för att få lite hjälp med kronografens timvisare som slirar iväg?

Bilagor

• IMG_20161222_132353.jpg
    IMG_20161222_132353.jpg
    208.3 KB · Visningar: 35
Ser att de har ett nytt canvas jag inte sett förr. Ser bra ut faktiskt.
hadley-roma-men-s-army-canvas-replacement-watch-band-22mm-ms849-ms849-11.png

Breitlings egna känns lite bättre men HD är inte långt efter. Har du bandflis över, köp Breitling, vill du testa och troligen ändå bli supernöjd. Kör ett HD..

När vi ändå pratar canvas straps, så undrar jag om någon skulle kunna svara på vad man skulle kunna begära för detta Breitling Military canvas med svart "tang buckle" vid en ev. försäljning. Vad ligger de på nya?

WP_20161222_17_10_37_Pro.jpg

Senast ändrad:
Ligger en j#vligt skön Crosswind på tratten jag skulle vilja lägga vantarna på. Har flera attribut som jag går igång på. Helt rak skorsten, "helskårad" bezel likt a13353 Blackbird och så ser den ut att vara rätt vass och skarp i bra skick. Den där urtavlan är riktigt nice i verkligheten dessutom. Bra storlek mellan mina små ufon och Evon. Det stora UFO:t i guld helt enkelt. Skulle killen sänka den något snäpp skulle det klia i köpfingret faktiskt.
http://www.tradera.com/item/190110/271374792/breitling-crosswind-k13355-18k
Lånad bild från annonsen, men jag antar att personen inte direkt ogillar reklam och stämmer mig för copyright-brott....
239551822_8496954d-cff6-45ae-a1c4-3a2c4ed2db07.jpg

Riktigt riktigt snygg! Finns det nåt ungefärligt listpris på den? Är lite sugen på att lägga någon form av svart bratte till samlingen.. funderar bl.a på en till Seawolf, eller ev. en Hurricane.
fanns ett ex på chrono24 tror den låg på 41500kr
tycker det e lite mycket. gillar dock att den är 43mm och runt 12mm tjock
jagar med blacksteel breitling,har beslutsångest:)

Ligger en j#vligt skön Crosswind på tratten jag skulle vilja lägga vantarna på. Har flera attribut som jag går igång på. Helt rak skorsten, "helskårad" bezel likt a13353 Blackbird och så ser den ut att vara rätt vass och skarp i bra skick. Den där urtavlan är riktigt nice i verkligheten dessutom. Bra storlek mellan mina små ufon och Evon. Det stora UFO:t i guld helt enkelt. Skulle killen sänka den något snäpp skulle det klia i köpfingret faktiskt.
http://www.tradera.com/item/190110/271374792/breitling-crosswind-k13355-18k
Lånad bild från annonsen, men jag antar att personen inte direkt ogillar reklam och stämmer mig för copyright-brott....
239551822_8496954d-cff6-45ae-a1c4-3a2c4ed2db07.jpg
den där är vacker jensa!

den där är vacker jensa!
Jag vill ha en beater-guldare som jag kan använda skiten ur. Märkte det när jag var ute och drack nån bärs med @Dixie . Hade då min NOS UFO på mig. Det funkar bra med läder, inte för skrikigt (min DD är inte ens i närheten i känsla, 99% på forumet håller nog inte med iof). ;)
Men Tradera-priset är är lite i överkant för att spontanköpa. Inte direkt dåligt på något sätt, men ungefär vad de läggs ut för på C24 innan obligatoriskt prut. C24-utpriser med Breitling brukar generellt vara prutbara, jag har aldrig köpt någon till annonspris på C24. Breitling är inte Rolex på att lämna hyllorna snabbt direkt. Svårare att sälja Breitling i Sverige än ute i världen dessutom. Så sänker killen så kliar det. Men som det är nu låter jag det vara. Grym klocka dock. :)

Tillbaka
Topp