Ăt en tunnbrödsrulle eller gourmetrulle och njut av vintervĂ€dret, sĂ„ försvinner klocksuget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăt en tunnbrödsrulle eller gourmetrulle och njut av vintervĂ€dret, sĂ„ försvinner klocksuget.
Lungt, nu , grejjer pĂ„ GĂt en tunnbrödsrulle eller gourmetrulle och njut av vintervĂ€dret, sĂ„ försvinner klocksuget.
Det gjorde du rÀtt i. SvÄrt sugen man blirLÀgger bilden Àven hÀr
Mina vÀnner inte direkt ny. Se detta inlÀgg:
Grym den dÀr!Typ 2cm pÄ höjden och 44a Àr dÀremot alldeles lagom pÄ en liten handled
Jag hade uppenbarligen förtrÀngt den.Mina vÀnner inte direkt ny. Se detta inlÀgg:
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-breitlingtrÄden.24133/page-354#post-1638136
Super Avenger Àr 48mm sÄ denna Àr nÄgot större, vÀger dÀremot som en fjÀder sÄ den sitter bra pÄ handleden, i alla fall pÄ mig.Grymt kaxig! Men 50 mm, lite vÀl stort?! Avengers brukar vÀl inte vara sÄ stora?
Den Àr polerad men absolut inte sönderpolerad. Skorsten och bezel ser mycket vassa och fina ut. Det Àr det som gjorde den till ett grymt ex.It's mine, all mine!!!
Ser ut som den aldrig anvÀnts, inte ett mÀrke, eller sÄ Àr den polerad.
Vad sÀger expertisen?
FÄr inte bÀttre bilder i mörkret tyvÀrr.
Tack @JensBP för tipset.
"Innerringen" vid glaset. Ofta rundpolerade nÀstan.Ok, tack för utlÄtandet.
Vad Àr skorsten?
Ok."Innerringen" vid glaset. Ofta rundpolerade nÀstan.
En undran till.Den Àr polerad men absolut inte sönderpolerad. Skorsten och bezel ser mycket vassa och fina ut. Det Àr det som gjorde den till ett grymt ex.
Snabbt den kom förresten. Bra sÀljare. Grattis!!!!!!!
Snyggt snottIt's mine, all mine!!!
Ser ut som den aldrig anvÀnts, inte ett mÀrke, eller sÄ Àr den polerad.
Vad sÀger expertisen?
FÄr inte bÀttre bilder i mörkret tyvÀrr.
Tack @JensBP för tipset.
Fortfarande ett fel.....Haha tack. Inte ens reflekterat över!
Fixat!
Vackert! Och titta, det Àr ju januari!Sugen pÄ kebab nu. Helst en Iskender alltsÄ.
OnT:
Snyggt snott
Var det fullest?
Den har polerats och fixats av sÀljaren skulle jag tro, de gör alltid det. De har egna urmakare. Inte certade men det behöver man inte vara för att styra upp ett 7750 och göra ett bra polerjobb.En undran till.
Tror du att den polarats hos Breitling, och om ja, kör dem enbart polering, eller brukar det vara i samband med service.
FrÄgar dÄ jag saknar historiken.
Thanx.Den har polerats och fixats av sÀljaren skulle jag tro, de gör alltid det. De har egna urmakare. Inte certade men det behöver man inte vara för att styra upp ett 7750 och göra ett bra polerjobb.
Fick du med trycktestpapper och sÄnt? Jag minns inte om jag fÄtt det frÄn dem.
Ăr i princip omöjligt att sĂ€ga vem/vilka som polerat en klocka. GĂ„ till en Rolex-AD med utmakaeri och kolla amplituden samt om den Ă€r tĂ€t. Ăr det dubbel-OK sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„.En undran till.
Tror du att den polarats hos Breitling, och om ja, kör dem enbart polering, eller brukar det vara i samband med service.
FrÄgar dÄ jag saknar historiken.
Yes men jag har haft mkt kontakt med denna sĂ€ljare genom Ă„ren och de polerar klockorna sjĂ€lva innan de sĂ€ljer. De skickar inget till Breitling AD för sĂ„dant. Och Ă€r rĂ€tt duktiga pĂ„ det oftast. Ăven gĂ„ngtestar, tĂ€tar och ibland servar. Deras urmakare Ă€r bra. Har haft servade ex dĂ€rifrĂ„n inne för kontroll med toppbetyg. Ingen aning om denna Ă€r servad sĂ„klart.Ăr i princip omöjligt att sĂ€ga vem/vilka som polerat en klocka. GĂ„ till en Rolex-AD med utmakaeri och kolla amplituden samt om den Ă€r tĂ€t. Ăr det dubbel-OK sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„.
Ja exakt. SÄnt dÀr har man haft nÄgra stycken. Ja 10 bar som den Àr specad för ocksÄ. Grymt! Bara Ä köra!Yes det fick jag.
Klarade 10 bar som den skall, tror jag
Testet sÄg proffsig ut(min tyska Àr inget vidare).
Kanske nÄgon med bÀttre tyska kunskaper kan bekrÀfta detta?
GĂ„ till Rolex AD med en Bratte FĂ„r vĂ€l en hurvel vid dörren, men det var kanske det du var efter?Ăr i princip omöjligt att sĂ€ga vem/vilka som polerat en klocka. GĂ„ till en Rolex-AD med utmakaeri och kolla amplituden samt om den Ă€r tĂ€t. Ăr det dubbel-OK sĂ„ Ă€r det bara att köra pĂ„.
Skrev tokigt.GÄ till Rolex AD med en Bratte FÄr vÀl en hurvel vid dörren, men det var kanske det du var efter?
Har fÄtt trycktest protokollet, vÀntar pÄ att den ska översÀttas, sÄ jag förstÄtt rÀtt.