Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte, kolla Breitlings hemsida och maila en AD, det är nog lättast.@yonsson har du tips eller rent av en mailadress till en japansk AD som skickar till Sverige? Vill ha MOP..
Jag vet ej. Kanske köpt för många? Går säkert.Ja, det gick tidigare men nu verkar det svårt. @JensBP babblade om det tidigare om jag inte minns fel?
Det är säkert några som fortfarande säljer. Jag behöver också ett spänne.
Länken är precis som du sa: RÅCOOL. Nästan skam att slänga nato på denna även om boetten är den absolut bästa som finns för nato.Den hörde ju hemma hos en äkta Breitling-nörd
OkejTyvärr inte, kolla Breitlings hemsida och maila en AD, det är nog lättast.
Kolla hära, dom verkar sälja dem lösa, ganska dyra dock...någon som vet vad ett 20mm svart törnlås ligger på?
och om det går att mecka dit snyggt,på ett hadly roma canvas?
AWs priser är lurendrejarpriser långt över även svenska ad-priser. Vem handlar tillbehör där tro? Gråhandel borde vara billigare, både AW och Joma har missat det helt. Ockrare..Kolla hära, dom verkar sälja dem lösa, ganska dyra dock...
http://www.authenticwatches.com/breitling-20mm-tang-buckle-m20ba.html#.WFrziPnhC00
Annars har jag ett men det sitter fast på ett militarycanvas och har inga planer på att lämna det.
Jo dom lever i det blåAWs priser är lurendrejarpriser långt över även svenska ad-priser. Vem handlar tillbehör där tro? Gråhandel borde vara billigare, både AW och Joma har missat det helt. Ockrare..
Grymt fin! Grattis till ett bra köp!Blev ett impulsköp, min första Breitling
Mors!
Var bör jag vända mig för att få lite hjälp med kronografens timvisare som slirar iväg?
Många är mkt nöjda med Hadley Romas Cordura, väldigt billiga.Ingen som sitter på ett svart läder eller grönt eller svart canvastill en breitling superocean? DVS 22mm. Både orginal och annat är intressant
PMa mig gärna om ni vill sälja
Låt den vandra till @Eurenius så att han kan gå lös på den ...Länge sedan jag postade något nu...
Därför blir det en bild på hämnaren
bara för sakens skull
Haft den ett tag nu, sitter fortfarande som gjuten och jag vet inte riktigt vad som ska dyka upp för att den ska få vandra vidare...
Riktigt riktigt snygg! Finns det nåt ungefärligt listpris på den? Är lite sugen på att lägga någon form av svart bratte till samlingen.. funderar bl.a på en till Seawolf, eller ev. en Hurricane.nya chronospace night mission var rätt läcker.....
fanns ett ex på chrono24 tror den låg på 41500krRiktigt riktigt snygg! Finns det nåt ungefärligt listpris på den? Är lite sugen på att lägga någon form av svart bratte till samlingen.. funderar bl.a på en till Seawolf, eller ev. en Hurricane.
den där är vacker jensa!Ligger en j#vligt skön Crosswind på tratten jag skulle vilja lägga vantarna på. Har flera attribut som jag går igång på. Helt rak skorsten, "helskårad" bezel likt a13353 Blackbird och så ser den ut att vara rätt vass och skarp i bra skick. Den där urtavlan är riktigt nice i verkligheten dessutom. Bra storlek mellan mina små ufon och Evon. Det stora UFO:t i guld helt enkelt. Skulle killen sänka den något snäpp skulle det klia i köpfingret faktiskt.
http://www.tradera.com/item/190110/271374792/breitling-crosswind-k13355-18k
Lånad bild från annonsen, men jag antar att personen inte direkt ogillar reklam och stämmer mig för copyright-brott....
Jag vill ha en beater-guldare som jag kan använda skiten ur. Märkte det när jag var ute och drack nån bärs med @Dixie . Hade då min NOS UFO på mig. Det funkar bra med läder, inte för skrikigt (min DD är inte ens i närheten i känsla, 99% på forumet håller nog inte med iof).den där är vacker jensa!