PCB
Guld
Kul! Grattis !Nu Àr den bestÀlld
Blev en seawolf pÄ lÀnk med svart urtavla och siffror.
Passade Àven pÄ att baka in ett svart gummi med viklÄs.
Bara den jobbiga vÀntan nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Grattis !Nu Àr den bestÀlld
VÀntan Àr tortyr!!Nu Àr den bestÀlld
@Eurenius ?
en av mina fÄglar sade att du handlat nÄgot?
den sade Àven att detta nÄgot, inte var en bÄt.
Blir snyggt, !och ja den ska vara vitguld2 frÄgor.
Vad tror ni om ett blÄtt breitling gummi till den vita tavlan?
LĂ€ste i en recension att loggan Ă€r av vitguld. Ăr det sant?
Ja det e jÀttesnyggt!Snyggt med gummit! Riktigt bra match.
Hur Àr lÀnken? Komfortabel?Ja det e jÀttesnyggt!
Men ack sÄ okomfortabelt
De nya gummina ska dock vara mycket bÀttre
Nu ska vi ju inte vara sÄna, sÄ obekvÀmt Àr det inte. Bara nÀr det Àr helt nytt.Ja det e jÀttesnyggt!
Men ack sÄ okomfortabelt
Bra lÀnk, kan inte minnas att jag nÄgonsin tyckte min var obekvÀm.Hur Àr lÀnken? Komfortabel?
Varför inte det ?:')MÄste erkÀnna att jag aldrig trodde att jag skulle köpa Breitling
Time to splitt!
Dom flesta har egentligen inte skapat nÄgot sug. Finns vissa saker som jag inte riktigt gillar. Exempelvis sÄ har jag lite svÄrt för bezelen och vissa sekundvisareVarför inte det ?:')
Kör du rolex annars eller ?
Jag gillar bÄde lÀnkarna och gummit. MÄnga verkar gilla gummit, finns sÄklart undantag...Hur Àr lÀnken? Komfortabel?
Aha dÀr ser man, jag har alltid ett sug efter chronomater .. Àlskar utseendet pÄ de Àldre. Dom nya har jag inte fÄtt öga för. Chronomat i hel stÄl.. det e grejer det!Dom flesta har egentligen inte skapat nÄgot sug. Finns vissa saker som jag inte riktigt gillar. Exempelvis sÄ har jag lite svÄrt för bezelen och vissa sekundvisare
"you'll live" sÀger frun. tvek pÄ den sÀger jagSÄ nÀra men ÀndÄ lÄgt bort.
Menar du "öppnar" till vardags eller demonterar ? Till vardags petar jag upp lÄs + sÀkring med fingertoppen.Hur öppnar ni era lÄs pÄ Pro2 lÀnken? Jag brukar öppna uppe vid bygeln, men blir nÀstan som att jag tar spjÀrn mot bygeln dÄ. finns det nÄgot enklare sÀtt?
"BakifrÄn" Àr det enklast att öppna breitlings senare lÀnklÄs. Man lyfter baken pÄ clasp cover tills det enkelt klickar ur.Hur öppnar ni era lÄs pÄ Pro2 lÀnken? Jag brukar öppna uppe vid bygeln, men blir nÀstan som att jag tar spjÀrn mot bygeln dÄ. finns det nÄgot enklare sÀtt?
Nya ĂR sjukt sköna kan jag intyga Helt annan gummiblandning.Ja det e jĂ€ttesnyggt!
Men ack sÄ okomfortabelt
Nya ĂR sjukt sköna kan jag intyga Helt annan gummiblandning.
Japp, mjukare och följsammare. Edit: och inte lika stor friktion i gummit, d.v.s. Ă€r lĂ€ttare att fĂ„ igenom bandet genom hĂ€llorna.Jag gillar de gamla ocksĂ„. Ăr de nya mjukare bara eller vad?