• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Det finns en del hardcorefans dÀr ute:cool:
Denna dök upp pÄ fejjan;)
IMG_4035.JPG
Det Àr ju du. Var inte blyg nu. :)
 
  • Like
Reactions: PCB
IMG_7517.JPG
Var inne hos "min" AD Precis & provade denna för Tredje gÄngen. Jag Vill verkligen ha den! & sanslöst vad min Seawolf ser liten ut sidan om! Men enda sedan mitt klockintresse började har jag Lovat mig sjÀlv att aldrig ta LÄn för att köpa klocka, men nu Àr det nÀra... o_O
IMG_7513.JPG
 
IMG_7517.JPG
Var inne hos "min" AD Precis & provade denna för Tredje gÄngen. Jag Vill verkligen ha den! & sanslöst vad min Seawolf ser liten ut sidan om! Men enda sedan mitt klockintresse började har jag Lovat mig sjÀlv att aldrig ta LÄn för att köpa klocka, men nu Àr det nÀra... o_O
IMG_7513.JPG
Jag hörde idag att det kommer en ny snart med lite andra funktioner. Vilka vet jag ej. VÀnta lite och spara sÄ du fÄr en högre kontantinsats! ;)
Visst Àr det otroligt hur lite den vÀger!?
 
IMG_7517.JPG
Var inne hos "min" AD Precis & provade denna för Tredje gÄngen. Jag Vill verkligen ha den! & sanslöst vad min Seawolf ser liten ut sidan om! Men enda sedan mitt klockintresse började har jag Lovat mig sjÀlv att aldrig ta LÄn för att köpa klocka, men nu Àr det nÀra... o_O
IMG_7513.JPG
svÄrt nÀr "ha begÀret" sÀtter in ,gillar du den sÄ slÄ till....men jisses vad stor den Àr:wideyed:
 
Jag hörde idag att det kommer en ny snart med lite andra funktioner. Vilka vet jag ej. VÀnta lite och spara sÄ du fÄr en högre kontantinsats! ;)
Visst Àr det otroligt hur lite den vÀger!?
JassÄ, bra info. Tack. Undrar vad det kan vara för funktioner,& om priset med gÄr upp dÄ..? Kanske kan vara ide' att "pruta" lite pÄ denna annars dÄ. Ja den Àr Otroligt lÀtt!
 
IMG_7517.JPG
Var inne hos "min" AD Precis & provade denna för Tredje gÄngen. Jag Vill verkligen ha den! & sanslöst vad min Seawolf ser liten ut sidan om! Men enda sedan mitt klockintresse började har jag Lovat mig sjÀlv att aldrig ta LÄn för att köpa klocka, men nu Àr det nÀra... o_O
IMG_7513.JPG
Visst Àr den cool men definitivt inte vÀrd att köpa för annat Àn "kladdpengar". Jag har förvisso inte sett airwolfen pÄ din handled men jag Àr ganska övertygad om att proportionerna pÄ den passar dig bÀttre.
Ber om ursÀkt för mina partykiller fasoner :(
 
Visst Àr den cool men definitivt inte vÀrd att köpa för annat Àn "kladdpengar". Jag har förvisso inte sett airwolfen pÄ din handled men jag Àr ganska övertygad om att proportionerna pÄ den passar dig bÀttre.
Ber om ursÀkt för mina partykiller fasoner :(
UngefÀr sÄ Àr mitt resonemang pÄ min sundaförnuftsida, men ja vi fÄr se. Vill SÄ gÀrna ha den!
 
Kan inte pÄstÄ att jag har stenkoll pÄ just den modellen, har bara provat snabbt.
ok,hur uppfattade du den storleksmÀssigt mot tex din colt blacksteel?
vet ju inte hur du gillar vanliga gmt:n?
personligen tycker jag den Àr vÀldigt osymetrisk med sina stora index och gmt,visare
men fÄr intrycket att de kommer helt till sin rÀtt pÄ gmt blacksteel ,
blir frÀckt och tooligt nÀr den Àr svart,
 
ok,hur uppfattade du den storleksmÀssigt mot tex din colt blacksteel?
vet ju inte hur du gillar vanliga gmt:n?
personligen tycker jag den Àr vÀldigt osymetrisk med sina stora index och gmt,visare
men fÄr intrycket att de kommer helt till sin rÀtt pÄ gmt blacksteel ,
blir frÀckt och tooligt nÀr den Àr svart,
Minns ej, men Avengern har vÀl mindre mÄtt Àn Colten? En svart bratte kan inte gÄ fel.
 
  • Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp